Arwen İstanbul’da..


Aldığımız duyumlara göre bu blogun yazarı olan Arwen İstanbul’a gelmiş bugün.. Bir hafta kadar kalmayı planlıyormuş..
Düşünmüş ki burda bulunduğu süre içerisinde İstanbul’lu blogger arkadaşlarıyla görüşmek güzel olurmuş.. Onlar da kabul ederse tabi..
Duyduk ki bloguna girip bu yazıyı gören ve istanbulda olanlardan bi haber bekliyormuş.. Bu özelliklere sahip olmayanlar da yorumlarını eksik etmesin, konudan geri kalmasın dermiş kendince.. Özgürce yapılsın yorumlar akılda kalmasın hiç bişey istermiş..😉
Herkese slm sarkıtır; büyüklerin ellerinden, kızların yanaklarından öper, ufaklıkları da o tombul ellerinden ısırırmış..😀

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN!..

20 thoughts on “Arwen İstanbul’da..

  1. Ehuehue ^^ Ben de bu gece yarısı yola çıkıyorum. Sadece haftasonu İstanbul da olacağım. Güzel rastlantı aslında. Zaman ayırabileceğimi bilsem, cidden tanışmak isterdim. Yağmurlu ve serin diyorlar arkadaşlarım. Tam donanımlı gitmeni öneririm ^^ Bolca resim çek. Bakarsın karelerde yakalarız birbirimizi ^^ İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler.

    • ben de isterdim ya nasip..
      evet hava çok soğuk sürekli yağmur yağıyo.. Ben haberini almıştım ama yaz nasılsa ne kadar olabilir ki die öyle aşırı donanımlı gelmedim ama öylesi gerekiyomuş sen benim yaptığım hatayı yapma doldur bavula kalın ne varsa benden sana tavsiye😉
      resim çekmediğim bir an bile yok ya resim delisiyim ben zaten.. börtü böcek, deniz, bulut, hatta su damlalarını bile çekerim yani durmadan😀 teşekkür ederim sana da ii yolculuklar ii eğlenceler..

  2. Arwen nerede ne zaman?😀 Ben görüşürüm senle kimse gelmese de😀 Ama sanki Nefertiti de gelir diye düşünüyorum🙂 Mail at netleştirelim😀

    • valla la feam buranın yerlisi de ağası da sizsiniz tabir-i caizse😛 ben pek bilmem nerde ne var, yol iz bilmem işte.. sen seç desem ayıp olur mu? mailin de yolda bundan sonra atıorum onu da😀

    • Vaooo Arwen taşı toprağı İstanbul’a gelmiş bizleride harika bir gün geçirmek için davet etmiş🙂 Eeee şu kocca şehrin Blog Ağaları olarak LaFea ve Nefertiti bişiler yapmalı artık. Ne yaptınız, neler mailleştiniz bi benide bilgilendirin. Eğer bir aksilik yoksa mutlaka bende katılırım😉

  3. Japonum aynı şehirde görüşmeyi beceremeden sen çook uzaklara gittin diye pek bir sinirlensemde senin İstanbul’a gitmene kendim gitmiş kadar sevindim🙂 İstanbul soğuk ve yağmurlu olsada taşı toprağı altın memleketin her hali güzeldir eminim, keşke bende orada olabilseydim sen yinede kendine dikkat et hasta olma, tanımadığın insanlarla konuşma, şeker verirlerse yeme :)kendine çok iyi bak japonum öpüyorum çoook çook🙂 ( Bu arada blogger arkadaşlarla tanışacak olmanda çok güzel daha bir heycanlandırdı beni bu planın herkese selamlar, sevgiler, saygılar efenim🙂 )

  4. İşte bu da Arwen’in sevgiden dolup taştığı anın kelimelere yansımasıdır. Maymun diyorsa biliriz ki içi kaynamış , fokurdamıştır adeta🙂🙂

    • bak seen
      tanırmış da beni😀
      yavrum benim ya.. gelince bol bol plan yapcaz senle de tavşanım🙂 hem uzaklık neymiş gönüller bir olsun.. burdan istediğin bişey var mı?

      • Hımm…herkesin görgüsüzlüğüme şahit olmasını istemem listeyi mail atıyorum canım😀 Sen gez, eğlen bana şöyle en güzelinden bir deniz manzarası çek yüksek megapixelinle.. :D:D bunlar yeter bana🙂

  5. Sabahin 6 si. Topcular vapur iskelesindeyim. Hava fena degil walla.Hatta… *onırın nalşiga çam çotha ^^* Sanki guzel bir gun olacak gibi ^^ Hade hayirlisi.

  6. Arwen Hanım iyki doğdunuz. Doğum günününüzle ilgili bize bir yazı yazarsınız diye düşünüyorum. Bakalım hayata geliş sebebini çözmüşmüsün..😀

    • teşekkür ederim gözdem🙂
      istanbul gez gez bitmiyo eve çok geç saatlerde girdiğimden bişey yazmaya vakit bulamıyorum ama inşallah döncem bi ara yeni yeni yazılarla😛

  7. arwen senden daha yeni haberim oldu, istanbul’a gelince buluşacakmışsın bizimkilerle, o gün ben malesef müsait değilim, seninle tanışmayı isterdim :S inşallah daha ileri bir zamanda buluşup tanışırız olma mı😀

    • hoşgeldin o zaman rüzigarcım🙂
      istanbuldayım zaten bi haftadır ama cumartesi olarak ayarladık buluşma gününü.. işin erken biterse çık gel ben de tanışmak isterim😛 olmazsa da sorun değil başka bi zaman olur dediğin gibi.. tekrar gelebilirsem yani inşallah :S

  8. Geri bildirim: Blog kızları buluştu :) « Arwen Life..

Bir Cevap Yazın

