Kore dizilerinin vazgeçilmezi Sauna

Kore dizilerini takip edenler bilirler sauna onların vazgeçilmezidir.. Her yapımlarında bir iki dk da olsa görür ve hayran kalırız bu alışkanlıklarına..
Bizim hamam geleneğimize az biraz benzemekle birlikte sauna onların oturup muhabbet ettikleri, yemek yedikleri hatta uyudukları yer olarak da karşımıza çıkıyor.. Bazıları bizi şaşırtacak derecede tabir-i caizse hayatlarını orada geçiriyor.. İlgimizi çeken başka bir özellik daha var ki o da havlu bağlama şekilleri..
Geçenlerde bunu sevdim‘in blogunda gördüm koyun kafanın yapılışını ve doğal olarak denedim hemen.. Çirkindim daha da çirkin oldum o ayrı😛
Tabi o halimi resmederek kimsenin göz zevkini bozacak değilim.. Sizin için seçtiğim konu mankeni melez bir yakışıklı olan Dennis Oh:

Sevimliliği, yakışıklılığı görülen bir gerçek ama dikkat kimse kapılıp gitmesin konumuz başka!
Benim gibi dizilerdeki bu sahnelere hayranlıkla bakarak denemek isteyenler olduğuna eminim.. Üstelik öyle göründüğü gibi zor bir iş değilmiş.. Durum böyleyken durmak ne kadar anlamsız di mi? Herkes havlusunu kapsın gelsin çünkü alttaki resim sizi bir hayalinizi gerçekleştirmeye davet ediyor🙂

Bu resmin yeterince açıklayıcı olmadığını düşünenler mi var? O zaman bir de şuna bakın:

Tek yapmanız gereken havlunuzun iki kenarını da ortaya doğru katlamak, uçlarını gömlek kolu gibi kıvırmak ve ortasını açıp kafanıza giymek.. İşte bu kadar basit..
Kimse bunu denemek için Kore’de saunaya gitmeyi bekleyemez heralde.. Ama bu Kore’ye gider gitmez bir saunaya dalma hayalimi de kesmez o kesin🙂

12 thoughts on “Kore dizilerinin vazgeçilmezi Sauna

  1. Yazını görünce uzunca süredir odamda ikamet etmekte olan koyun başıma bakındım hemen, ama memleketi banyoya göçmüş. Halbuki ayrılmaz ikili olmuştuk kısa zamanda🙂

    • ilk heves gibi olmuyor tabi çok doğal🙂
      hem banyo olması gereken yer, gerçek yuvası yabancılık çekmemiştir o kesin😛
      ve teşekkür ederim bu hayalime öncülük ettiğin için🙂

  2. Hahaha bende nasıl yapılıyor diye düşünüyordum toka falan takarak deneyecektim(Manyaklıkta son nokta) Mutlaka deneyecek ve de fotoğrafla paylaşacağım😀

  3. şu an kafamda o model bi havluyla oturuyorum xD üşenmedim denedim xD ahaha ama bende öyle güzel durmadı😛 moralim bozulduuuu xD hayat =) ama hevesimi aldım ben .d bi daha görürsem huh diycem bende yaptım bişeye benzemiyo işte xD çocuk şirin orda xD

    Orjinal yazı konusu için de ayrıca tebrik ettim =)

    • 🙂 hoşgeldin ninsan..
      bizde de durum aynı, hemen denedik onlar gibi şirin durmayınca bozuldu moralimiz biraz ama takılmadık senin de sölediğin gibi ‘bende yaptım’ diyebilioruz ya artık yeterli bu bizim için..
      bi hayalimizi gerçekleştirdik ya ötesi var mı😀
      Kore’de bi saunada başımda böle bi havluyla dolanabileceğim güne kadar bu beni idare eder diye düşünüyorum..
      ve teşekkür ederim🙂

  4. hoşbuldummm =)
    ahaha cidden bakıyorsun dennis oh’da şirin duruyor xD bi kendimde uygulasam diyorsun sonra böööö😛 Neyse artık hevesimi aldım .d bende koreye gidene kadar denemem artık =)

Bir Cevap Yazın

