You’re Beautiful-Müzikleri..


Bi süre önce başlayıp bitirdiğim bir dizi: A.N.Jell.. Sevimli bir diziydi.. Oyuncular çok tatlıydı özellikle..
Daha önce Coffee Prince’nin taklidi gibi geldiği için izlemeyi reddetmiştim ama Jang Geun’u farkettikten sonra izlemek farz oldu :P

Jang’ın izlediğim ilk filmi Doremifasolasido isimli bir filmdi.. Çok beğenmiştim filmi kıza rağmen.. Ama hala aynı düşüncedeyim ki öle bi kıza iki yakışıklı fazla.. Bu yüzden mi ortada hiç yakışıklı yok ya hepsi mi çirkin kızların peşinde koşuyo yarabbim! :s
Nese diziye Jang’la başladım ama diğer iki üyeyi görüp de ona sadık kalmam olası değildi.. Hele de Shin Woo.. Bakınız:

Ya hakkaten ayıp ama ya bu kadar yakışıklı olabilir mi bi insan! Aldatma sebebi adam sırf hea.. :P Ve en kötüsü de reddediliyo bu yakışıklılıkla.. Kısmetsiz, kadersiz, şanssız bi varlık yani (aynı ben :()
Bir de Jeremy’miz var ki bi lokmada at ağzına gitsin öle şeker bişey..

İşte bu üç yakışıklının bir müzik grubu var ve baya popülerler.. Hayranları da ayrı bi alem ama onlara giremicem şimdi hiç.. Bu gruba Go Mi Nam adında (isim doğrudur umarım) bir üye daha katılıyor.. Zaten işlerin karıştığı nokta da burdan sonra başlıyor..
Dizideki bu üç yakışıklının üçü birden bilin bakalım kime aşık oluyo!? Maalesef şu çirkin kıza:

Hımm.. Tamam kıza biraz haksızlık edip en çirkin fotolarından birini koymuş olabilirim.. Ama bunun gibi bişey işte kız aman :P
Bu kız Yoon Eun Hye’nin kardeşiymiş duyduğuma göre.. Ama eun hye daha sevimli bence.. Yani hem şirinlik hem oyunculuk bakımından bütün nimetleri eun hye toplamış shin hye de ‘hani bana hani bana’ demiş hehe :D Nese kızın arkasından çok atmıym iki gün sonra bi filmde görür beğenirim falan sonra tükürdüğünü yaladı die benim arkamdan atıp tutar insanlar :s

Sonuç olarak güzel bi diziydi tavsiye ederim.. Bi de ben sevdiğim dizilerin şarkılarını da genelde beğeniyorum bi takıyorum ki sormayın bir iki hafta durmadan dinliyorum hatta telefonumun zil sesi yapıyorum insanları da bezdiriyorum :P You are beautifulun müzikleri için de aynı şeyi yaptım işte yine yani müzikleri de tavsiyedir :)
Dizinin müziklerini burdan indirebilirsiniz..
Şunların bakışlarına bi bakın ya yerim ben onları yerim :D

Mavi’nin güzel anlatımıyla you’re beautiful’u okumak için buraya tıklayabilirsiniz..

23 thoughts on “You’re Beautiful-Müzikleri..

  1. bu konudaki benim yazımda sırf sitem içermekte
    olmaz çünkü böyle şey
    bu kadar yakışıklı aynı kıza
    hem de öyle bir kıza aşık olamaz
    mümkün değil
    burdan senaristleri kınıyorum xD

  2. Bi kere go mi nam çirkin değil çok gzel bi kız ablası da şeker ama bu daha tatlı çirkin fotoğraf dediğinde çirkin deil çok şeker ayrıcaa diğerleri de çok yakışıklı ve tatlılar
    doremifasollasido’da dediğin ”kıza rağmen izledim” sözüne katılıyorum :D

    • bence çirkin diyim o zaman :P
      diğerlerinin yakışıklı ve tatlı olduklarını kabul ediyorum onlara lafım yok zaten
      bir konuda da olsa bana katılmanız çok hoş sayın anjell

  3. a.n.jell müthiş onlara kimse bişey diyemez ama nasıl park shin hye ye bu iğrenç lafı diyebilirsiniz ” ÇİRKİN” o asla çirkin değil çok güzel ve çok hoş ayrıca tüm fotoğrafları çok güzel çirkin dediiniz foto çok şeker müthiş bi güzelliğe sahip ablası da onun gibi mükemmel güzellikte onlar müthişler kimse laf atmaz çirkin diye angelina jolie den güzel bunlar be!!!

  4. bu yazıları yazan sen her kimsen bi kere sana söyliyim mi?? you are beautiful adlı dizideki kız bir kere çok şirin ve çok güzel işte zaten bu yüzden hepsi kıza aşık oluyor ama sen galiba bu kızı kıskanıyorsun ee normaldir yani kendini görmeden böyle çirkin mirkin demen sana bişey tavsiye ediyim…BENCE SEN BAŞKALARINI ELEŞTİRECEĞİNE BİR AYNAYA BAK İSTERSEN… OLDU MU??? HA HA HA =))

  5. müzikler için sagolun )zamet olmazsa You’ve Fallen for Memüziklerini indiremiyorum yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler

  6. Sürmeli severek başladığım dizide bende yer yer 2. adama ve dolayısıylada 3. adama bir kaş göz edip ger döndüm ^^ Dizinin en güzel yanıda bu zaten seç seç bak pişman olduğun bir seçenek yok cennet gibi :D

    Bir itiraf paylaşımdan çok BENCE SEN BAŞKALARINI ELEŞTİRECEĞİNE BİR AYNAYA BAK İSTERSEN… OLDU MU??? HA HA HA =)) kısmında derin izler açıldı bünyemde :D Hayatımın geri kalanında bu yorumu kendime örnek alacağım (: Alimallah :P

    • 2. adam gönüllerin birincisidir bence bu dizide ;)

      ahhah sorma bazen bazı yorumlar karakterimizi tamamlamakta fena yardımcı oluyor bize çok şükür :D

  7. ayyy you’re beautiful dizi müzikleri hakkında söylediklerin çok doğru aynı beni anlatıyosun yemin edeirm :D ayrıca benim unnim park shin hye den ne istiyosun anlamadım siz varya hep böyle kıskanırsınız güzel kızları haa :P

  8. Bende Şu an bu diziyi seyrediyorum ayrıca oldukçada keyif aldım. Tek dez avantajı tüm beğendiğim diziler gibi finale yaklaşmam. Tabiki bu hem mutlu edici hem de üzücü biraz. Neyse konuya dönersek bu kıza üç adam çok fazla hani kız biraz salakça bişey olmasa çok daha güzel olurdu dizimiz. :) Ama yinede çok keyifli bir dizi hani kız olsam karekterlere kesin aşık olurdum. Kıza biraz haksızlık etmişin doğru 12. bölümdeki çiçekci sahnesindeki hali çok güzeldi . Herşeyden öte koreli arkadaşlar bu işten anlıyolar. Korelileri seviyommu ne :) seviyorum desem yalan olmaz özellikle oyunculuklarını :).

  9. yhaa hwang tae kyung without words şarkısının linkini yazın yaaa indirecemm nolurr ???? cevabı bekliyom hatta you are beautifulun bütün dizi şarkılarını lütfen linkini yolla indirecemm

Bir Cevap Yazın

