Kore’ye doğru ilk adım..

Kore’ye gitme isteğimden her daim, her yerde bahsediyorum.. Ki benim gibi binlerce insan olduğunun da farkındayım.. Hepimize nasip olmayacak belki o toprakları görmek ama sanırım ben bu konuda şanslı tarafta olacağım🙂
Şu an bu yazıyı ayaklarım yere basmadan yazıyorum.. Dolayısıyla bir yanlışım olursa affedin😉 Nasıl bir heyecan var üzerimde bilemezsiniz..
Başlıkta Kore’ye doğru bir adım attığımı belirtmiş olsam da aslında daha kesin bişey yok.. Gideceğim kesin gibi bişey ama daha ne tarih belli, ne bilet alındı.. O zaman bunca heyecanın sebebi ne diye soruyorsunuz değil mi? İşte bu:

pasaportum!.. oyy yerim yerim🙂

Daha bir saat falan oldu postacı bunu elime vereli.. Ağzım yeni yeni geliyor yerine kulaklarımın yanından.. Salak salak bakıp bakıp sırıtıyorum buna.. Allahım biletimi aldığımda ne yapacağım acaba? Kalpten gidermiyim ki? Olmaz gidemem.. Kore’yi görmeden ölemem tabi ki..
Ölmeden önce yapılması gereken yüz şeyin ilk sıralarını oluşturur Kore benim gibiler için.. Benim gibiler? Kore severler canım işte..
“Görmemişin bir pasaportu olmuş …” oldu tam hea
Saçmalama moduna giriyorum iyice.. Çok uzatmadan kaçayım ben en iyisi.. Çarşıya falan gitmem gerekiyor ya şimdi düşünüyorum koşarak gidebilirmiyim bu heyecanla😀


Pasaport ilk adım gibi gelmeyebilir tabi herkese.. Çünkü sadece Kore için alınan, kullanılan birşey değildir tabi ki.. Ama benim için ilk adım sayılabilir çünkü pasaportu alma amacım/sebebim başlı başına Kore😉

35 thoughts on “Kore’ye doğru ilk adım..

      • Makas almana izin verdim dikkatini çekerse😀 Bir de başarabilirsen yanağına bir öpücük kondurabilirsin😀 Gerisini başarırısan bana anlatma YOLARIM😀😀😀

        • yaw ben normalde ünlü fln görünce hiç gidip sarılmam öpmem huyum değildir öyle rezil etmem kendimi burnumu kaldırır hıh der giderim😀
          gong için böle yaparmıyım bilmiyorum ama kendimi kaybedip kucağına atlarsam da bilemicem yani😛 hani bırak makası öpücüğü.. ya hiç tepkisiz kalcam öle (ki bu miniminnacık bir olasık) ya da atlıcam kucağına bırakmıcam bakalım hayırlısı hehehe
          neyse sana biraz kırparak anlatırım kalbine inmesin die lafeam takma kafana😉

  1. Way! Way! Way! Yeğen hayırlı olsun ehuehue ^^ Hele bir git gör tabe yaw. Darısı başımıza.

    Gitmeden önce “Tuvalet nerede?” sorusunu korece sormayı öğren ve sık sık tekrar ederek bu soruyu sorma konusunda meleke kazan. ^^ Bir de çantandan tuvalet kağıdını eksik etme. Valizden değil bak, çantandan! Rulosuyla beraber at çantanın içine. Neleri unutursun bilemem ama bak bunları unutma ^^

    Gerçi daha var heralde yolculuğa, ilk adım demişin ama, su destisi su yolunda kırılır demişler. Tabi sen desti değilsin ama yukarıdaki uyarılar kulağına küpe olsun. Alalalaa, bugün benim içime ne kaçmış yaw, atasözleri ve özdeyişlerden beri gelemiyorum. Ehuehue ^^

    Neyse, özetle hayırlı uğurlu olsun.

    • sağol ya ne şeker bi yorum olmuş bu böle (samimi anlamında) beğendim😛

      yaw sen öğretiver işte nasıl deniyormuş o? şimdi ki çantalar valizden farksız ztn her bişey sığar içine sen kafanı yorma😉 bir de bunu sölemenin özel bir amacı var sanki ya bildiğin bişey varsa paylaş bak her bilgiye ihtiyacım olcak bu konuda..

      babamdan bunun sözünü alalı bir yıl oluyo bu yaz gidiyorduk normalde hatta ağustos 15 die belirlemiştik ama uymadı işte sonra.. o yüzden inşallah bi terslik çıkmazsa ekim gibi gitcez sanırım.. daha baya var yani.. sen bu arada benim öğretmenim olsan süper olur var ya sonkankacık?😉

  2. Höööyyt! Blogun başında mı bekliyordun bre ^^ Eheuhue ^^ Daha yatmadın mı saat kaç oldu alalaaa?

    İndi; Seul buradan uçakla 13 saat bacım. Saat farkı, uzun yolculuk, uçakta sunulan envai çeşit ıvır kıvır ile beraber yüksek ihtimal Kore ye vardığında motor teklemeye başlıcak ^^

    Korede yanlış bilmiyorsam tuvaletlerde tuvalet kağıdı bulmak mucize. Bu yüzden filmlerde ve diziler de dahi yanlarında taşıdıklarına dikkatini çekerim.

    Onun dışında Koreli bayanlar yaz kış demeden mini eteğin “mini kısmını giyelim, etek kısmını giymesek de olur, fazla gelebilir” şeklinde düşünen, izlemeye bayıldığım bayan tipleri eheuhue ^^ Tabi yaz kış mini etek giymek, zırt bırt Soju içmek gibi sebeplerden, bayanların sürekli olarak halk ağzıyla “cır cır” olarak bilinen ( walla burada koptum odanın içinde saat 5 yaw ehueheuheu ^^ ) bir rahatsızlıkla başları dertte. Bu durum da tuvalet kağıdı kullanım miktarını bir şekilde artırmakta ( sanırsam yani, test edip onaylamadım ama ). Sade de gelelim;

    Genel anlamda tuvaletlerini şu durumlar da bulabilirsin ( otel odasındakileri değilse bile genele açık olanları diyim );
    + ağır kokulu ( sürekli baharat ve acı tüketmekten ),
    + kirli ( sürekli soju içip kusmaktan ve mini eteğin motora yaptığı etkilerden. Gerçi bayanların tuvalet kullanım alışkanlıklarıyla ilgili de genel bir sorunları var diye düşünüyorum ama neyse, girmeyelim şimdi böle konulara ),
    + tuvalet kağıdından yoksun ( yukarıda bahsedilen sebeplerden ).

    Bu arada tuvalet ne tarafta sorusu şölece sorulabilir:

    Hacan(g)şili odieyo?

    Geneli ingilizce konuşamadığı, yahut iyi telafuz edemediğinden konuşmaya çekindiği için, soruyu duyunca nar gibi kızarıp, sonrasında seni kolundan tuttuğu gibi tuvaletin kapısına kadar götürebilir. Bu kadın beni nereye sürüklüyor diye merak etme yani ^^ Hazırlıklı ol ehuheue ^^

    Heeee… Bi de fotoğraf çekmeden gelmezsin tahminimce ama, eğer bizimle bi paylaşmaaaa. Yolarım seni😛 mesela yani. ehuehuehue ^^

    • yatmadım tabi ki.. ben iki saat fln uyuyorum..😉
      gayet açıklayıcı olmuş bilgilendirme için çok sağol ama kore dedim ilk aklına gelen tuvalet oldu bea😀 şaka gibi

      Hacan(g)şili odieyo?
      Hacan(g)şili odieyo?
      Hacan(g)şili odieyo?

      bunu sürekli tekrarlıcam bakalım dediğin gibi🙂 beni kolumdan tutup tuvalete sürükleyen kızlardan birini de sana getiriym mi heheh

      fotoğraf çekmeden gelmek mi! onları sizinle paylaşmamak mı! şaka yapıyor olmalısın! tamam bu kadar ünlem yeter😀 merak etme oraya gider gitmez ilk yapacağım şey profesyonel bir fotoğraf makinesi almak olacak.. hastasıyım zaten onların almam lazım.. sonra da bol bol fotoğraf çekcem ve interneti gördüğüm yerde bloga atacağım onları..

      hayırlısıyla bir gidebilseydim.. böyle üzerine konuşunca iyice heyecanlandım, sabırsızlandım zaten..😦

  3. Sen “beni kolumdan tutup tuvalete sürükleyen kızlardan birini de sana getiriym mi heheh” diyince aklıma başka bir özdeyiş geldi : “Eşşeğin aklına karpuz kabuğu sokmak” eheuheuhe ^^

    • 🙂 hımm bakalım o zaman biz buna yaw sen özellikleri belirleyip sölersin artık😀 ama acele etme daha çok var gitmeme…😛
      fotoğrafların ardından bu şöle oldu sanırım: “körün istediği bir göz Allah verdi iki göz”😀

  4. Manyaksınız siz ya. Yeme içme de problem olacak Arwencim. Sen ki Rameni Türkiyede yiyemedim Seoulde biraz zor yersin. Ne güzel moral veriyorum değil mi😀😀 Her şey senin için. Eylülde Yeşim gelmiş olacak ona sorarsın, öğrenirsin. Buradan gideceksin Koreye nasılsa değil mi? Haber ver görüşelim yine😀

    • yeme içme problem olur sanırım haklısın onu biliyorum da hallederim bi şekilde ya olmadı patates kızartması falan yerim hep o da vardır heralde ama denicem hepsini yine de onların yemeklerinin inşallah😛 (nası bi cümle oldu bu yaw)

      rameni yememeyi kendim seçmiştim beğenmedim çünkü ve zorlamak istemiyorum demiştim ya.. tiksinip orda deneyememekten korktum orda tüm tabağı yicem beğensem de beğenmesem de merak etme😉

      aa yeşim gelince sizin haberiniz olur di mi? bana da haber verir misin gelince ve sorun olmazsa iletişim bilgilerini de? (gmailden fln msj atabilirsin) evet istanbul’dan gideriz tabi uçak ordan kalkıyo bi tek Kore’ye.. bi kaç gün önceden gelirsem haber veririm tabi ki son bi görür öyle giderim.. ne olur ne olmaz bakarsın türkiyede farkedilmemiş olan ben korede farkedilirim bi de gong tarafından olursa off off tadından yenmez dönmem bi da😀😀😀

  5. Ah ah benimki bu sene yqaptı, artık seneye ya da ondan sonraki sene.
    Ama gideceğim, her türlü.. Kafama koydum🙂
    Arwen hadi bakalım, ilk adım atılmış, gerisi de gelir umarım🙂

    • umarım gelir valla pasaportun geçerlilik süresi bir yıl.. bu yıl gidemezsem hiç gidemem herhalde (Allah korusun düşüncesi bile tüylerimi diken diken etti :P)
      inşallah bir sorun olmadan gider geliriz ve sen de dahil her gitmek görmek isteyen bir fırsatını bulur😉

  6. Yorumlara bak yaa süpersiniz hahhahha…
    Vayyy be şaka maka gidiyo:D
    Şimdiden hayırlı olsun arwentry darısı inşallahhh başımıza…;)

    • şaka mı bilmiyorum daha yavrum ama gitmeliyim başka yolu yok olmuyo böle bedenim burda gönlüm orda😛 ben bir görüp geleyim sonra beraber gideriz rehber olurum😉

  7. Tip belli yaw. Çok aramana gerek yok ehuehue ^^ Bi kere çekik gözlü ehuehueh ^^

    165-168 boylarında, 45-48 kilo ağırlığında, esmer düz saçlı, hafif balık etli, cırcır böceği gibi susmadan konuşan, gülümseyince bana “Ben bu dünyanın a.k.” dedirtecek…

    Neyse sipariş verirken birden Hyun bin olmadığımın farkına vardım… En iyisi sen tut getir bişeler. Misafir umduğunu değil bulduğunu yer hesabı eheuheu ^^ Yerim ben onu ^^ Hay alla yaw hayal kurması bile güzel.

    • en çok arayacağım özellik bu olcak heralde: “çekik gözlü olması” hehehe

      boy standardın bana arayışımda yere doğru bakmam gerektiğini öğütler biçimde malum ben uzunum biraz😀 kilo hımm.. tartıcak mıyım yani bir de işim çok zor :S onlarda pek sarışın kıvırcık fln yok ztn heralde pek buluruz onu da o boya o kiloya nasıl balık etli denk getircem die düşünüyorum.. cırcır’ı okuyunca üstteki muhabbet aklıma geldi direkt heralde cırcır olmayan bir tane getir diyo dedim ama konu bu değilmiş sevindim😛
      gülümseyince ne dedirtir bilmem de gülsün yeter yaw ooo

      “Neyse sipariş verirken birden Hyun bin olmadığımın farkına vardım… En iyisi sen tut getir bişeler”🙂
      pazarlamacı bir ruhum var benim kafanı yorma öyle ballandırarak anlatırım ki seni Lee Min ho die bile kakalayabilirim yani😛 hem ‘tut getir’ ne dedik ya beni tutup tuvalete götürenlerden birini getircez diye heheh😀😀

  8. canım ilk adımı atmışsın ya gerisi çorap söküğü gibi gelir inşallah çok sevindim git ve tüm Gongsever Türk kızları temsilen bizim yerimize mıncıkla onu inşallah😀

    • inşallah öyle olur chibicim ya hemen gelsin o “sökük” ve gidince de yavaş geçsin zaman😛 valla umarım görürüm Gong’u ya, yüzde kaçtır onu görme olasılığım ilk Kore’ye gidişimde merak ediyorum🙂

  9. Süper bir haber, ilk adım atıldıysa gerisi gelir dostum. Umarım en yakın zamanda gidersin. artık senden bolbol fotograf bekliyoruz😀 bir iki de oppa getirsen hiç fena olmazdı hani😛

    • hayırlısı yaw inşallah gelir gerisi.. fotoğraf istemediğiniz kadar olur ona şüpheniz olmasın da oppa konusunda kesin bir sayı alıyım gitmeden diyorum gelince oppa kavgası olmasın😉

  10. Hadi bakalım, geç olsun da güç olmasın😀
    Babalar kızları birşey isteyince hemen yapıyorlar değil mi, bari o da Kore meraklısı mı? Yoksa senin yanında oppaları gördükçe sıkıntıdan patlayabilir, hahah

    • aynen öyle canım🙂
      ya yok babamla aram pek ii olmaz benim genelde.. hani erkek çocukla babanın arasında bi gergin durum mevcuttur ya hep ben öyleyim babamla nedense kız olmama rağmen, öle barby gibi el bebek gül bebek fln yetiştirilmedim yani😛
      Kore meraklısı da değil ama yurt dışı olayını yeni yeni benimsiyor.. iki sene kadar önce Tayvan’a, Singapur’a falan gitmişti sonra da bir haftalığına Almanya derken farklı medeniyetler görmenin önemli bişey olduğunun farkına vardı adam😉 Tabi İngiltere’ye falan göndermeyi tercih ederdi ama biz Kore isteyince ablamla kabul ettirdik zar zor.. Oppa konusunu hallederiz bi şekilde gönlümüze göre birini bulsak da geriye baba kalsa tek sorun😛

    • haklısın valla ya kıskanılacak kadar güzel bişey😛
      dilerim bi terslik çıkmasın gideyim de sizinle fotoğraf paylaşayım bol bol🙂
      Allah isteyen herkese nasip etsin..

  11. cnm benim hayirli ugurlu olsun…inslh diledigin gibi Koreye gider Gongunuda oya doya görürsün….ilk adimdan sonra ikinci adimida atmak kolaylasir….simdikten iyi yolculuklarmi dilesem….nasilsa eninde sonunda gideceksin🙂

    • ahh kuzum malesef sınavla çakışınca abla hanım yalnız gitti kaldım ben hayallerim de cuk suya😦
      ama gideceğim inşallah er ya da geç kafama koydum

  12. (yalnız yemek sorununu hallederiz deyip geçmeyin ) orada sizde biliyorsunuz ki domuz eti yeniliyor mesela diyelim patates kızartması onun içindede yağı olabilir.moralin bozulabilir ama bunlar önemli bilgiler yani gitmeden önce korece kurs al yada yanında kim gidiyorsa onun bilmesi sart .benimde hayalim koreye gitmek am yasım daha küçük (13) o yüzden birazdaha beklemeliyim. bu arda sakıncası yoksa senin yassın kaç ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s