hayalden gerçeğe..

Sevgili Astrea bana bir mim göndermiş.. 5 hayalimden bahsetmem istenmiş.. Bu da benim ilk mimimmiş.. (ne çok ‘m’ oldu mmmmm :)) Başlayalım.. Fighting!

Önem sırasına göre yazmadım.. Gerçekleşme sırası çok da önemli değil yeter ki gerçekleşsin.. (Amin :P)

  • Kendime ait bir evim olsun istiyorum..
  • Himono-onna gibi yaşayayım içinde.. Önünde bir arabam da olsun böyle en sevdiğimden.. Bir kütüphanem olsun şöyle kocaman.. Bir sinema odam olsun.. İçinde orjinal filmlerden oluşan kocaman bir dolap, siyah perdeler, duvara yansıtayım böyle “evde sinema keyfi” olsun tam.. Mutfağım abur cubur dolu olsun tabi kesin.. Bi sakin oturamam çünkü hiç.. İlla kalkıcam dolancam bişeyler atıştırcam dolabı açıp su şişemi kafama dikicem (suyum buzlu olmalı ama) çay demlicem ee tek gitmez yanına illa bişey isticem falan filan.. Müziği açarım bazen sonuna kadar, bağırarak eşlik ederim her sinirli, huzursuz günümde ohh.. Kitap okurken uyuyakalıp lambayı açık unuttum diye azar yemem.. Muhtemelen yatağım en az uyuduğum yer olur (bu çok değişmiş olmaz tabi o zaman şu anda da öyle)..

    eskişehir - trabzon (en çok görmek istediklerim)

  • Türkiye’yi batısından doğusuna kadar gezmek istiyorum..
  • Görmediğim hiç bir şehir kalmasın.. O şehirlerde görmeye değecek hiç bir ayrıntı atlanmasın.. O kadar çok gezeyim, içime öyle işlesin ki gördüklerim coğrafya dersini okuyarak değil gezerek öğreneyim😉 Binmediğim taşıt, araç kalmasın.. Gideyim bir dağa tırmanayım, bir gölde yüzeyim, kayığa bineyim, sörf yapayım, paraşütle atlayayım,..

  • Profesyonel fotoğraf makinesi almalıyım..
  • Bunu kesin yapmalıyım.. Zaten para biriktiriyorum alacağım yakında.. Gördüğüm her kareyi kaydetmeliyim.. Her ayrıntıyı hafızaya almalıyım.. İlk sırada bahsettiğim evimin duvarlarını üstte bahsettiğim ve aşağıda bahsedeceğim gezilerin fotoğraflarıyla doldurayım.. Bazılarını büyük bir tablo halinde salonuma kondurayım.. Kendi fotoğraflarımı da çekeyim tabi sonra en beğendiğimi böyle kocaman yaptırayım siyah-beyaz olsun yatak odamın duvarını süsleyeyim onunla (hayranım ya kendime olmazsa olmaz bu :P)..

  • Yurt dışı seyahati \ Kore’yi görmeliyim öncelikle..
  • Göreceğim de sanırım yakın bir zamanda.. Aslında ilk yurt dışı seyahatim İngiltere falan da olabilirdi.. Ama böyle olmasından da şikayetçi değilim tabi.. Öyle her şeyi planlamak istemiyorum.. Biraz istiyorum aslında eksik bir şey kalmasın diye yazayım sayfalarca yapılacaklar listesi şeklinde ama o zaman yeterince heyecanlı olmaz gibi geliyor.. Her şeyi yapayım tamam onda bir değişiklik yok ama bir sırası olmasın sürpriz olsun o gün belli olsun.. Ertesi gün yapacağım şeyin heyecanı bugünün etkinliğine gölge düşürmesin.. Yarın ne olacağını bilmeden bugünün keyfini çıkarayım doya doya.. Ve tekrar evime döndüğümde “yapmadığım bir şey kaldı mı?” diye sorarsam kendime cevap bulamayayım.. Muhtemelen fotoğraf makinesini Kore’den alacağım.. Saniyede yüz fotoğraf çekeceğim (!) o zaman.. Bir böceği bile unutmayacağım yıllar sonra.. Çünkü o bir Kore böceği olacak ve ben onu çoktan bir karenin içine hapsetmiş olacağım.. Yok yok olmazsa olmaz bunlar.. Anlatırken bile heyecandan güm güm atan kalp atışlarımı duyabiliyorum..😛

    müzik-kitap-film aynı cafede😉

  • Cafe sahibi olmak
  • Bu istek baya ilerisi için aslında.. Belki emekli olduğumda bile olabilir ama o kadar gecikmek istemiyorum.. Heyecanım geçmeden gerçekleşmeli ki keyif alabileyim.. Yoksa insanlarla uğraşmak çekilecek dert değil biliyorum.. Bu öylesine bir cafe olmayacak tabi ki.. Üç katlı düşünüyorum şimdilik.. Müzik, film ve kitap üçlüsü için birer kattan oluşacak.. Kafamda neredeyse her şey ayrıntılı olarak belirli sayılır.. Ama sermaye olmadan (ve tabi çevre) bir anlamı yok şimdilik planların..

    O kadar çok hayalim, yapmak istediğim şey var ki aralarından seçmek çok zor oldu.. Biraz ordan biraz burdan toparladım beş tane yazdım ama bununla bitmez tabi ki hayaller.. Zaten her yeni gün yeni bir tane bulmuyormuyuz? Dilerim hiçbirimizin istekleri hayal kırıklığı olarak yansımaz geleceğimize.. Hepsinin gerçek olmasını bekleyemesek de dilerim bizi mutlu etmeye yetecek kadarı gerçekleşir hayallerimizin.. Astrea‘ya teşekkür ediyorum bana hayallerimi gözden geçirme fırsatı verdiği için🙂

    Sanırım sırada bu güzel mimi birilerine postalamak var😛 kore delisi ve ninsan sizi seçtim.. (Kore delisi tatilde ama olsun dönünce yanıtlar artık ;))

    11 thoughts on “hayalden gerçeğe..

    1. Öncelikle tüm bu hayallerinin gerçeklemesibni diliyorum dostuım🙂
      ahh öyle bir bende istiyorum yahuu, sinema odası olsun, anime odası olasun diye bu oda sayısını uzatabilirim🙂
      Kore hayalini artık hayalden saymıyabiliriz😉 aramızda en hızlısı sen çıktın valla tebrik ederim dostum🙂
      Şu cafe işi güzelmiş yahu, coffee house aklıma geldi ama onunki sadece kitap ve kahve üzerineydi. 3 katlı süper bir fikir olmuş.

      • teşekkür ederim cnm amin😉
        ya şimdi içime nasıl dert düştü böyle duyurunca bi terslik çıkacak gidemicem kalcak öle die😦 (Allah korusun) çünkü bunun sözünü babamdan taa geçen sene almıştım ama tam belli olana kadar pek kimseye söylemedim ne olur ne olmaz diye.. pasaportu da alınca kesin gibi geldi iyice kanım kaynadı durmadı yazdım o yazıyı hemen😛 Allahın izniyle bir gidip gelsem huzur bulcam hea
        cafe olayını bir de gerçekleştirebilirsem gör sen müthiş olcak😉 coffee house’u izlemedim ama kahve olmazsa olmaz zaten ondan saymaya gerek duymadım..

      • Amin herkesin gönlüne göre versin inşallah😉
        Evet o ev müthiş bilerek o resmi koydum çünkü isteğim de o yönde böyle bir evim olur umarım🙂

      • teşekkür ederim🙂
        ben de daha ülkemizin güzelliklerini görmeden yabancı ülkelere hayranlık duyanlardan hoşlanmıyorum.. öncelik tabiki kendi topraklarımızın😉

    2. Açılın mimlenen Kore Delisi geldiiiiii:D

      ”O kadar çok gezeyim, içime öyle işlesin ki gördüklerim coğrafya dersini okuyarak değil gezerek öğreneyim ”
      Ne kadar güzel söylemişsin…
      Sadece bu beş dileğin değil umarım kalbinden geçenlerin hepsi gerçekleşir;)

    3. Yeni lakabım gezinti (tamda adamını buldun ha hahah), görende avrupayı dolaştım sancak:P Hoşbulduk canımcım:)

    Bir Cevap Yazın

