“Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”..

Bayıldım bu şarkıya tek kelimeyle..
Öyle çok sevdim ki bağıra bağıra eşlik ediyorum.. Bıkana kadar da dinleyeceğim muhtemelen ama sözler falan içine müthiş çekti beni :P
Sözlerini de eklemek istiyorum ki bir de siz bakın:

Ah ne zormuş bitsin demek
Hala severken seni
Dudaklarını öpmemek
Bir yabancı gibi

Bilirsin ayrılık konusunda
İyi değiliz ikimiz de
Bir kıvılcım yeterdi her zaman
Koşup geri dönmemize

Değmesin ellerimiz
Buluşmasın bu gözler
Yine erir gideriz
Unutulur yeminler

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Aşk kokan dudakların
Karşısında direnmeyi de

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Aşk dolu mısraların
Karşısında direnmeyi de

İşte bir kez daha
Durup karşında
Belki de son defa
Soruyorum sana

Bitti mi hikayemiz?
Bu ne biçim son böyle?
Değmez miydi sevgimiz
Savaşıp direnmeye?

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Kendimize sahip çıkıp
Dünyayla yüzleşmeyi de

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Koktuğumuz o gözlerin
Karşısında direnmeyi de

Bitmesin hikayemiz..

Bu sözlerin üzerine bişey söylemeye bile gerek yok aslında.. O kadar güzel anlatmış ki, özetlemiş ki herşeyi.. Belki her şeyin üstesinde gelebiliriz fakat hayatımıza bir kez aldığımız, sevdiğimiz insanları çıkarmayı, terketmeyi beceremiyoruz bir türlü.. En azından ben öyleyim..
Hadi bağıra bağıra (kötü sesimiz yüzünden böğüre böğüre de olabilir bu :P) söyleyelim birlikte

37 thoughts on ““Biz hiç beceremedik Sevmeyi de Terketmeyi de”..

  1. Son zamanlarda en sevdiğim Türkçe şarkılardan biri oldu benim de. Twitter’da bol bol yazdım, dinlettiği herkes çok sevdi. Kesinlikle enfes bir şarkı :)

    Gerek akustik versiyonu, gerekse normali.. Her türlü leziz.

    Model’in albümü baştan aşağı harika ama Değmesin Ellerimiz benim için ikinci, Pembe Mezarlık ise kesinlik bir numara! :)

    Onu da tavsiye ederim, süperdir.
    ^^

    • twittera daha çok girmeliyim demekki bu kadar geç farketmezdm belki :P ya da belki sarması için bir an gerekliydi öyle oldu

      yorumunu okuduktan sonra dinledim pembe mezarlığı da gerçekten çk güzel o da ama sanırım benim bir numaram bu olacak :)
      teşekkür ederim tavsiye için ;)

  2. daha önce farketmediğim için şuan başımı duvarlara vuruyorum :D bayıldım resmen çook güzel bir şarkı :)

  3. neden çok pöpüler deyil he

    edit: mesaj diğer okuyuculara karşı küfür içerdiğinden düzeltilip öyle yayınlanmıştır..

  4. süper ben hayatımda böyle bir şarkı görmedim bence bu şarkı dünya ünlüsü olmalı ben de bu şarkıyı adını feriha koydumda dinledim şarkının adını zor buldum ama yinede buldum yani bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmm…

  5. tek kelimeyle harika kızın seside çok güzel bayıldım hala dinliyom fikri olan söylesin küfürlü olmasın

  6. kendinizi anlatan şarkıyı bulurda her saniye onu dinlemek istersiniz ya ilk duyduğum anda böyle hissettim.. bu şarkıyı her yerde her zaman dinlemek ister oldum .muhteşem bir şarkı ..

  7. mütişşşşşşşşş, yani mükemmel bayıldımmmmm,,,,, hep bunu dinlicemmm……ferihayıda izlicem aranızda izleyenler var mıııı?

  8. hemde sesin süper yaaa keşke yanıma gelsen off özledim seni bide powertürk plus music gibi muzik kanallarındada olmanı diliyorum

  9. bu şarkıyı dinle sevgili dizisinde buldum gerçekten çok güzelllllllllll bayıldım ssssssssüüüüüüüüüppppppppeeeeerrrrrr yaaaaaaaaaaaaaaaa
    ,

  10. çok güzel bayıldım yani en güzel şarkı bu ilk dinledim hiç beğenmedim ama şimdi çok beğendim süper bir şarkı hep dinliyorum

  11. ççççççççççççççoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ggggggggggggggggüüüüüüüüüüüüüüüzzzzzzzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll çok begendim.

  12. ınsanın kulle donmus ask yangını nı yenıden alevler sardıracak kadr guzel yuryenıne sesınıze saglık

Bir Cevap Yazın

