Daisy Film Müziği..

Şarkının sözleri mükemmel.. Filmde de öyle anlamlı, hüzünlü bir yere konmuş ki etkilenmemek mümkün değil.. Sözlerini paylaşıyorum ama dinlemeden ne demek istediğimi tam olarak anlayabileceğinizi sanmıyorum..  Kısaca tavsiyedir dinleyin işte :-P

Hayal ettiğim aşk,
Bana o kadar  yakın ki..
Ama tek yapabileceğim,
Seni kelimeler olmaksızın izlemek…
Bu yabancı şehirde, 
Her gün aşkı çizerek yaşadım..
Gelmeni bekleyerek ve umarak,
Papatyaları izledim..
Sonunda senin farkına vardım,
Ama artık çok geç…
Belki de biz birbirimiz için yaratılmadık..
Bu aşkın uçup gitmesini hiç istemedim..
Ama üzgünüm.. Gitmek zorundayım,
Sen hala burada nefes alırken…

Buradan indirebilirsiniz….

18 thoughts on “Daisy Film Müziği..

    • kuzum niye öldüreyim Allah uzun ömür versin de bol bol dinle bu şarkıyı🙂
      aynen bayılıyorum ben de zaten ilk yazdığım yazılardandı kendisi.. filminden de bahsetmiştim bir başka postta..

  1. bana aşkı iki şey arasında tanımla dediler bende deniz ve nehir dedim çünkü nehir elinde sonunda denize dökülür..evet aşkta öyledr biz koltuklarmzda neden neden derken en sonunda kız herşyi anladı denize döküldü deniz ono bekledi ama kana kana içemedi çünkü nehir ona varana dek çoktan kurumuştu……

      • sadece öldürse iyi süründürüyorda..hoşbulduk bu arada..sanırım bu korelileri sevmemizn nedeni sevginin saf olması gerektiğini unutmamalarından..darısı başımıza

    • işte bu sözler tamda şarkının anlatmak istediği duygular…ne denir bilmiyorumki …böylesine derin bir sevgiyi hem hissetmek hem yaşamak,daha başlamadan ölümle sonuçlansa da heralde çoğumuzun isteğidir.hayat nasıl anlamlaşırki zaten.uzun ama bomboş,kupkuru geçmesindense;kısa ve derin bir sevginin denzine kapılıp gitmek…eğer sizi böylesine derinden seveniniz varsa,vakit kaybetmeden ona sımsıkı tutunun…(benim gibi )

    • süründürerek öldürüyor deyip ortada buluşsak😉
      bir kore seversin demek sen de..
      onları sevmek için bir değil bin sebebimiz var aslında..
      say say bitiremiyoruz..
      amin inşallah cnm darısı başına..
      kore dizilerini de izliyorsundur heralde onlara da bakabilirsin dizilerim kısmında eklemiştim bi kaç tane

  2. evet çok severim ama hapsini izlemiyorum seçiciyim biraz saraydaki mücevher favorim onun kadar da beni etkileyen pek olmadı senin en beğendiğin hangisi canım

  3. geç oldu ama bayramın mübarek olsun..dizilerine baktım güzel ama mesela erkeler fazla bakımlı mesela a moment of remeber daki esas oğlan gibi bakımsız ve umursamaz tam benim tipim onu anladım adam hem koreli hem uzun hem bakımsız hem soğuk…saraydaki mücevherin farkıda gerçek hayatta hergün güneş açmadığını hatırlatması ve aşkı en saf haliyle dile getirmesi …neyse çenem düştü ece kaçar kendinize ii bakın

    • senin de (geçmiş) bayramın kutlu olsun ececim..
      salaş seviyorum diyosun yani😛 biz de seviyoruz onları ama rollerine göre davranıyolar aslında hello my teacherda gong gayet salaş, i am sorry i love youda su ji sub öle, bunun gibi bi çok örnek verebiliriz sanırım.. ama kızların böle bakımsız olduğunu diziler daha çok var tabi farklı geldiği için tüm yakışıklılar onlara aşık oluyo ztn..
      saraydaki mücevher anlattığın haliyle hoş görünüyor bir boş vaktimde başlayacağm ona da inşallah ama bir dolu dizi var şimdi listemde.. sen de kendine dikkat et cnm görüşürüz…

  4. An önce bitti film.Şarkının sözleri için googledan girince senin sayfan açıldı.Film çok güzel;Gelecek değiştirilebilir sözü var ya en sonda onu nasıl yapacaz diye düşününce sanırım katil rolündeki adam gibi uzatmamak mı lazım ya da hep platonik mi kalmak lazım bilemiyorum..

    • hoşgeldin cihat..
      hep platonik kalmak pek doğru değil bence.. zaten söyleyemediği şeyler insanın içine dert olur söyleyip kurtulmak lazım bir an önce..
      film için konuşursak, katil rolündeki adam kıza zarar vereceğini düşünerek kendisini hep geride tutmasaydı belki kız bu kadar zarar görmezdi..
      tabi yine de yaşanacak olan nasılsa yaşanacak er ya da geç..

  5. filmi arkadaşımın tavsiyesiyle izledim. ve iyiki izlemişim… bu film sonuçta ama hernekadar kurgu olsada insan gerçekten kendinden parçalar bulabiliyor. katil rolündeki adam kıza zarar vermemek için ondan uzak duruyor. ona yalan sylüyor, aynı şekilde şu polis sevgiliside… ama kız herşeye ragmen sevmesini ve beklemesini biliyor. ben anlamadım şimdi ben 8 yıldır birisini hep sevdim. ama 8 yıl aramadım sevgimi sakladım o mutlu olsun diye… benim saglık sorunlarım var, o yüzden sevmeye bile kıyamadım. sevmekten korktum. şimdi bile sevmeye kıyamıyorum. yıllar sonra mart ın 14 ünde gördüm onu ve sadece yanımda kalmasını istedim. başaksını seviyorum dedi ve çekip gitti. ve ben artık onu sevmekten bile utanır oldum, yüregimde taşıyamıyorm artık umutlarımı yitirdim. ve şimdi öyle bi yerdeyimki.. ”gitmekle kalmak arasında; kalsam canım yanacak, gitsem hayatım”… korkumda yok ölümden sanki gün sayıyorum.. ilaçları bıraktım ölecegim günü bekliyorum…. (suçlumuyum ben gerçekten?)

    • sakın canım sakın! kimse senden değerli değil unutma.. o adam harika bir adam olsa bile kendini mahvetmene değmez emin ol.. senin onu düşündüğün gibi seni düşünmez asla.. biz sevdiklerimize verdiğimiz değerin yarısını kendimize verseydik bu kadar mutsuz olmaz, hayal kırıklıkları yaşamazdık zaten hayatta.. sakın seni istemeyen biri için hayatını bitirmeye kalkma.. kimseyi o kadar hayatının merkezine koyma.. biliyorum söylemesi kolay diyeceksin ama inan öyle değil.. senin yaşadıklarını, acılarını nasıl tam olarak anlayamazsa insanlar kimse de benimkileri bilmez.. ama gördüm ki seni öldürmeyen acı güçlendiriyor.. ilaçlarına devam et, hayatını yaşamaya devam et.. hasta olman herhangi bir şeyin bahanesi olamaz unutma ki sapasağlam bir insan da bir kaza sonucu aniden ölebilir.. ömrü yalnızca Yukarıdaki biçebilir bir tek o zamanını bilebilir.. o yüzden korkma kimseyi sevemem başka diye.. korkma sevip söylediğimde bir gün ölürsem zarar görür diye.. kimseyi kırmamaya çalıştığında yalnızca kendini kırdığını farkedersin bir gün.. o yüzden başkaları için değil kendin için yaşa.. o adam senin için doğru insan olsaydı karşılaştığınızda birleşirdiniz zaten ya da gerçekten doğruysa zamanı gelmemiştir belki.. dibe vurduğunu, çok acı çektiğini düşünüyor isen sadece bekle, güzel günler yakındır… sevgiler..

  6. daisy filminin bitiş sahnesinde çalan müziğin ismini bilen varmı arkadaşlar çok aradım ama bulamıyorum bir türlü lütfen yardımcı olurmusunuz on said:

    daisy filminin bitiş sahnesinde çalan müziğin ismini bilen varmı arkadaşlar çok aradım ama bulamıyorum bir türlü lütfen yardımcı olurmusunuz

Bir Cevap Yazın

