The Gates


Yeni bir dizi buldum kendime (benim için yeni tabi yoksa başlayalı 3 ay kadar olmuş).. The Gates.. Öyle manyak güzel falan diyemem ama fantastik olduğu için ilgimi çekti.. Hakkında daha önce hiç bişey okumadım afişini gördüm ve bir bölümünü indireyim bir bakayım dedim.. İşte dün gece de ucundan kıyısından bakıyım derken bitirmişim bölümü.. Sardı yani.. Devamını izleyeceğim büyük ihtimal çünkü zaten 13 bölümcükmüş.. İzlemesem ayıp olur di mi (?)

İşte bu kapı Gates şehrine açılan kapı.. Burası sakin bir hayat sürmek isteyenler için özel olarak kurulmuş sakin bir şehir.. Burada yaşayan insanlar pek normal değiller ama..

Kurt adam mı arıyorsun gel, vampir mi dedin gel gel, nee cadı mı sen de gel😀 Anlayacağınız burada doğaüstü bütün varlıklar bulunuyor.. Toplum içinde yaşaması imkansız olan kesim için yapılmış bir yer gibi daha çok.. Ama bu sırrı burada yaşayanlardan başka bilen yok.. Ve geçmişte bir hata yapmış bir şerif buraya atanır, ailesiyle birlikte yeni bir başlangıç yapmak üzere Gates şehrine yerleşirler.. Şehir kamera sistemleriyle izlenmektedir.. Ortam öyle sakindir ki bunu sağlamak için kurallar konulmuştur tabi ve herkes bunlara uyar, koşmak bile yasak😮
Böyle bir ‘site şehir’de suç işlenmesi imkansız değil mi? Orasını izleyip göreceğiz hep birlikte..

    Laf aramızda en taş adamı vampir yapmışlar yine🙂 Neyse üzerine çok konuşmayayım bir bölüm izledim daha çok emin olamam doğal olarak.. Ama şimdilik hoş göründü gözüme yaw😉

7 thoughts on “The Gates

    • ben konusunu falan bilmeden başladım vampir görmek sürpriz oldu çok sevindim😀
      hoş bir diziye benziyor ama çok orjinal değil anladığım kadarıyla.. yani her yerde şuna benziyor bunu andırıyor şeklinde yorumlar gördüm.. ama hiç bişeye takılmadan keyifle izlemek istiyorum açıkçası umrumda değil🙂

  1. Valla ben çok beğendim.
    13 bölüm hemen bitti.
    Vampir var kurt adam var, cadı var, iblis var, daha da var diyeyim ben🙂
    Dizi 3’ten sonra feci sarıyor, merak uyandırıyor.
    2. sezonun olup olmayacağı belli değil ama bence kesinlikle devam etmeli.
    Liseli aşıklarımız hariç sıkılacağınız bir an olmaz bence. Onlar da klişe diye ara sıkıyor. Tabi final bölümünde olan şeyleri gördükten sonra işler değişti🙂
    Bu arada kurt kadın diyeyim artık aha, Lexie’i pek bir beğeniyorum hani. Böyle kıvırcık kıvırcık, çok tatlı. Andie şapşolozu yerine o oynasaydı keşke. Daha önce planda olurdu.
    Bu arada sadece bir bölüm de sıkılmıştım ben. Abuktu bana göre. O da giden birinin geri geldiği bölüm. Spoiler olmasın kastım aha🙂
    Kısaca seyrettirin derim. Hoş dizi. ^^

    • haklısın lee ben de bayıldım zaten.. daha ilk bölümden sardı valla yok yok dizide
      Lexie fena deil de saçına başına biraz çeki düzen verse fena olmazdı ama😛
      hangi bölümde sıkılmıştın dicem ama bölüm sayısı olarak söyle spoiler olmasın izlemeyenler olur fln?

      • IMDB’den baktım hemen. 11. bölümdü benim sıkıldığım bölüm.
        Sanki o hafta konu olarak iyi bir şey bulamamışlar gibi gelmişti🙂
        Ve son olarak Lexie, bitiyorum sana😀

        • 🙂 bişey bulamamış olabilirler bilemiyorum ama aynı zamanda bir çok kararın verildiği bir bölümdü o yaw
          düğümlerin falan çözüldüğü, bilmeyenlerin bişeyleri öğrendiği bir bölüm.. önemliydi yani.. ama tabi diğer bölümlere nazaran pek ii değildi zombilik bi durum vardı çünkü dediğin gibi ve ben zombileri sevmem pek gerçekçi değil..
          nese bol bol spoiler verdik ama umarım kızmaz kimse bize..
          Lexie sevimli kız öyle bi kız arkadaşın olsun inşallah😉

  2. Geri bildirim: Yeniden The Gates – Bu defa bol resimli^^ « Arwen Life..

Bir Cevap Yazın

