facebook’un depreştirdiği intikam duyguları!..


Artık herkesin ağzında facede şunu buldum bunu gördüm o videoyu paylaştım şu resmi ekledim bilmem ne bilmem ne
Ben şu an kızgınım face’e..
Sormayın öyle mantıklı bir sebebim yok ama kızdım işte
Herkes arkadaşlarını falan buluyo seviniyo.. Tamam bana da faydası oldu ben de çok kişiyi buldum ama şimdi sildim iyi geçmişimizi bu olayla😛
Neyse olay şundan ibaret:
İlkokuldan aynı sınıfta olduğum bi çocuk eklemiş face’imi.. Nerden, nasıl bulmuş bilmem ilgilenmem de kötü anılarımı hatırlattı takıldığım o..
Küçükken böle minicik sevimli bir kızcağızken ben bi gün bi uyandım bi yanağım balon gibi şiş.. Şok oldum ama bişey yiyor olsam o kadar büyük görünmez o yanak hea kocaman dev gibiydi.. Annem tanıyı koydu hemen tabi: dişim iltihaplanmış..😦
O halde okula gittim.. Şimdi olsa hangi kuvvet beni o halde okula gönderebilir, mümkün mü?
İşte bu çocuk burda devreye giriyor.. Kendileri benim sıra arkadaşımdı o zaman sanırım.. Yanlışlıkla veya bilerek bu benim yanağıma vuruyor ve ben acıdan kıvranarak ağlıyorum😛 Sonra da hoca tarafından eve gönderiliyorum.. (boşuna gitmişim yani olum rezillik başka bişey değil)
Neyse sonuç olarak ben bu çocuğu eklermiyim hiç arkadaş listeme yoksaydım tabi ki.. Ama o günden beri kafamda intikam senaryoları fink atıyo😀
Ne yapsam acaba? Hımm tırnaklarını mı söksem tek tek (cani ben😀 ) …

4 thoughts on “facebook’un depreştirdiği intikam duyguları!..

  1. yaa ben severim feyzbuk
    olmazsa olmazımdır
    skiler bulup bulmama konusunu aştık zaten.
    artık facebook benim için hem youtube hem google
    allam ne olur çökmesin😀

    • 🙂 çökmesini falan istemem cnm zaten tabi ki seviyorum ben de..
      bi dünya arkadaşımı buldum onun sayesinde niye istiym öyle birşey..
      şakayla karışık takılmıştım öyle😛

  2. Ortalama olarak 15 sene sonra ilkokuldaki sıra arkadaşımı bulunca nasıl sevinmiştim bir ben bilirim bi de facebook.😀
    Gerçi sonra Türkçe falanda olunca epey amele doldu.😦
    Siberaleme çevirdi öküzler.

    Ama onun dışında hem youtube, hem twitter, hemde o, bu, şu yerine geçiyor meret.😀
    İntikam demişken elemanı ekle, konuş falan sinemaya gidelim de.
    Ardından gitme, ek. Beklesin malak gibi.😀
    Sonra faceden falanda blokla.
    Haha.😀

    • Off evet Türkçe olması çok kötü oldu hakkaten..
      küçük kardeşim bile üye oldu paylaştığı şelere delirmekten bıkıp sildim engelledim
      rahatım şimdi😀
      çok bağlandık ya face’e
      bilgisayarı açınca ilk girdiğimiz sitelerden biri o..

      valla şimdilik yoksaydım tekrar eklerse düşünürüz uygun bişeyler😛
      öyle bişey yapmazdım ama yine de erkekler övünmeyi sever
      çevirir kendine göre öyle anlatır sağda solda çekemem hiç :-s
      dişinin iltihaplanmasını mı beklesem acaba
      “göze göz dişe diş”😀😀😀

Bir Cevap Yazın

