Kavgacı Ünlüler

Msn.com’un hazırladığı bir yarışma gördüm bugün.. Hoşuma gitti paylaşmak istedim😉
Ünlülere photoshop uygulayıp dayaktan tanınmaz hale getirmişler ve gerçekte kim olduğunu bilmenizi istemişler.. Ben hiç zorlanmadan hepsini bildim tabi ki hehe
Çok övünülecek bir şey yok aslında kim oldukları gayet açıktı😛 Bir de siz bakın:









Nasıl, hoş bir çalışma olmuş değil mi? Fotoğrafların hangi ünlülere ait olduğunu öğrenmek için mouse’unuzu üzerlerine getirmeniz yeterli… Yalnız dördüncü resimde tereddüt ettim ben.. Çünkü onun Hilary Duff olduğuna eminim ama sanırım yanlış yazılmış.. Şıklarda o yoktu zaten.. Son bir fotoğraf daha vardı ama o yeşil suratın Shrek olduğunu anlamayan biri olabileceğini sanmadığımdan ve konu başlığıma çok uymadığından eklemedim😛 Yine de yerinde görmek isterim bu testi derseniz TIK TIK

Bir Cevap Yazın

