biraz da müzik..

neler dinliyorsunuz bilmiyorum ama bir de bunları deneyin derim😉

Ozan Doğulu ne şeker di mi? Kenan’dan hoş valla😛 ama yan profilden çok benziyolar hea

Shakira zaten her zamanki gibi muhteşem.. Ne yapsa ne giyse yakışıyor.. Dünyada böyle güzellikler varken biri bize de bakar mı ki😦

-Stromae – Alors On Danse- değişik.. hoş..

-Starlight Tears Boys Before Flowers ost- albümdeki en beğendiğim şarkıydı sanırım.. dizideki en hüzünlü yerlere ‘şak’ diye yerleştirmelerinden etkilenmiş olmam mümkün😛 ama boys over flowers’ı izlediğimden beri dinlerim bu şarkıyı, sevdim..

-Linkin Park – Leave Out All The Rest- Twilight’ın şarkılarından biri bu aynı zamanda.. buna olan önyargıdan dolayı dinlemeyenler falan olursa çok şey kaybeder benden söylemesi.. çünkü gerçekten çok hoş bir şarkı.. Aslında fazla söze gerek yok “Linkin Park” diyorum bilenler bilir😉

Şimdilik bu kadar.. Bir dahaki müzik paylaşımında görüşmek üzere..😉 Bu ne demek: hımm sanırım bu olay böyle devam edecek bir süre demek😛

2 thoughts on “biraz da müzik..

  1. starlight favorim ya ne kadar güzel bir şarkıdır Bof’un etkisi geçti ama şarkının etkisi hala devam ediyor hala da dinlerim😀 Waka Waka zaten her yerde dinlememek elde değil baydı benim açıkçası🙂

    • aynen ya bof’u izleyeli çok oldu ama şarkısı bitmiyor hiç dinlenmeye devam ediyor.. Ben gypsy’yi daha çok seviyordum ama waka waka’nın dansı fln çok güzel yani daha çok klibi beğeniyrm sanırım😛

Bir Cevap Yazın

