Şeytan Tüyü Var O’nun yaa

Evet eminim ki onda şeytan tüyü var.. Yoksa hiç tipim olmadığı halde nasıl bu kadar çekebilir ki beni?
Bahsettiğim kişi kim mi?

Murat Dalkılıç..
Sebebini tam olarak anlayamadığımdan şeytan tüyü dedim şimdilik ama çok şirin bişey ya yerim ben onu🙂
Öyle sanatçıların ardından bağırarak koşan tipte bi insan değilim sadece şarkılara eşlik eder coşarım normalde.. Ama tv.yi açtığımda onu görüyosam tutabilene aşkolsun.. Ardı sıra koşasım geliyor anacım neyleyim😦
Kasaba klibiyle gördüğüm andan beri böyleyim.. (Büyü mü var üzerimde leyn acaba alla alla) Klibi paylaşıyorum ki hak verebilesiniz bana:

İşin ilginç tarafı ne şarkıları, ne klipleri, ne de kendisi çok öle bayıldığım türden değil.. Ee peki neden böyleyim, bu hissettiğim ne o zaman uleyn! Bu halin geçici olduğunu umuyorum şimdilik öyle teselli buluyorum.. Ama o zamana kadar:

Ne kadar güzel büyülü bir kokun var
Sen görmeden bir yel eser senden
Nasıl bir ses tonun var
Ne söylesen masal gelir La Fontaine’den

…. modundayım.. Bu şarkı da size gelsin:

Bu klip edepsiz olmuş biraz.. Ben kıskanç kadınım gelemem öle şeylere dikkat namus hiç bişeye benzemez keserim!
Ama adam çok hoş giyiniyor ve yakışıyor ne giyerse o kesin..
Saç kesimi sevdiğim gibi.. Uzun saç sevmiyorum ben erkeklerde böyle kısacık olmalı..
Güzel bir gülüşü var.. Dudakları da turuncu zaten en sevdiğim😛
(Allah nası incelediysem çocuğu alıcı gibi :o)
Son klibini de ekleyip kaçıyorum.. Yine kızlarla dolu bi klip çekmiş beyimiz :@

Ve geçenlerde hakkında okuduğum bir haber var burada..
Kadının ayağını ben yıkarım demiş🙂 Ben biraz maço severim ama olsun yıkasın sorun olmaz hehe😀

4 thoughts on “Şeytan Tüyü Var O’nun yaa

    • sadece şarkıları mı😛
      kendisi de çok şirin değil mi la fea ya
      yoksa bana mı öle görünüyor sadece?
      aşık olmuş olabilirmiyim!
      (romantik komedideki diyaloğa döndü bu hea)😀😀😀

Bir Cevap Yazın

