Affet beni blogcuk

Uzun zamandır güncelleme yapamıyorum.. İlgilenemiyorum seninle biliyorum.. Ama sen yine de affet beni blogcukum..😛

Gören de her gün on paylaşım yapıyorum sancak hea😛 Günde bir güncelleyebilsem de yeter de bana işte fırsat olmuyor ki.. Yorgun oluyorum eve gelince böyle oturup yazı yazmaya hiç mecalim olmuyor.. Hemen uzanıyorum izlemeye bişeyler açıyorum..
Zaten artık dizi/film izlemek benim için bir nevi ninni şekline dönüştü.. Uyuyamıyorum bişey izlemeden.. Hea çok uyuduğumdan değil ama 2-3 saat de olsa uyumalıyım değil mi?
Tuttum bugün sabah 9da uyudum mesela.. Delimiyim neyim ne zorum var? Arkadaşımı çağırmıştım eve beraber kaldık onun etkisi tabi biraz da.. Ve hatta işe gitmicem diye bir rahatlık da vardı.. Ama öğlen olmadan gitmek zorunda kaldım yine nese😦 Kızlar gecesi yaptık klasik.. Muhabbet, abur cubur, film sonra yine muhabbet falan filan.. Evden erken çıkınca odamı da toparlamamışım bi geldim arkadaşımla rezillik resmen :-s Anneme dedim:

_Eve kız atcam demiştim anne niye odamı temizlemedin yaa!?

Bir bakışı yetti cevaba gerek kalmadı.. Zaten eve geldiğimde saat 11’e geliyordu.. Gelmeden önce lunaparka gidip bi gondola binelim dedik.. Hiç korkmam ama deli gibi bağırırım bilerek öyle eğlenceli oluyo hehe yanımdakileri de dürterim ikide bir “bağır leyn” şeklinde🙂 Annem o sırada nerde kaldığımı sormak için aramış telefonu da çantanın derinliklerine sallamıştım.. Kendi kendine açılmış kadın korkmuş çığlıkları duyunca tabi.. Nasıl payladı nasıl!

Öyle işte başka da bişey yok aklımda.. Zaten bu sıra pek aklım da yerinde yok.. Unutuyorum her şeyi.. Düzelir umarım bir iki güne kendime gelirim.. Bu yazıyı okuyan herkesi öptüm😉

4 thoughts on “Affet beni blogcuk

  1. Sen yoğunluktan güncelleyemiyorsun bense miskinlikten. Olmuyor ya parmak ucuna gelmeden yazamıyorum😦
    Şu eve arkadaşını getireceğin zaman odanın dağınık olması her genç hatunun başına hayatı boyunca 1 kere de olsa gelir🙂

    • aman hepsi birer bahaneden ibaret değil mi zaten.. yoğun olmasaydım da kesin miskin olurdum😀 takma kafana olur geçer düzelir
      ya zaten ayda yılda bir getiririm ben her defasında da böle bi ortamla karşılıyorum onları😛 halbuki oldukça da düzenli bir insanımdır hea.. nasıl denk getiriyorm anlamış değilim

Bir Cevap Yazın

