Dikkat! Bu Bir Dilektir^^

Allahım eğer beni duyuyorsan nolur ama nolur Merlin’in yeni sezonunda o çirkin Guinivere(Gwen)’in yerine Arthur’a uygun birini getirsinler..
Güzelim çocuk harcanıyor resmen ya yazık! Hem kız güzel olmayınca rakip olarak da göremiyorum sırf acıdığımdan “ona aşık olma bana ol” diyorum öyle😛

Anaam çirkinliğe bi bak! Gwen’e diyorum tabi.. Annesi gibi duruyo yemin ederim.. Hatta dur dur etmem bu güzelliğin annesi de böyle çirkin olamaz!
Kışş kışş guinevere kııışş kıııışşş……………..😀

16 thoughts on “Dikkat! Bu Bir Dilektir^^

  1. Nerde o günler yaa.. Allahım lütfen yaa!!😛
    Başka kimse mi kalmadı Allasen yaşlı doktor tam sana göre😛
    Ya da terket diziyi,ye benim göz zevkim bozuluyor🙂

    • aynen aynen ölebilir mesela😀
      ya gailus’u da çok severim ben ona da bulaşmasın
      zaten sürtüğün yanaşmadığı kimse kalmadı dizide
      hea güzel değilsin bari tutarlı ol değil mi ama

  2. O konuları hiiiiç açmayacağım😛 zira hatun zararlı çıkar bundan.. Merlin e bulaşmasında ne hali varsa görsün demiyorum😛 diziden gitsin ^^

  3. Hakikaten ya..Bende gıcık oluyorum bu gwen’e hem çirkin hem hizmetçi olduğuna bakmıyor bir de o kadar yakışıklı, tatlı , karizmatik ve sporcu olan veliaht prensciğim Arthurcuğumu gailus’la aldatıyor. anlamadım gitti bir ona gidiyor bir ona… galiba hangisi olursa olsun biri olsun da diyor. Birde arthur’a aşığım ayağı yapıyor ya en çokta ona kıl oluyorum.Kovsunlar onu ya…

  4. Bu dileğe katılmamak mümkün değil .bende hiç yakıştıramıyorum bu ikisini .arthura başka birini bulsunlar izleyen herkes gwen den nefret ediyor anlaşılan :=)

  5. vallahi ne kadar kassam da ben de ikisini yanyana yakıştıramıyorum ama olay bu efsane ya da hikaye ne denirse artık Guiniverre Kral Arthur’un karısı oluyor😀

Bir Cevap Yazın

