Bu da benim böyle bir anım :)

Geçenlerde çarşıya çıktım alışveriş yapmaya.. Bi ufaklık gördüm bir mağazada.. Nasıl sevimli bişey olduğunu görmeliydiniz.. Aslında sadece görseniz öyle gelmeyebilirdi.. Çünkü çocuk arabasının içinde asık suratlı bir veled gibiydi ilk bakışta.. Ama ben döndüm gülümsedim çocuğa o da bana güldü karşılığında ama yok böyle bir güzellik.. Hava çok sıcak olduğu için bir kağıt yardımıyla serinletiyordum kendimi ona da salladım.. Kardeşimin onca çabasına rağmen ona gülmedi öyle güzel.. Ben serinlettiğim için güldüğünü iddia etti tabi kardeş kişisi.. Ama aynısını o da yaptığında gülmedi yine heheyt naber😀
Ki ben o kağıdı salladığımda değil sadece gülümsediğimde o da gülüyordu.. Sebebinin bu olmadığı açık değil mi? Menfaat ilişkisi değildi yani bizimkisi (manyakmıyım neyim yarabbim :P)
Bir fotoğrafını çekeyim dedim sonra gülümsemesini bekledim vermedi tepki.. Yine gülümsedim o da gülümsedi o zaman çektim.. İşte o fotoğraf:

yerim ben seni çirkin ^^

Çocukla bu kadar ilgilenmem dikkat çekti tabi mağaza sahibi sordu
“Akrabanız falan mı?”
“Yoo, hiç tanımıyorum”😀
Bu arada çocuğun annesini görmedim hiç hea ortalarda yoktu.. Sonra aşağı kata indim yukarı çıktığımda gitmişti😦

Hiç tanımadığım bu veledi özlerim şimdi ben..

4 thoughts on “Bu da benim böyle bir anım :)

  1. 😀 Ya ben ATM kuyruğunda veletle karşılaştım hep de babasıyla geziyordu. Bende fotosunu çekmiştim.😛 Hayatımda ilk defa tanımadığım bir çocuğu bu kadar sevdim🙂 Yarabbim sana geliyorum🙂

    • benim ilk değil yaw yapıyorum arada.. seviyorum veledleri napıym
      ama başkalarının çocuklarını sevmek keyifli.. öyle kalmalı uzun bir süre😛

  2. velet senin kalbinin temizligini hissetmis iste😉 bu bi enerji meselesi hani olurya karsindakinden ilk bakista ya pozitif ya da negativ bi enerji aliriz nedeni mechul bi sekilde. Hain dogurganlik hormonlari yüzünden insan böyle cocuk görünce kendi de cocuk istiyo iste :p

    • teşekkür ederim canım o senin kalbinin temizliği ki öyle görüyorsun😉
      ama çocuk fln istemem yaw çoook zamanım var daha hayatımı yaşamalıyım gezip tozmalıyım🙂 dediğim gibi başkalarının çocuklarını sevmek keyifli şimdilik.. çocukların dilinden anladığımı söylerler anlaşamadığım çocuk sayısı bir elin parmaklarını geçmez maşallah bana😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s