Cadaloz muyuz!?


“Bir erkek fikrini söylediğinde erkektir. Bir kadın fikrini söylediğinde cadalozdur.”
Bette Davis

Bu sözü gördüm geçen gün bi kitap tanıtımını okurken.. Hoşuma gitti tabi çünkü doğru bir tanı doğru bir söz..
Bana da hep cadı deyip duruyo çevremdekiler.. Düşüncelerimin, aklıma gelenlerin bi filtresi yok çünkü süzmeden söylüyorum ‘dan’ diye.. Bazen bu sivri dilim başıma dert açmıyo değil tabi😛 Hatta sınıftan bi veled bi ara bana tilki dedi sinir oldum bu lafa :@ Tabi bütün hareketlerinin direkt çözümlemesini yapınca kaldıramadı hıh!
Neyse gelceğim yer; insanlar her şeyi kendine göre değerlendiriyor.. Aynı hareket farklı insanlarda farklı yorumlara yol açabiliyor.. Bu söz de bunu hoş bir şekilde açıklamış o yüzden bu kadar dikkatimi çekti..
Uyanık olmak ’tilkilik’ (ilginç bir kelime oldu :P), fikirlerini söylemek cadalozluksa iki kelimeyi de kabul edebilirim sanırım..🙂
Tilkileri pek sevmem aslında ve bu tür benzetmeleri de….

Bir Cevap Yazın

