GripiN – M.S. 05.03.2010


1-Sen Gidiyorsun
2-Koca Çınar
3-Durma Yağmur Durma
4-Sal Sensizliğini Üstüme
5-Beş
6-Gidenin Dostu Olmaz
7-Akşamlar
8-Müsait Bir Yer
9-Gözyaşlarım Değil Onlar
10-Yolcu Yolunda Gerek

Gripin’in yeni albümü.. Ben çok beğendim bu albümlerini.. Gerçekten çok güzel olmuş her şeyiyle.. Şu an en çok sevdiğim şarkıları ‘Gözyaşlarım Değil Onlar’.. Sözleri şöyle:

Ardına bile bakmadan bu kaçıncı gidişin,
Göz göre göre her halini kabullenişim,
Giydiğim hüküm hasret,
Cezam müebbet mechulü ben faiili sen,
Temize çektiğim telefon defterinde,
Yepyeni bir hayatmıdır beklediğim,
Kendimi kaybettiğim,
Asmalının sokakları kadar dar yüreğim,
Hayır hayır hayır gözyaşlarım değil onlar,
Yokluğunda hayallerim yüzmeyi öğreniyorlar,
Hayır hayır hayır gözyaşlarım değil onlar,
Ellerimdeki kir içim dışım bir,
Gözyaşlarım değil onlar…

Dinleyin derim benden tavsiye😛
Albümü burdan veya burdan indirebilirsiniz.. Kulaklarınız pası silinsin😉

2 thoughts on “GripiN – M.S. 05.03.2010

  1. off çok teşekkür ederimm
    bir türlü albümü bulamamıştım
    yarın ilk iş indiricem
    çok severim Gripin’i

  2. önemli değil cnm işine yaradığına sevindim..
    yalnız ikinci bağlantı için üyelik gerekiyo ama üye olup ordan indirmeni tavsiye ederim..
    ben ordan indirdim..
    çok güzel bi sitedir aradığın çoğu şeyi bulabilirsin..

Bir Cevap Yazın

