SınavlaR..!

Ya bu sınavlar nasıl başa bela bir şey.. Bir türlü yakamızı bırakmıyolar.. Sürekli çalış çalış nereye kadar? Biz ne zaman eğlencez peki? Hayatın tadına ne zaman varıcaz?
Böyle söylüyorum diye inek olduğumu zannedebilirsiniz.. Ama yakın bile değilim tabiki😛 Bana bi dünya kitap ver kapat bir odaya aylarca durabilirim okuyabilirim hepsini.. Tabi romanlardan bahsediyorum.. (araya bir kaç tane de film sıkıştırsalar fena olmaz hani)
Ama ders kitaplarıyla aram bir o kadar kötü.. Ne olacak bu halim hiç bilmiyorum.. Bir baltaya sap olamıcaz anlaşılan bu gidişle.. O yüzden gelecekle ilgili isteğim; filmlerle veya kitaplarla ilgili bir meslek sahibi olmaktı hep.. Geç mi kaldım acaba? Neyse hayatın akıntısına kapıldım gidiyorum şimdilik.. Geleceğim bulanık şu an ama umudum bi gün her şeyin kesinleşeceği ve güzelleşeceği üzerine..
Geçen hafta vizelerim vardı yine.. Üniversitelilerin başının tatlı belası🙂
Neyse iyi kötü atlattık bir şekilde.. Karar verdim sonuçlar açıklanana kadar kafa yormucam üzerinde.. Kötüyse iki defa üzülmenin anlamı yok di mi bi defada kapatırız hehehe😀
Bu hafta sonu da YGS vardı.. Nam-ı diğer: ÖSS! Adı bile ürkütücü hea😀
Ben girmedim ama etrafımda titreyenlere şahit oldum bol bol.. Birçok arkadaşım, kardeşim, kuzenlerim girdi çünkü.. Gelecek korkusu ne kadar kötü bir şey yaa!

Nese herkese geçmiş olsun.. Umalım ki geçmiş olsun.. Hoş bu sene bir defayla da bitmiyor sınavlar ama umarım herkes istediği puanları alır, istediği okullara yerleşir.. (Japonum sen atlattın sayılır şanslı veled!)
Allah herkesin yardımcısı olsun.. Herkesin alnına güzel yazılar yazsın kaderlerine güzel resimler çizsin😉
(Bu resim güzelmiş hea🙂 ÖSS kalksın yaşama zaman kalsın!)

6 thoughts on “SınavlaR..!

  1. Japonum hayat bize güzel tesadüfler hazırlıyor gizlice.Bu sınavın sonucunda hayatımın başka bir tarafa doğru yol alacağını düşününce..Seninle tekrar biraraya gelmemizle başlıyor herşey, ve başarıya giden bütün tesadüfler sende birleşiyor,en çokta başaracağıma inandıran sözlerin oluyor en büyük desteğim..Ben yine yersizce evrenden mesajlar alıyorum:) Japonuna daha ne gibi güzellikler yaşatacaksın bakalım. İyki varsın! Teşekkür ederim.

  2. yerim ben seni maymun😀 ne güzel şeyler yazmışsın.. ama unutma hayatındaki bir piyonum ben sadece.. şimdilik gittiğin yolda elinden tutmaya, destek olmaya çalışıyorum.. sen içindeki güzelliği kaybetme yeter güzellikler mesaj olarak gelmeye devam eder sana zaten ve yersiz olmaz merak etme😛 tabi daha bitmedi işimiz seni o okula bi sokalım bakalım daha ilk gün okula götürcem ben seni elinden tutarak😀

  3. Gözümde büyüttüğüm, olmaz dediğim tarafı YGS olunca korkuları sildim attım.. ama sadece şimdilik, herşey bitmiş değil elbet ama ben biliyorum seninle ve hani şu sende birleşen güzel tesadüfler varya:)onlar sayesinde bunu da atlatacaz başımız dik çıkacaz inşallah bu serüvenden:)Bu kadar inanıyorum ama heycan olmaz olurmu hayatın tadı burda gizli zaten.. ve sen yine o zamanda yanımda olacaksınn başarırsın diyceksin, yapcam bitcek gitcek:) Bunlar bana evrenin güzel mesajları haa bide umutsuzluğa kapılırsam nolur İşte burda devreye sen giriyorsun, hiç sıkılmadan bıkmadan umutsuz düşüncelerimi tersine çevireceksin..yine söylüyorum iyki varsın japonum…

  4. sen de iyiki varsın canım.. zaten sen olmasan ben bu olmam di mi? birinde varolmadıktan sonra olmuşsun olmamışsın farketmiyo zaten.. bana böle güzel şeyler yaptıracak güzel bir arkadaşa sahip olmak güzel şey işin özeti.. (bir cümlede üç “güzel” fazla mı oldu ne😛 ) umutsuzluğa kapılma zaten çünkü başarmak senin göbek adın artık halledersin güveniyorum🙂 besyo senin köpeğin olsun bea hehe😀

Bir Cevap Yazın

