Anime çılgınlığı..

Ahh ahh ben bu hallere düşecek insan mıydım? Yana döne anime aranacak, her biri aynı gün jdownloader’a eklenecek, iner inmez izlenecek ooo.. Ne çok işim var benim öyle..
Buralarda durmamam, vakit harcamamam lazım aslında di mi? heheh şaka şaka bi hallere düştüğüm falan yok her zaman ki halim.. Anime hep izlediğim sevdiğim bişey ama bu ara fena sardım farkındayım.. Kısa olması bunda oldukça etken tabi..
Neler izledim peki? Sadece izleyip geçecek miyim, paylaşmayacak mıyım? Bakalım zaman göstercek.. Ne zaman eserse artık karalayacağım bişeyler bu konuda.. Ama ilk soruyu şimdi cevaplayacağım ve tabi ufak bir kaç tanıtım cümlesi kuracağım😉

Vampire Knight

vampire knight

vampire knight

Vampire Knight Guilty

vampire knight guilty

Vampire Knight ve guilty’iyi izleyeli baya oldu tabi.. Adından da anlaşılacağı üzere vampirlerle ilgili bir animeydi.. Okul hayatının içinde işlendiğinden oldukça güzel bir anime çıkmış ortaya.. Vampirleri seviyorsanız -benim gibi- izlemeniz gereken bir seri..

İtazura na Kiss

itazura na kiss

itazura na kiss

Oldukça uzun bir animeydi.. Uzun derken bölüm sayısından bahsetmiyorum kapsadığı zaman bakımından öyleydi.. Lisede başlayan bir serüvenin üniversite, iş hayatı, evlilik ve ilk çocuğa kadar süren halini takip ettik bu animeyle.. Ara ara sıkıcı gelmiş olsa da sevdim diyebileceğim bir animeydi..

Junjou Romantica

junjou romantica

junjou romantica

İki sezondan oluşur.. Yaoi tarzda bir animedir.. Erkekler ve bu konuda önyargıları olan kişilerin izlemesi için uygun değildir.. Hea izleseler beğenmezler mi? Bence buna rağmen beğenirler.. Belki önyargılardan kurtulmaya bile yardım eder.. Abartıyor olabilirim.. En iyisi izleyip kendiniz görün😉

Lovely Complex

lovely complex

Herkesin övgüyle bahsettiği, üzerine anime beğenmekte zorlandığı bir anime olarak duydum, bildim hep.. O yüzden erteledim durdum sonra izlediklerimden zevk alamazsam diye😛 Neyse belki de bu yüzden çok büyük beklentiler içinde başladım ve dolayısıyla ayılıp bayılmadım.. Tabi bu beğenmedim demek değil.. Çok beğendim ama abartmadan beğendim (ne demekse bu) Bunda belirsiz finalinin etkisi yok değil..
Benim gibi boyu girdiği her ortamda dikkat çeken bir insanın çok yabancılık çekmeyeceği bir konuya sahipti🙂 Risa Koizumi için bu yeterince büyük bir sorun değilmiş gibi bir de kendinden oldukça kısa boylu bir erkeğe aşık olunca işler iyice sarpa sarar.. Yani en yakın arkadaşlarından biri olan hatta “All Hanshin Kyojin” lakabını paylaştığı Otani’ye.. Otani’nin de boy kompleksi vardır ama Risa’nın aksine o boyunun kısa oluşundan şikayetçidir.. Gelişmeler için bakmanız gereken yer burası değil ee dostlar kusura bakmayın izleyip öğrenmeniz gerekecek😀

Kimi ni Todoke

kimi ni todoke

kimi ni todoke

En çok beğendiğim animelerden biri.. Neden bu kadar sevdim bilmiyorum ama sevdim işte.. Hatta öyle nedensiz, koşulsuz sevmişim ki son bölüme kadar beklentilerimin hiç birinin gerçekleşmemiş olması bile bunu değiştiremedi.. Aşkın açık seçik yaşandığı bir kaç bölüm dilemiştim halbuki sadece.. Ve tabi en azından bir öpücük.. Ama yok inat ettiler ben ısrar ettikçe.. Olsun seviyorum ya yine de🙂
Konusundan bahsetmedim di mi? Sawako isimli bir genç kızın lise hayatının Kazehaya isimli bir çocuk sayesinde nasıl değiştiğini anlatıyor bu anime.. Bütün övgüler Kazehaya’ya gitmiyor tabi burda ama Sawako dizi boyunca öyle çok teşekkür etti ki Kazehaya’ya ve sürekli “senin sayende böyle oldu her şey” deyip durdu ki iyice inandırıldık böyle olduğuna😛 Peki Sawako önce nasıldı da bir değişime ihtiyaç duydu? İsminden, yüzünün solukluğundan ve insanlarla pek iletişiminin olmamasından dolayı insanlar ona Sadako adını takmıştır (Halka filmindeki baş belası kız) Hatta artık herkes onun gerçek adının bu olduğunu sanıyordur.. Dolayısıyla hakkında bir dünya kötü haber dolanır.. Gözlerine uzun süre bakan kişinin başına kötü bir şeyler geleceğinden tutun da kötü şans sebebi olduğu ve ruhlarla konuştuğuna kadar.. İşte bu yüzden Sawako’dan herkes kaçıyordur.. Kazehaya ise onun aksine okulda oldukça popüler, sevilen, pozitif bir insandır.. Herkes onunla muhabbet etmekten, onun arkadaşı olmaktan hoşlanır.. Popüler deyince gözünüzde canlanan şekilde burnu havada bir insan değildir ama.. Nasıl olduysa bu okulun ilk günü Sawako’dan hoşlanmıştır ve onunla konuşması, adını doğru söylemesi Sawako’ya cesaret verir.. İnsanlarla konuşmak, iletişim kurmak için daha çok çaba sarfetmeye başlar.. Ve gerisi çorap söküğü gibi gelir.. Hımm tamam bu kadar kolay olmaz başlarda tabi ama kötü günler çabuk unutulacak merak etmeyin😉
Sawako’nun arkadaşlarından bahsetmeden geçmeyelim.. Chizuru, Ayane, Ryuu ve Kurumi.. Kurumi pek arkadaşı sayılmaz rakibi demek daha doğru olur.. Chizuru biraz erkek gibi bir kızdı.. Ryuu ile çocukluktan beri arkadaşlardır.. iki erkek kardeş gibi görünürler hatta kavgalarıyla, tavırlarıyla falan🙂 Ayane oldukça fazla makyaj yapan, bir çok sevgilisi olmuş bir kızdır.. Şeytan halleri var onun arada herkesi korkutan.. Asıl Sadako bu kız bence😀
Sawako gülünce nasıl olur görmek istermisiniz? İşte böyle:

..işte o gülüş..


Herkes nasıl da şaşırmıştı onu bir kez böyle görünce.. Zaten sonra da yeni bir inanç edindiler: Sawako’nun güldüğünü görmek iyi şans getirir🙂
Bu arada bu anime En İyi Shoujo seçilmiş..

Tamam tamam biliyorum bu pek küçük bir tanıtım olmadı amann olsun benden kıymetli mi hehe

Şimdilik hatırladığım, bahsetmek istediğim animeler bunlar.. Ama zaten durduğum yok sürekli yenilerini indiriyorum, izliyorum.. Yani bu türden bir kaç post daha görmeniz mümkün bu blogta ilerleyen zamanlarda.. O zamana kadar bunları konuşalım, paylaşalım olur mu?😉

26 thoughts on “Anime çılgınlığı..

  1. En güzellerinide bulmuşsun🙂 Hepsi benimde favorilerimdenler. Ama ben Lovely Complex’i abartarak sevenlerdenim keza junjou Romantica içinde öyle bu arada bu yaoi gerçekten ön yargıları kaldırıyor. Bir erkek arkadaşıma izletmiştim hiç düşündüğüm gibi değildi demişti. Ondan sonra yaoilere sarmadı ama bunu beğenmişti. Diğerleride zaten laf götürmez çok çok iyiler. Eline sağlık🙂

    • bulurum ben😀 hepsi birbirinden güzeldi hakkaten hep üzüldüm biterken.. Lovely complex hakkındaki düşüncelerim biraz aşk yüzünden aslında.. hani ilk otani aşık olsaydı daha çok hoşuma giderdi heralde.. kızların o kadar yere batmalarından aşık, saf bir şekilde ortalarda dolanmalarından pek hoşlanmıyorum.. ama tabi ki güzeldi beğenmedim demek çok büyük ayıp olur bu güzelim animeye..🙂
      junjou romantica’nın böle önyargıya sebep olmaması sanırım konunun abartılarak işlenmemesinden kaynaklanıyor.. bir de bi taraf hep kız gibiydi daha masum, ürkek, vs😀
      nese öyle işte afiyet olsun😀😀

      • Yaoilerde zaten hep öyle olmuyor. Bir taraf hep mazlum🙂 Zaten böyle olduğu için izleyebiliyoruz hatta seviyoruz belkide. Ben sanmıyorum ki iki adamın aşkı öyle çekici gelecek. Biri muhakkak ki daha az maskülen olmalı.

        Doğrudur tabi İlk Risa’nın adımı atması falan tempoyu düşürmüş olabilir. Benim içinde Risa’nın ilk böyle olması güzeldi. Sonuçta beğendik mi beğendik gerisi teferruattır🙂

        • kesinlikle öyle, beğendik ya kıyısı köşesi çok önemli değil🙂
          hakikaten bir düşünsene iki tane bıyıklı taş fırın erkeği diye tabir ettiğimiz erkeğin birlikteliğini off kusarım ben kesin :-s😀

  2. İzlemem gereken ne kadar çok anime var, ama okullar niye bu kadar çabuk açılıyo yahu:S Tanıtım için teşekkürler arwentry çok işe yarıcak;)

    • inşallah işe yarar cnm çünkü bu postu hazırlamam da sen de etkensin.. neleri izleyebileceğini gör istedim🙂

      yaw bir günde bitiyo bi tanesi halledersin istersen ama sıkılarak, bitirmeye çalışarak izleme tabi.. bir başlasan zaten zaman yaratırsın sen de görceksin..😉

      • Arigatooooooo^_^
        Hakılısın bir başladınmı hızlı gidiyo, helede sevdiysen iki günde 3 anime bitirdim bile:) Bunlarda diziler gibi bağımlılık yapıyo:S Okullarda açılıyo yine ders çalışamıcam,derslerden kalırsam sorumlusu sensin arwentry ona göre, sen bulaştırdın beni bu işe:D
        Lovely Complex çok merak ettim sırada bu anime var hadi hayırlısı…

        • ooo sen anime arıyorum yerine suçlayacak adam arıyorum deseydin ya öyleyse yaw😛 o zaman bir daha düşünürdüm tavsiye verirken.. listeyi daha bir uzatırdım mesela😀
          ya bişey olmaz ben yıllardır çalışmıyorum bişey olmuyor (Allahım hayırlı bişey de söyleyecekmiyim acaba :P)
          bak madem sorumluluk bana ait sadece burdakileri izle bırak sonra derslerine çalış😉 sonradan izlediklerinin sorumluluğunu almıyorum hıh
          Lovely Complex olur olur izle bence de.. Ben onu sürekli ertelemiştim çünkü bir çok kişi onu izledikten sonra hiç bir animeyi beğenmemiş.. ben de öyle bişey yaşamak istemedim nedense😛

  3. valla aynı sıradan gitmişiz nerdeyse canım ben de ilk İtazura ile başlamış sonra Junjou ve Lovely Complex ile devam etmiştin insan zati bir kere sardımı bırakamıyor maalesef ben şu sıralaar mangalara sardığım için başka şeylere fırsat kalmıyor ama keşke bir gün 50 ya da 60 saat olsa da biz de herşeyi bol bol izleyip okuyabilsek
    ya Junjou bir efsane zaten özellikle yazarımızla küçük oğlanın hikayesi süperdi Usagisan’ın dağınık halleri, baskıcı tavrı ve ayıcıkları ayrı bir güzeldi yaoilerin animeleri mangalara göre tabi ki daha sade ve ölçülü bu yüzden aykırı bakmamak gerek😀

    • ya sorma ben bu ara ayrı bir sardım.. önce bir kaç tane izleyip bırakabiliyordum ama şimdi deli gibi aranıyorum görünce de indirmeye girişiyorum hemen.. valla sadece bunları yapıcak olcak 100 saat olsun dicem de onca saatin içinde çalışma saatlerinin payını düşününce başım dönüyor😛

      junjou’da ben de en çok usagisan ve misaki’yi seviyordum.. hep erkekler aşık olunca, “ben açık saçık bir erkeğim!” diyo ya misaki şok bir halde😀 mangalarla pek aram yok şimdilik animelerle yetiniyorum bir de onlara başlarsam sınavlara fln babam girer artık benim yerime😀😀

  4. Burdan da selamlarrr🙂😀

    Dediğin serilerin hepsini ben de izledim, hepsi de birbirinden iyiydi hakkaten. Kazehaya ve Sawako’nun tatlılığına bayılmıştım! Sawako’nun arkadaşları da acayip tatlılardı, onu koruyup kollamaları falan süperdi. Lovely Complex’e diyecek bişey bulamıyorum zaten; Risa en sevdiğim anime karakterlerindendir. Yalnız Otani’nin onu epeyce uğraştırmasına sinir olmuştum biraz😀 Vampire Knight değişik bir vampir öyküsüydü, o açıdan hoştu. Bir de vampir erkekler nasıl güzel nasıl güzel çizilmişti yarebbim!😀 Junjou romantika’nın da birkaç bölümünü izledim; sonra hep aynı şey oluyo diye bıraktım😀 o yüzden üçüncü çifti hiç görmedim mesela… ama benim favorim ikinci çiftti (adlarını hatırlayamıyorum şimdi…) İlk çiftimiz, yani üniversiteye yeni başlamış elemanla yazar çiftine biraz uyuz olmuştum itiraf etmek gerekirse😀 yazar olan adam çok bencildi, öbürü de onun kölesi gibi davranıyodu😛 ama yine de fena seri değildir; dediğin gibi önyargıları kırmak için birebir…

    • slm, hoşgeldin hikaruivy🙂

      anime seven herkesin izlemesi gereken seriler izlemiş olmana sevindim.. kazehaya ve sawako’ya diyecek lafım yok çok güzel bir animeydi ztn, sonu daha güzel olabilirdi tabi ama kabullenmekten başka çaremiz yok di mi? Lovely complex’in sevmediğim kısmı buydu heralde otani hep ulaşılamaz durdu böle bi hava caka bilmem ne kız öle olsa daha çok severdim kesin😛 Vampir erkekler! yerim ben onları animenin içine girme isteği uyandırıyorlardı adeta🙂 junjou romantica hakkındaki yorum: hep aynı şey oluyo iimiş yaw😀 ilerki bölümlerde yine aynı şey oluyodu yani sonuç değişmiyordu ama sonuca giden yollar farklılaşıyodu dermişim Allahım yarabbim susayım ben iyisi mi :S tamamını izleseydin favori çiftin ilk çift olurdu ama garantisini veriyorum..

      • olabilir bak, hepsini izlemeyince hikaye yarım kalıyo biraz… belki sonlara doğru yazar olan daha az bencil birine dönüşüyordur, bilemiycem🙂 ahaha, yalnız sonuca giden yollar farklılaşıyor açıklaman da bayaa iyiymiş😀😀 anladım ben anladım😀
        bi de winter cicada diye bi anime vardı, gene böyle shounen-ai, yani iki erkek arasındaki aşkı konu alıyor… o beni acayip etkilemişti. hatta hani ünlü “brokeback mountain” filmi vardır ya, işte winter cicadayı izledikten sonra brokeback mountain da neymiş, asıl aşk burdaymış demiştim. resmen love story gibiydi, çok acıklıydı. eğer izlemediysen tavsiye ederim. sevgilerrrr🙂

        • daha az bencil birine dönüşüyor diyemem ama aşkını öyle güzel yansıtıyor ki ileriki bölümlerde çok yadırgamamaya başlıyorsun gibi bişey öyle işte😛
          winter cicada yı izlemedim ama madem bu kadar övdün en yakın zamanda izlerim linklerine bir bakayım ben.. teşekkürler görüşürüz😉

    • Jujou Romanticayı sizin tavsiyeniz üzerine mangasına okudum kültürel açıdan zıt,farkı ama bence güzel teşekkür ederim..:)

      • beğendiğine sevindm teşekkür ederm🙂
        junjou romanticayı tavsiye olarak alman ve okuduktan sonra gelip yorumlaman hoş bi davranış önemli değil her zaman beklerim😉

  5. Benim için bir çeşit teşvik oldu genelde manga okumam ama çok eğlenceliymiş oyüzden tekrardan çok teşekkür ederim…

  6. Bu arada junjou romantica nın animesinide izledim tekrardan çok teşekkürler çok beğendim….

Bir Cevap Yazın

