…………..

Öyle sinirliyim ki!
Sakinleşmeye çalışıyorum
bu yazı sadece bunun için
yoksa önümdeki bilgisayarı parçalayabilirim
yeter artık ya
bi rahat bıraksanız beni
öyle bıktım ki hepinizden
sesinizi duyduğumda bile iğreniyorum artık
hiç bir şey yapmamanızla bile övünüyorsunuz ya farkında mısınız!
bari susun konuşmayın karşımda
öyle nefret ediyorum ki
bırakıp gidicem hepinizi bir gün
hatta bugün olmasını ne çok isterdim
arkamdan günlerce gözyaşı dökseniz de dönmeyeceğim geri o zaman
ne haliniz varsa görün diyeceğim
umrumda olmayacaksınız bugünkü gibi
ağlamayacağım bir daha sizin yüzünüzden
ve bundan aldığınız keyifi izlemeyeceğim
arkamı dönüp gitmeyi o kadar çok istiyorum ki
yapamadığım şeyleri sayarken bunu da sayın
bunu yapamıyorum
insanlara arkamı dönüp gidemiyorum
ama inanıyorum biliyorum
bir gün gideceğim
dönmemek üzere gideceğim
bana faydalı olduğunuz tek bir şey bile yok
sizinle kavga etmekten o kadar yoruldum ki
nolur durun artık
hayat ışığımı emiyorsunuz
beni gün geçtikçe yok ediyorsunuz farkında değilmisiniz?
sahte bir gülücük ekliyorum yüzüme her seferinde
güldü unutmuş demekki diyorsunuz
ya da neşeli bir kız diyor görenler
aldanıyorsunuz
böyle bunalım olmak hoşuma gitmiyor
o yüzden neşeliyim hep

sinemaya falan gitmeliyim şimdi.. rahatlamaya ihtiyacım var.. ve sanırım döndüğümde yani iyileştiğimde bu yazıyı sileceğim

One thought on “…………..

  1. bu yazıyı beğendim çünkü bende o kadar sinirliyim ki gitmek istiyorum bırakmıyorlar .kaçıyormuşum evet kaçıyorum eğer mutsuz olacaksam kalmanın ne anlamı var .hayat ışığımı emenlerden kurtulmalıyım .normal de değil ama bu hafta sonu işte aynen bu yazı gibi hissediyorum :=(

Bir Cevap Yazın

