Ne dinliyorum?

Zaman zaman bazı şarkılar bize hitap eder ruhumuzun derinliklerine işler ya işte o şarkılar bizimdir o an..
Kimin yazdığı kimin söylediği ilgilendirmez beni sahiplenirim her şeyiyle bana aitmiş gibi.. Bıkana kadar dinlerim.. Etrafımdakiler genelde benden önce bıkar zaten bu tavrımdan dolayı😛 sonuçta benim hoşuma giden bi şarkıyı onlar beğenmek zorunda değil..
Ama bazen takılmam bunlara hiç açarım son ses bağırtırım dahası rezil sesimle eşlik ederim bi de ohh var mı daha büyük bi keyif😀
Bencilce gelcek ama bazen rahatlamanın en iyi yolu başkalarını rahatsız etmektir.. Hımm bunu tavsiye etmelimiyim bilemedim şimdi😀😀
Bu yazıya böyle abuk sabuk öğütler vermek için başlamamıştım ama kayboldum gittim yine.. Neyse şarkı paylaşmaktı amacım daha doğrusu klip.. Ben bu ara bunları dinliyorum.. Siz de izleyin, dinleyin..😉

Emre Aydın – alıştım susmaya

Demir Demirkan – aşktan öte (akustik)

Enstrümanların bu kadar net duyulmasını seviyorum şarkılarda..
Ama klip biraz edepsiz leyn yaş sınırı koysanıza kardeşler izlemesin (en azından benim kardeşim izlemesin terbiyesi bozulunca ben uğraşıyorum sonra)😛

Shakira – gypsy

Bu şarkıyı dinlerken yerinde durabileni kutlarım valla ben beceremiyorum çünkü😀

Avril Lavigne – alice

Alice in wonderland filmi için avril’in yaptığı şarkı.. Filmdeki Alice’in yerine geçerek bi de klip çekmiş beğendim ben.. En az film kadar güzel şarkı da..

Yaşar – yüreğimi kaybettim

Bayıldım bu şarkıya.. Daha çok klibine.. Çok sevimli, özgün bi klip olmuş

Tabiki sadece bu kadarla bitmiyor şarkı listem ama tutup tüm media player çalma listesini de buraya ekleyemem ki anacım.. Siz bunları dinleyin şimdilik😉

Bir Cevap Yazın

