Kör Nokta – The Blind Side..

Sandra Bullock’un yeni filmini izlediniz mi?
İzlemediyseniz kaçırdıklarınızı anlatmak için kelimeler yeterli olmayacak sanırım😛
Ünlüler yaşlanmıyor bir kez daha gördük.. Sandra 46 yaşında ama yaşını göstermediği kesin.. Ve yine güzel bir filmle karşımızda.. Kör Nokta.. Evolution of a Game adlı romandan uyarlanmış bir film.. (Dikkat! filmi izlememiş olanların okuması için uygun değildir fazlasıyla spoiler içerir)

Sandra, Kör Nokta filminde yardımsever bir zengini canlandırıyor.. İyilikseverliği had safhada ama.. Hiç tanımadığı iri, zenci bir çocuğu evine alacak kadar.. Çünkü çocuk evsiz, kimsesiz.. İlk gece pek rahat uyumuyor tabi ev soyulacak korkusuyla ama sonrasında onu evlat edinecek kadar seviyor, benimsiyor..

Her istediğini elde edebilecek bir karaktere sahip bu filmde Sandra Bullock.. Hatta cadı denilebilir🙂 Evlat edinmek için başvurduğu yerde kadının tepkisi bunu gayet güzel anlatıyor:
–Sandra: Vesayet başvurusu için geldim
–Kadın: Tanrı o çocuğa yardım etsin!😀
Sistemi sorgulaması güzeldi ama.. Devlet dairelerinde sürekli gördüğümüz sahnelerden biriydi; sırada bi dolu insan bekler ama çalışanların umrunda değildir rahatça muhabbet ederler.. O bu durumda biçok insan gibi susmayıp lafı gediğine koyuyor:
“… bir saatten uzun zamandır burdayız ve ben etrafa baktığım zaman tek gördüğüm şey dalga geçen ve kahve içen insanlar bu yerin amiri kim?” Bu soruya verilen cvp Bush’un resmini göstermek olunca sadece orda bi duraklıyor ister istemez😛 ve devam ediyor:
“Aaa şey ben olsam burayı iki günde düzene sokardım”🙂
Başroldeki zenci çocuğu pek sevdiğimi söyleyemem.. Yanlış anlaşılmasın ırkçı falan değilim😛 Sadece Will Smith gibi sevimli zencileri gördükten sonra bu biraz suratsız geldi.. Ezik bi tipi vardı zaten pek zeki de değildi.. (Ki öyle olsa belki zekasına hayran kalıp sevebilirdim) Filmin sonunda gerçek Michael’ı gösteriyorlar o bile daha hoştu..

Neyse başrol oyuncusundan kısaca bahsedecek olursak adı Michael.. Çoğu kişi ona Koca Mayk diyor ama o bu isimden hoşlanmıyor.. E ben de ondan hoşlanmadım o yüzden koca mayk diyebilirdim😀 Ama kahretsin fazla iyi kalpliyim o yüzden diyemicem😛
Michael koruma içgüdüsü çok gelişmiş olan bir çocuk.. Bu özelliğini futbolda kullanmaları güzeldi..
Filmin en izlenilesi yanı bu veled:

Adı Sj.. Film boyunca onu yeme arzusuyla savaşmak zorunda kaldım! Böle sevimli bi çocuk olabilir mi ya!? Sadece sevimli olduğunu sanmayın böyle söylüyorum diye akıllı da zehir gibi bi zekası var veledin her sözü bitirdi beni, tam bir şebek🙂
Michael’la araba kazası geçirdiklerinde annesine masumca “Kan lekeleri tişörtümden çıkar mı?” demesiyle benden yükselen “aaayyyy” sesleri ve ardından “yerim ya ben seni” şeklinde cümleler kurulması kaçınılmazdı😛
Tuohy ailesi beni evlat edinmek istese asla hayır demezdim.. Öyle otoriter bir anneye rağmen üstelik😛 Michael’a hemen bir oda verdiler yeni eşyalar, yeni bir yatak.. Bir de araba aldılar ki bu bile yeterdi bana içinde yatardım😀 Yılbaşı kartına bile eklendi hemen:

Akrabaların şaşkınlığı güzeldi.. “Noel kartında siyah bir çocuk olduğunu farkettiniz mi?”😀
Ailenin diğer üyeleri de çok şirindi.. Baba Sean Tuohy sakin, tek amacı ailesini mutlu etmek olan bir adam.. Hiç bişeye hayır demiyor eşinin isteklerine özellikle.. Yani bizde light denen türden bir erkek😛

Collins Tuohy filmdeki kızımız.. Öyle zengin bir kızdan bekleneceği gibi şımarık falan değil.. Tüm aile üyeleri gibi gayet sıcak, iyi kalpli..

Sonuçta temelinde iyi olan bir ailenin bu özelliğinin dışavurumuydu Michael.. Onu ailelerine kabul etmekteki büyüklükleri, ona karşı her zaman bu ailedenmiş-sonradan gelmemiş gibi davranmaları, kendileri gibi zengin ama burnu büyük dostlarının tepkilerini önemsememeleri hepsi çok güzeldi.. Verilmeye çalışılan tek bir düşünce yoktu, film alınacak derslerle doluydu.. Bunun komedi ve dramla işlenmesi, izlerken hiç sıkmaması filmin albenilerindendi..
Bu filmi herkese tavsiye edebilirim.. Aile filmi olduğundan sakıncalı sahneleri de yok dolayısıyla çoluk çocuk toplanıp izleyin gitsin.. Tavsiye işte dahası var mı?😉
Ve filmin fragmanı:

7 thoughts on “Kör Nokta – The Blind Side..

  1. Öncelikle selam🙂

    Bu film inanılmaz güzel.
    Arkadaşlarla bir iki kez izledik ve tek kelimeyle: Mükemmel!
    Herkes izlemeli, herkese izlettirmeli..
    Tavsiye film isteyen arkadaşlarınıza gözünüzü dahiv kırpmadan önerebileceğiniz bir film The Blind Side..
    Bu arada yazı da güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    Not: İade-i ziyaret isterük🙂

    • öncelikle hoşgeldin lee🙂
      teşekkür ederim..
      not konusunda; daha önce bloguna baktım yazılarını okudum ve yorum yapmak istedim fakat sürekli hata verdi malesef😦

  2. sandra bullock bu film icin oscar aldi, eger bunun tam zitti bi film seyretmek istiyosaniz, irkciligin son noktada oldugu ‘monster’s ball’ tavsiye ediyorum

  3. bakın belki geç kalmış bir yorum ama ne yapayım bu film öyle güzel ki adını gördüğüm her yerde fikir beyan ediyorum:)
    bu arada baştaki yazzı çok güzeldi.Koca mike ın özelliği zaten o.yani zeki olmaması ve yakışıklı da.
    Sj hakkında haklısın:) oldukça şirin
    sandra nın oyunculuğu da kendisi de mikemmeldi tabi:)

Bir Cevap Yazın

