Delilikte gelebileceğim sondan bir önceki nokta: Metin2 oynuyorum!


Evet iyice aştım kendimi artık ne diyebilirim ki.. Abartım yani o kesin..
Sıkıldım daraldım dedim ‘benim oyuna ihtiyacım var’.. Çünkü genelde işe yarar oyun oynamak.. Bir an unuturum her şeyi..
Zaten oyun oynamayı fazlasıyla seven bir karaktere sahibim.. Ama başladım mı da bırakamıyorum işte işin kötü tarafı o😦 Hele bir de araba yarışı falan bulduysam vay halime, boşa giden günlerime…. (Bu arada bildiğiniz iyi bi yarış oyunu var mı ya bayılırım da ben onlara :D)
O yüzden direniyorum genelde hiç oynamamaya çalışıyorum ama… Boş bulunduğum bir anıma denk geldi sanırsam.. Kendimi oyunu hem indirmiş hem de oynuyo buldum bir anda.. Bir rüyadan uyanmak gibi.., bazen oluyo bana böle kaybediyorum kendimi bi bakıyorum yapmışım yine kendime zarar vercek bişeyler (kendime zarar vercek derken kesip biçmekten bahsetmiyorum tabi) piskopat ben😛
İşte yine öyle anlardan biriydi heralde.. Rüyamdaki ben gitmiş indirmiş oyunu başlamış uyanınca kaldığı yerden devam ettim ben de😛 Bu da benim, ninjayı seçtim😀

Bi küçük kız çocuğu yardım da etti bana üstelik oyunun içinde abla kasıyım seni diye dolanıyo peşimden🙂 kılıç falan verdi bi de öyle haybeden ufaklık bana hea küçükler hala masum iyi kalpli belli ki.. Bir oyunun içinde de olsa karşılıksız bişeyler alıp vermek gerçekten özlenilesi bişeymiş.. Özlemişim bu masumluğu..
Sanırım şimdi küçüklerde kaldı sadece bu masumiyet.. Onların bile hepsinde yok hea..
Nereye gidiyoruz bilmiyorum ki.. Bir yol kenarında duran ‘stop’ tabelası bizi durdurabilecek mi bu hızlı gidişin bi noktasında acaba?…

5 thoughts on “Delilikte gelebileceğim sondan bir önceki nokta: Metin2 oynuyorum!

  1. bilmem mi bu hastalığı hatta bunula ilgili bir yazı bile yazdım aynen bişeylere sardım mı gece gündüz bırakmam artık şu sıralar sınav yüzünden pek vakit yok farmvilleimi bile bıraktım o derece ama ben de oynadım metin itiraf ediyorum sadece metin mi knight oynadım world of warcraft oynadım artık ne varsa :))))))) ama favorilerim direk bilgisayar oyunları stratejiler onları tek geçerim araba yarışı hiç beceremem ama :(((((((((((

    • 🙂 ya sorma ben de sıradan geçirdim bi sürü oyunu
      RanchRush oynuyodum ben de farmille gibi bişeydi o da
      agatha cristienin bi kitabının oyunu vardı sonra katili buluyosun fln
      harry potter bile oynadım hea😛
      atari oyunlarını hiç saymıyorm ztn aldı başını gitti onlar bende
      araba yarışlarını seviyorum ya neden bilmem
      üniversitedeyken gidip internet kafede oynadığımı hatırlarım böle kulaklıklarla yüksek sesle😀
      çoluk çocuğa madara olma pahasına
      ne olacak bu halim bilmiyorum

  2. ahahah eskiden metin 2 oynamış ver o konuyla ilgili her bişeyin içine bulaşmış biri olaraktan söylüyorum .d oyna gitsin bi süre sonrabırakabiliyosun xD ehehe 69 lwl şaman bıraktım ben xD ahaha niye bıraktım o da ayrı .d ama şimdi tekrar başlasam yine bütün gün oynarım heralde xD aslına baklırsa ben genelde oyun oynamayı çok seviyorum =)

    ama şöyle söyliyim arkadaşın yoksa beraber oynadığın yada orda arkadaş edinmemişsen biraz sıkıcı oluyo😀 ben arkadaşımla beraber başladım turkuaz’da o da senin gibi ninja’ydı =) 2mizde emelimize ulaşınca kesmedi korsan çin server’nda bile oynadık =) çok eğlenceli bi oyun xD tabi ben şaman olduğum için hep kasanlara yardım ederek kasılırdım ama olsun xD tek başına kasmaya üşeniyosan şaman olmak en iyisi =) aslında o karakter seçimi de kişiye bağlı ya xd şaman olmak biraz daha ruhani bişey .d büyüler felan xD

    Sonuç olarak hayırlı olsun =) ha bide okçu ninja mısın yoksa suikast ninjası mı .s

    • yaw ben pek anlamıyorum okçu mu suikastçi mi😛 zaten ninjayı bıraktım savaşçıya geçtim bi arkadaş edindim ordan kastı beni baya..
      sen baya bulaşmışsın ya ben bi ara çok takıldım bu yazıyı yazdığım sıra işte ama bir iki haftadır uğradığım yok.. Tabi bunda istanbul gezimin ve oyun arkadaşımın da özel sebeplerden dolayı uzun bir süre giremeyeceğinin etkisi var çokça..
      ben oyun hastasıyım zaten ya canım sıkıldıkça başka birine takılıyorum pek sadık sayılmam yani bu konuda🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s