izleyenler bilir.. unutulacak gibi değil..


“yarın yine geleceğim
ertesi gün de geleceğim ve ondan sonraki gün de
sana bakmaktan usanıncaya kadar geleceğim bayım
senden tiksininceye kadar geri geleceğim
onun için benden gitmemi isteme, bayım
asıl bunu yapamam işte
yune’nın emriyle gelmek..
senin emrinle gitmek..
dilediğiniz gibi itip kakacağınız biri değilim ben
benim de istediğim şeyler var..
sahip olmak istediğim şeyler..
yapmak istediğim şeyler..
ne kadar çok denesem de, inkar edemeyeceğim şeyler var
ben de sizin gibi duyguları olan bir insanım
bunu bilmiyordunuz değil mi?
benim de sizler gibi bir insan olabileceğimi
seni seviyorum
seni seviyorum.. seviyorum..
seni seviyorum! seni seviyorum, bayım..
seni seviyorum! seni seviyorum!
seni seviyorum! seni seviyorum!
seni seviyorum, bayım!”

    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


geri gelmemeliydim..
ben zaten çöp gibi terk edilmiştim
çöp gibi de yaşamam gerekirdi
ve aslında çöp gibi de umarsızca göçüp gitmeliydim..


geri gelmemeliydim..
doğduğumda çöp gibi atılmıştım
çöp gibi de yaşamalıydım
ve çöp gibi de usulca yok olmalıydım
hiç kimseyi rahatsız etmeden….

    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“anne, doğruyu söylemek gerekirse ben terk ettiğin oğlunum
gurur duyduğun oğlun için ölüyorum
pırlanta gibi oğlun hayatta kalsın diye, işe yaramaz oğlun ölüyor
lütfen, Yune için döktüğün gözyaşının milyonda birini benim için döker misin?”

    &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

“anne.. Moo-hyuk ve ben ölüyoruz.
pırlanta değerindeki oğlun Yune ve terk ettiğin oğlun Moo-hyuk birlikte ölecekler.
kendi kaderine terk ettiğin oğlun
ve onu unutamadığın için onun yerine yetiştirdiğin diğer oğlun.. birlikte ölecekler.”

I am sorry, I love you…
Hangi birimiz bu sahnelerde gözyaşlarının sel olup akmasına engel olabildi?

2 thoughts on “izleyenler bilir.. unutulacak gibi değil..

  1. Çok ağır dram olduğu için ben bu diziyi izlemedim mesela.
    İzlemeyi de düşünmüyorum.
    Ama Gong Yoo için CP neyse, So Jib için de Misa o sanırım.
    İkisi içinde dönüm noktası gibi.
    Her bölümde ağlamaklı olunan dizilere karşı duyarsızım ben
    Ama çok acıklıymış. İzleyen arkadaşlarım zaten herbir şeyini anlattılar🙂

    • her bölüm dram deildi yaw kim anlattı sana gel bi de benden dinle🙂
      Moo-hyuk eun chae’ye “taş kafa” dedikçe en hüzünlü sahnede bile olsa gülümsememek elden gelmiyor mesela..
      ben sadece son iki bölümde sürekli ağladım heralde😛 (bunu itiraf etmekten nefret ediyorum) onun dışında pek hatırlamıyorum öle ağlak sahne – en azından benim için öyleydi.. o kadarı da bütün Kore dizilerinde oluyo ztn..
      ben de erteledim hep daha hareketli, komik bişeyler izliym die ama sonunda izledim pişman da olmadım yani..
      ama yadırgamıyorum tabi bu düşünceni bi çoğumuz ‘my girl’ gibi daha hareketli dizileri tercih eder ki o hakikaten süper dizidir🙂

Bir Cevap Yazın

