Doğum günüM..


Geçtiğimiz hafta çarşamba yani 30 haziran 2010 benim doğum günümdü..
Doğum haftası olarak kutladığımdan ve İstanbul’da bol bol gezdiğimden yazmaya ancak vakit bulabildim bravo bana😛
Güzel bir hafta geçirdim ‘böcüküm’ sayesinde.. Ve en bomba hediye de ondan geldi söylemeden geçemicem: Dvd player almış bana! Nasıl sevindim nasıl? Burdan da tekrar teşekkür ediyorum ve kocaman öpüyorum böcüküm bitanesin sen.. Bulunduğum yerde deneme fırsatım yoktu ama fotoğrafını çektim hemen kutusuyla falan görgüsüzce😛

Bu arada yengeç burcuyum evet.. Bilin bakalım başka kimler yengeç burcu? Başta Gong’um!! 10 Temmuz doğumlu o da yerim yerim🙂 Onun dışında bildiğim kadarıyla Sezen Aksu, Türkan Şoray gibi hatunlar da yengeç burcu ki bayılırım ikisine de..

Evime dün gelebildim daha.. Temizlikti, misafirdi boğuldum yine gelir gelmez.. Hep tatil olsa hep doğum günü falan olsa ya ne bu! Hele bi de böyle bi haftanın üzerine hiç çekilmiyor ev hali..
Neyse İstanbul’da gezmedik yer bırakmadım nerdeyse ve almadık bişey de tabi😀 Onları da en yakın zamanda fotoğraflarla anlatacağım inşallah.. Zaten bilgisayara atınca fotoğrafları farkettim ki hep manzara çekmişim.. Kendimden bile fazla üstelik.. Değişiyormuyum nedir? Kendimden fazla kimseyi çekmem ben genelde öyle de bencilim😛 Ama yine de sevin beni😀😀

2 thoughts on “Doğum günüM..

Bir Cevap Yazın

