insanlara Tepeden bakmak


Evet hayatım boyunca -en azından benim hatırladığım kısmında- insanlara hep tepeden baktım.. şımarıklığımdan, burnumun büyüklüğünden değil hea boyumun uzun olmasıydı sebep.. o -dı eki ne bilmiyorum geçmiş zaman gibi oldu, kestirmedim tabi bacaklarımdan falan uzunum hala😀
aslında bazen kabul etmem bunu.. ‘ben çok uzun değilim insanlar fazla kısa’ diye ama en kalabalık şehirlerden birinde olmama rağmen şu an (istanbuldan bahsediyorum) “nasıl bu kadar uzadın, ne yedin ne içtin, genetik mi?” diye binlerce soruyla karşılaşıyorum yolda sokakta tanımadığım insanlardan..
Cevabım çok net olmuyo tabi nerden bileyim niye bu kadar uzunum? dünyaya gelmeden önce haşa Allah’la bi anlaşma falan yapmadım “bak beni uzun yaratmazsan küserim gitmem dünyaya” falan diye hehe😀 ‘süt diyolar ya ben süt seven bi insan değilim pek içtiğim söylenemez’ dedikçe insanların nasıl dellendiklerini görmek her defasında😛 çünkü ömürleri boyunca öle inandırılmışlar bilmiyorum ama belki faydası vardır kötü bi örnek olmuym şimdi kimseye.. basket belki faydalı olabilir ama hea deneyin zıplamanın faydası olduğuna inanıyorum yani nedense..
En son bi mağazada bi annenin boyumla ilgili sorularına maruz kaldım😛 ben yine yukarıda söylediğim türden cevaplar verdim.. yanında kızı vardı ufak bi kıskançlık ifadesiyle: “şanslı doğmuşlar anne şanslı doğmuşlar!” dedi durdu😀
İnsanın boyunun uzun olması çok fazla şans ifademisidir bilemicem.. Bunu ayırt etmek zor çünkü.. O yüzden her şey gibi olumlu olumsuz yanları var demek daha doğru..
Mesela dikkat çekiyosunuz ki bu her zaman iyi bişey değildir.. Bazen kaybolmak ister insanlar -ben sıkça isterim- ama uzun olunca bu her zaman çok kolay olmuyo..
Çevrenizdeki insanlar, arkadaşlarınız genelde sizden kısa olur boyunuza göre arkadaş bulmakta bile zorlanırsınız.. İnsanlar yanınızda daha kısa göründüğünden çok fazla yakın durmak istemezler bazen :S Bi de zayıfsanız benim gibi uzun boyun üstüne bu tavrı kilolu insanlardan da görürsünüz..

En çok sinir olduğum durumlardan biri de fotoğraf çekinirken yanınızdan kaçar ya insanlar olduğumdan daha kısa ya da şişman görüncem korkusuyla.. Buna ifrit oluyorum işte

İnsanlar boyunuzdan faydalanmak isterler: “Aa senin boyun uzun şu yukarı dolaptan porselenleri alırmısın?”, “perdeleri takarmısın ben merdivenle uğraşmıyım şimdi sen uzunsun? (ohaa buna!)”😛 abartmayın olum uzunsak ayak işlerine bakmak da ne demek oluyo leyn saygı duyun az alla alla sinirlendim bak şimdi yakın zamanda biri bunları derse patlarım suratına hiç acımam! tabi şaka bu kimseye patlıcak değilim korkmayın🙂
Bazıları tam hülya bi de hea.. Bakarlar boyuna şöyle bi uzun ya başlarlar hayal kurmaya “ben uzun olsaydım senin gibi ne güzel şunu yapardım bunu yapardım” bilmem ne😀

Bazen de “sen nasıl bi eş bulcan ya boyuna göre ayy kötü aslında bea” diye diye ömrünüzü yerler ya alla alla sanane! sık boğazını der şeytan böle durumlarda ama dinlemem hiç😛

Söyliyim marifet yok uzun olmakta.. En güzeli orta halli olmak.. Yani biliyorum fena bi özellik değil ama öyle bunalımlara girecek bişeyi yok olduğu haliyle yetinmeli insan olmayacak hayallerin peşinde koşmak anlamsız.. 1.50 boyu on yıl süt içerek 1.80 yapmayı beklemeyin anacım olmaz çünkü.. Hayal kırıklığına uğrarsınız olcağı o..
Neyse kısa insanlar yani çoğunluk benden nefret etcek bu yazıdan sonra.. Bu kadar hararetli bi yazı planlamamıştım ama kusura bakmayın😛 Kötü taraflarından bahsedip insanların bu sebepten mutsuz olmasını engelliyim demiştim ama yok ya iyi bişey napıyım ne o öle kısa kısa, kalabalıkta ezilme korkusuyla yürümek falan ayy ne korkunç hehehe
Yazımı burda bitireyim en iyisi çok fazla tepki çekmeden😛

6 thoughts on “insanlara Tepeden bakmak

  1. Şu sözlerin var ya bitirdi olayı😀 Hadi ben standart 1.60 lardayım ama Nefertiti cep insanı😀😀 Bence buluşmayalım biz.😀 Hem ben de sevmem uzunları. Küçükken hep uzun boylu olmak istemiştim ama olmadı😀😀 Süt de içerdim çocukken kemik gelişimi için iyi. Süt için süt içirin 😀 Ancak boyun genetikle de alakası ailenize herkes kısa ya da normalse sizin sırık olmanız beklenemez😀😀😀 Yok, yok ben vazgeçtim, hem uzun, hem genç, hem zayıf hem güzel. İptal edelim biz bu buluşmayı😛

    • ağlarım yaa :((
      nasıl iptal edersin sayın la fea kestirip gelcem ya bacaklarımdan!😛
      hem uzunm ama çok değil
      gencim ama olgunum bak yaşlı gibiyim (allah kimse inanmaz buna)😛
      zayıfım hakkaten ya herkes söylüyo bunu ona çare yok
      güzel değilim onu kafaya takmaya gerek yok
      bak sorun kalmadı işte🙂
      hem kendi gözlerinizle görüp teyit etmek istemezmisiniz sayın dündar biz sizi araştırmacı kişiliğinizle tanıyoruz seviyoruz😀

  2. Karar verdik biz Nefi ile hep oturacağız😀😀 Böylece sorun kalmaz :D:D Hadi bakalım yarın olsun da görürüz kısmetse kendi gözlerimizle😀 İstanbuldan bir de Arwen geçti deriz😉

    • ben de seviyorum uzunları ve uzun olmayı tabiki ii bişey😉
      yaw sen erkeksin.. erkeklerin geneli uzun olunca çok dikkat çekmiyo
      ama bayanlar genelde minicik🙂 aralarında nasıl sivrildiğimi bi ben bilirim😛

Bir Cevap Yazın

