film diyalogları..

Bazı film replikleri içimize işler “vay cuk oturmuş” “süpermiş” deriz ya hakkaten öyle..
bir cümle bir diyalog hatta bazen bir kelime o filmi hatırlatır bize direkt..
bugün de öyle bir diyalog gördüm ve paylaşmak istedim:
-ilsa: dün gece ne yaptın?
-rick: çok zaman geçti hatırlamıyorum…
-ilsa: bu gece ne yapacaksın?
-rick: o kadar uzun vadeli plan yapmam…
Casablanca filminden..

Çok sevdim ben bu tarz bi düşünceyi..
Bi çok şey çağrıştırıyor.. Plansız yaşamak, geçmişe bakmamak.. Dolayısıyla hiç bişeyi kafaya takmamak.. Hepimiz biraz böyle umursamaz olmak isteriz heralde di mi?…

Bir Cevap Yazın

