Blog kızları buluştu :)


Daha önce şurada İstanbul’da olduğumdan ve bloggerlarla tanışmak istediğimden bahsetmiştim.. Sağolsun Lafea ve Nefertiti bana hemen cevap verdiler..
Çabucak bi buluşma ayarladık.. Cumartesi günü görüşmeliydik çünkü nefertiti hafta içinde çalışıyor.. Onları bilemem ama ben heyecanla bekledim o günün gelmesini😛 Ve geldi nihayet: 3 Temmuz 2010..
Saat 14’te Kadıköy İskelesinde olmak üzere sözleşmiştik.. Fakat lafea birazCIK gecikti😦 O ara kafamdan binlerce düşünce geçti ekilmek de dahil olmak üzere😛 Ama lafea suçunun farkında olmuş olacak ki sürekli arayarak beni sakinleştirmeye çalıştı.. Önce biraz sinirlenmiştim ama Lafea’yi görünce biraz yatıştı sinirim.. Normalde beklemekten nefret ederim (genelde bekleten ben olurum) fakat bundan daha fazla sinir olduğum şey hem gecikip hem de yüzsüz bir tavır takınanlardır.. Allah’a şükür lafea öyle değildi.. Gayet mahcup bir şekilde özür diledi ve sebeplerini anlattı.. Affetmemek mümkün değildi böyle sevimli bir insanı🙂
Tabi tek bekleyen ben değildim.. Nefertiti de baya beklemiş ve sabrının sonlarına gelmişti.. Lafea beni onun sinirinden bahsederek öyle korkuttu ki benim gözümde nefertiti heybetli, ürkütücü bi şekilde canlandı.. Vapur ve tramvay yolculuklarının ardından Sultan Ahmet’e vardık.. İlk durağımız Seoul’du.. Lafea bulmakta biraz zorlanmış olsa da sonunda görebildim bu mekanı..
Kapıda meşhur Talat Bey‘le karşılaştık ve bize ‘arkadaşınız uzun zamandır bekliyor yukarıda’ şeklinde gereksiz bir bilgi verdi😛 Biz koşar adım yukarıya çıktık.. Nefertiti’yi görebilmek için lafea’nin bakışlarını takip etmem gerekti çünkü kız görünmüyodu masanın ardından😛 “Anaa nasıl abartılı canlandırmışım gözümde alakası yok” dedim😀 Yok kardeşim yok bu boya o sinir fazla lafea benim gözümü korkutmak için söylemiş belli ki..
Nefertiti’yi görür görmez başını okşama isteği uyandı ben de öyle sevimli, gamzeli bişey bi görseniz🙂 Hele o sesi yok mu bi de? Bu cüsseden bu ses çıkmaz hayatta dersiniz🙂 Neyse bu kadar uğraştığım yeter kızla daha yeni arkadaş olduk devam etsin isterim sonsuza kadar, küstürmeyelim..
Ramen denemem başarısızlıkla sonuçlandı malesef😦 Zorlasam yerdim biliyorum ama zorlamak istemedim çünkü Kore’ye gitme planım var sonuçta ve ben onların bir numaralı yemeklerinden soğumak, tiksinmek istemedim.. Yiyememem de en büyük payın restauranta girerken daha burnumu yıkayan o ağır kokunun etkisi olduğunu düşünüyorum hatta eminim.. Ama çok takıldım diyemeyeceğim, kızlar benden daha çok üzüldü😛 Ben hala: “Önüme kadar ramen getirdiler de yemedim ben hıh” diyorum😀

Seoul’dan çıktıktan sonra JinMi’ye uğradık ve orada bol bol resim çektim tabi.. Ortam çok güzeldi ve Seoul gibi ağır bi kokusu yoktu..
Orada Yeşim’le tanıştım.. Çok sevimli bir kızdı o da.. Kore hayranlarının hepsi böyle heralde.. Dizi ve filmlerin üzerimizde bıraktığı etkiden olsa gerek hepimiz neşeli, hoş insanlara dönüşmüşüz.. Kore’ye gitmek üzere o akşam uçağa bineceğini öğrendiğimde nasıl çatladığımı tahmin edersiniz heralde.. Üstelik bir iki hafta da değil tam üç ay kalacakmış! Üstelik daha 18 yaşındaymış! Dedim: “Nereye gidiyon bea otur yerinde ablaların gidemedi daha”🙂 (elimi belime dayamadığımdan pek ciddiye almadı heralde sadece gülümsedi)

JinMi’den çektiğim fotoğraflardan bir kaçını paylaşmak istiyorum çok beğendim çünkü:

Ben her yerin fotoğraflarını çektiğime emin olduktan sonra ordan da çıktık ve patilerimizi Çiğdem Pastanesi’ne çevirdik.. Çilekli tartlarımızı yerken bol bol fotoğraf çektik ve muhabbet ettik.. (Tabi pastaların güzelliği bize önce herşeyi unutturduğundan yarım bir fotoğraf oldu idare edin😛 )

Aa unutmadan nefertiti bana yürürken bi küpe seç alıyım dedi ve ben çocuk gibi sevindim hemen seçtim bi tane.. İşte arwenin zevki ve nefertitinin parasının güzel bileşimi:😛

Yürüyerek, bitmek ve doymak bilmeyen sohbetimize devam ederek eminönüne indik.. Lafea ve ben aynı yakada olduğumuzdan Nefertiti bizi vapura uğurladı.. Lafea ile de iskelede ayrıldık..
Her şeyiyle çok güzel bir gündü.. İyi ki tanımışım sizleri.. Umarım siz de benim kadar memnun olmuşsunuzdur bu buluşmadan.. Öpüyorum kocaman ikinizi de..😉

Not: Kızlar çok acı dikkat et derken ben rameni hiç acı bulmadım.. Bunda çiğ köftenin en sevdiğim yiyeceklerden biri olmasının etkisi olabilir🙂 Lafea’nin de dediği gibi “sizin bu acı dediğinizi ben çayıma şeker diye katarım”

La fea’nin gün hakkındaki yazısını okumak için tıklayınız

13 thoughts on “Blog kızları buluştu :)

  1. Değil mi ki sen bana 24 yaşında gösteriyorsun dedin. Ben seni 1 saat önceden gelip bekleyeceğim bir daha ki sefere😀😀 Yiyemediğin Ramene para vermene çok üzüldüm. Nefertiti jestleriyle beni ezdi o gün ama bir dahakine bende altta kalmayacağım, O cadı zaten daha çok mahçup olayım diye yaptı🙂 Nefertiti minnacık bir hatun ama bilirsin boyu yere yakın olandan kork derler🙂

    • iltifat değil hakikatti ama o😛
      ben üzülmedim ya iki güzel insanla tanışmışım karşılığında cebimden sadece yemediğim ramenin parası çıkmış çok mu😀 hem bir iki kaşık aldım canım yeter daha ne olsun😛
      Yok canım hiç de ezilmedin ben öyle görmedim yani merak etme😉 evet ii bilirim kesinlikle doğru.. Yere bakan yürek yakan cinsinden nefertitim😛

  2. Lafea’nin de dediği gibi “sizin bu acı dediğinizi ben çayıma şeker diye katarım”

    :)))))))))
    Çok güldüm bu lafınıza süpersiniz^^
    arwentry sen sadece yeşimiz kıskanmışsın ama ben hepinizi kıskandım:( Of bende İstanbulda olmak istiyorum bende yemediğim Ramene para vermek istiyorum benimde hakkım ama:D
    Valla şaka maka kıskandım sizi bende İzmirin altını üstüne getirip inş koreyle ilgili yemek mi olur toka moka mı olur artık Allah ne verdiyse bulup resmini çekicem😀

    • izmir’de misin sen? ama yine de güzel gelişmiş şehirlerden birindesin.. Benim yaşadığım yerde insanlar orda uzakta Kore die bi yer varmış orda yakışıklı bi gong varmış bilirler mi acaba😀
      Olur da bi gün İzmir’e yolum düşerse beraber ararız koreyle ilgili ufak tefek ayrıntıları olmaz mı😛
      Ya da olmadı istanbul’a aynı zamanlarda yolumuz düşerse beraber ramen yiyemeyiz hehe😀😀

  3. Evet İzmirdeyim…Şehir gelişmiş ama bana faydası yok, gelde arıyalım valla tek başıma ortada deli gibi gezmem en azından, zira arkadaşlarım kore lafını duyunca; önce kaşlarını kaldırıp yüzme bakıyolar sonrada kaçıyolarda azcık:D Benimde yolum İstanbula düşerse götürürsün artık gezdiğiniz yerlere benide^^ Hep israf etmemiş oluruz senin Rameninide ben yerim hahah:D

  4. Geri bildirim: Arwen’in İstanbul Macerasına Katıldık « " TERTEMİZ BİR VİCDAN, HUZUR DOLU BİR RUH… "

  5. Geç güncelleme ve yorumum için üzgünüm. Ama özrüm kabahatimden çok üstün. Valla…

    Beklemek konusunda haklısın. Özellikle en çok korktuğum ekildiğini sanarak gelmekten vazgeçmen olmuştu. Neyse korktuğum gibi olmadı.

    “Tabi tek bekleyen ben değildim.. Nefertiti de baya beklemiş ve sabrının sonlarına gelmişti.. Lafea beni onun sinirinden bahsederek öyle korkuttu ki benim gözümde nefertiti heybetli, ürkütücü bi şekilde canlandı.. ”

    Ehueheuehue benim sinirim çok meşhurdur. Accayip pis, iğrenç bir insan olurum. Nefret edilesi bir varlık olurum. Bu kadar yeter hakaret😀 Tiny miny olduğuma bakma yüzümü astığımda gerisi görünmez oluyor🙂

    Evet evet haklısın herkeste aynı hissi uyandırıyorum. LaFea hala onların ailesine katılmam için manevi baskı yapıyor bana😀 Sevimli olduğumu kabul ediyorum ki bunda kandırıkçı gamzelerimiz katkısı göz ardı edilemez😀 Bende bunu hertürlü şartta, iyi günde kötü günde lehime kullanmakta bir an bile tereddüt etmiyorum😀😀

    Umarım çam sakızı Nefertiti😛 hediyeni beğenmişsindir. Ve umarım hakkımızda iyi bir düşünceyle seni uğurlamışızdır canım. Gönül isterki bu güzel tanışıklığı uzun yıllar devam ettirelim kopmayan bağlarla gelecek yıllara taşıyalım. Dilerim bize bahsettiğin hayallerini gerçekleştirebilirsin. Ve dilerim ki bizi hiç unutmazsın. BİR DOST😛

    • bu geç yorum ve güncellemenin cezasını vereceğim tabi ki gamzesi güzel😀
      neyse ki ben geldiğimde sinirli görünmüyordun da o halini görüp kaçmadım.. hoş korkak bir insan olmadığımdan kaçmazdm yine de ama olsun..
      gamzeler iidir kullan kullan kimse seni suçlayamaz valla bu konuda.. benim bile bir yanağımda olmasına rağmen çokça kullanıyorum sen iki taneyle dünyayı fethedersin😀
      hediyeyi beğenmemek mümkün mü sürekli kullanıyorum uyan uymayan her kıyafetle takıyorum abartıp😛 tabi ki ii düşünceler bıraktınız bende aksi mümkün değil.. ve umarım öyle uzun yıllar devam eder bu taze arkadaşlık.. öperim kocaman😉

Bir Cevap Yazın

