Sebebim..

    Gülüyorsam sebebim sensin

saranghae

11 thoughts on “Sebebim..

    • bence de süper fotoğraf🙂
      babam bana da kızıyo “benim resmimi koyacağına bunların fotoğrafını koyuyosun utanmaz” diyo..
      ben de “baba sen yanımdasın az uzak olsak posterini yapıp duvarıma asıcam” diyorum😀

  1. sadece senin değil canım hepimizin sebebi o😀 bu gülüşe insan erimeden, içi gitmeden, gülmeden bakabilir mi normal bir zihniyet Allahımmmmmmmmmm sen büyüksün😀

  2. ‘Ben de’ ‘Benim de’ dememe gerek var mı? Gülüşüyle dünyayı ısıtan adam o. Gülüşü güneşi kıskandıran insna. SEVİYORUMMMMMMMM😀

Bir Cevap Yazın

