beniM parkıM..


İnsanlar bişeyi hep diler, ister: “huzur”.. Herkesin huzuru yakalabildiği bazı yerler vardır.. Yani nerdeyse herkesin.. Mesela beni denizi izlemek, dalga seslerini dinlemek çok dinlendirir huzur verir bana bu.. Ama malesef bulunduğum şehirde deniz yok..

Bi resme bakmak huzur verir bize bazen.. Bazen bi şarkı.. Bazıları evdeki temizlik kokusunda bulur huzuru..🙂

İnsanların çeşitliliği yansımıştır buna da.. Herkes farklı farklı bi yerde bişeyde yaşar huzur halini.. Sakin ve yeşilliklerle çevrili bir yolda bisiklete binmek mesela..

Benim huzuru bulduğum yer bir park.. Diğer parklardan hiç bir farkı yok görünürde ama benim için çok özel nedense.. Kendimi boşlukta hissettiğim, sıkıntılı olduğum zamanlarda oraya gitmek bana çok iyi gelir.. Bi banka oturur kitap okurum, müzik dinlerim, bazen de sadece insanları izlerim.. Bi an her şeyden herkesten uzak hissederim, huzuru orda bulurum..

Dünya benden ayrı bi yerde dönüyormuş ben sadece uzaktan izliyomuşum hissi verir orası bana bazen.. Ve bazen bir simit daha tatlı gelir bütün ziyafet sofralarından orda..🙂

Herkesin huzurunu bulabilmesi dileklerimle.. Ve paylaşmanız umuduyla😉

Bir Cevap Yazın

