Yeniden Candy.. :)

Candy’yi izliyorum🙂
En eski animelerden biri olan Candy’yi yeniden izliyorum.. Ee tvde yayınlanırken çok küçüktük hem kaçırdığımız bölümleri telafi şansımız yoktu.. Bakalım şimdi nasıl gelcek (?) Biz ne zor büyüdük ahh ahh bir bilseniz :-s ateş yoktu daha bea elektrik, internet falan nerdeee (abarttım sanki biraz) nese şimdi var faydalanıyoruz işte geçmişe mazi derler hehe
Elli bölümlük bir mini dizi beni bekliyor oyalanmak olmaz di mi? (aslında yarısını bitirdim ama ancak yazabildim üşengeç ben :()

Bir Cevap Yazın

