Huzur ve Hüzün…


Yorgunum bir süredir oldukça fazla.. ve yoğun..
Ardarda sınavlarım vardı ve ne derler bilirsiniz:
“en büyük yorgunluk beyin yorgunluğudur”…
Dün son sınavıma girdim ve bir süre sınavsız geçicek günlerim.. Tabi hazırlığı var da sınavın kendisi yok (ne demekse bu)
Kpss illeti var ilerde😦 nese şimdilik bunu düşünmek istemiyorum..
Gelecek sınavsız günlerin hayaliyle balkona oturdum bugün müziği de açtım ve rüzgara bıraktım bi süre kendimi..
Rüzgarın saçlarımla birlikte kafamı-düşüncelerimi de dağıtmasına izin verdim.. O bir an gerçekten huzuru hissettim.. ‘yaşamak güzel’ bile dedim abartıp😛
Huzur tek başına gelmiyor ama nedense hiç.. Hüznü sürüklüyor ardı sıra her seferinde.. Bir de slow bir müzik varsa kulağında ikisini ayırt etmek imkansız oluyor..
Sonra ‘yeter aylak aylak dolaştığın’ dedim ‘verimli birşeyler yap!’.. Ardından bir süredir okuyamadığım, bitiremediğim için içime dert olan yarım kitabımı aldım.. Olasılıksız-Adam Fawer..
Bir kaç sayfa okudum okumadım annemin sesi geldi..
Annelerin sesinin uyandırıcı/uyarıcı etkisi olduğunu düşünmüyormusunuz siz de? O nasıl bir ses anlamıyorum ki bazen hoplatır insanı ya yerinden, bazen gerçekten kulak tırmalar (duysa küser hea buna da, üzgünüm anne ama öyle)..
Neyse bölündü işte yine huzur ayinim😦
Kitap da yine yarım kaldı.. Nerede o bir gecede bir kitap bitirdiğim günler? Hep bu Kore dizileri yüzünden.. Artık gecelerimi onları izlemeye ayırıyorum.. Bu arada Personal Taste’yi izliyorum.. Bir de çevirisi bitseydi..
En yakın zamanda kitabımın da bitmesi dileklerimle yazımı bitiriyorum..😛

Bir Cevap Yazın

