İsyan vs..

Bu nasıl bir yaz? Nasıl bir tatil?
Sadece sıcağın/güneşin başımıza geçmesinden anlıyoruz yoksa öyle deniz, kum, güneş üçlüsü ve onun keyfi yok bizde.. Tatilsiz geçirdiğim yazlardan biri yine..
Acayip sıkıldım, daraldım ya.. Canım bişey yazmak da istemiyor.. Elimi kaldıramıyorum hea.. Sürekli halsiz, bitkin bir haldeyim.. Sürekli sıkıntıdan patlamakla meşgulüm..
Ne sıkıcı bir yazı oldu bu da.. Silesim var.. Ama başka bişey yazasım da yok.. Offf!!!
İç açıcı bir resim paylaşıyım bari:

Şu bank bile yeterdi leyn biraz oturup soluklanmak, huzur bulmak için..
Sürekli bişeyler izliyorum ama nerden başlasam, hangi birini anlatsam hiç bilmiyorum..
How i met your mother’a bakıyorum arada..
Anime indirip izliyorum sıkça..
Uzun zamandır ilk defa tv dizisi edindim kendime bir de.. Küçük Sırlar ve Çakıl Taşları.. Ama o kadar soyutlamışım ki kendimi televizyondan hangi günler başladıklarını bile tam bilmiyorum desem yeri.. Başını hep kaçırıyorum sonra hayde part part doldur izle..
Merlin’e devam ediyorum yavaştan yavaştan.. Yeni sezon yetişsin bana diye😛
Sınavlar var onlara çalışmaya başlıcam bir ara.. Kimbilir hangi ara :S
Kitaplarım var sırada okunmayı bekleyen.. Onları bitircem daha..
Böyle yazınca daha çok farkettim.. Ben ne yapıyorum acaba da bunca şey birikmiş bekliyor ya!?

Bu arada bu 41. yazımmış.. Pek buna uygun bir yazı olmadı ya neyse.. Bu niyetle başlamadım sonuçta yazmaya, sonra farkettim😛
41 kere maşallah deyip geçiyorum😉

2 thoughts on “İsyan vs..

  1. Maşşallah diyorum bende. Valla canım hepimiz aynı durumdayız… Bir yerlere kaçabilsek keşke ama artık Ramazanda geliyor. Çokk zor.

Bir Cevap Yazın

