Bu sese Bu cüsse (!)

Eğer biriyle ilk tanışmanız telefon yoluyla falan olmuşsa sesine göre fiziksel özelliklerini kafanızda canlandırmaya çalışırsınız.. Hepimiz yaparız bunu doğal bişeydir.. Kitap okurken bile kafamızdan çizeriz hemen roman karakterlerini..
Konuştuğunuz kişinin sesi bazen çok etkileyici ve kibar olabilir.. Bu durumda kafanızdaki hali de buna uygun olacaktır.. Uzun boylu, boyuna uygun bir kilosu olan, yakışıklı, kibar, vs. vs…
Aman diyim sakın böyle bir tuzağa düşmeyin dostlar! Çünkü benim gördüğüm, bildiğim bişey varsa o da insanların sesleri genelde fiziksel özelliklerinin tersi şeklinde olur.. Yani yakışıklı birinin şiir okuduğunda sizi mest edecek bir sese sahip olmasını falan beklerseniz acayip hayal kırıklığına uğrarsınız.. Hea hiç yok demiyorum öyle insanlar ama genelde böyledir yani..
Neden bu konudan bahsediyor diyorsunuz değil mi? Nerden çıktı, ne alaka falan.. Şurdan çıktı:

Ben bu klibi izleyene kadar Toygar Işıklı’yı dünya gözüyle görmemiş sadece -bilmem kaç sezondur bitmek bilmeyen dizi- Yaprak Dökümü’nde şarkılarını = sesini duymuş idim..
Gözümde nasıl canlandırdım bilmem ama böyle olmadığı kesin.. Adamı ilk gördüğümde kalakaldım öyle.. İşi gücü yok buna şaşırıyor diyor olabilirsiniz.. Ama napıyım kardeşim baksana adama yaw smackdown mıdır nedir oradaki adamlara benziyor resmen bea!
Allah bir kişiye herşeyi vermiyor işte böyle paylaştırıyor buna da ses vermiş, müzik yeteneği vermiş bu sana yeter demiş..
Neyse konuyu bir sonuca bağlamak gerekirse: benim şahsi kanaatim Toygar Işıklı severler onun o güzelim şarkılarını yalnız mp3lerinde falan dinlesinler.. O da fazla klip çekip insanları korkutmasın yahu az sarışın olsa Ölüm Çıkmazı’ndaki o çam yarmasına benzeyecek resmen bakınız:

benzemiyor mu diyorsun? bence benziyor hıh

Ama şarkı güzel onu dinleyin😉
Kadife gibi bir sesi var halbuki ilginç.. Kadife deyince aklıma bi şarkı daha geldi:

    Kadifeden kesesi kahveden gelir sesi
    Oturmus kumar oynar
    Ah cigerimin, ah cigerimin kösesi
    Aman yolla Beyoglu’na yolla
    Yavrum yolla Istanbul’a yolla
    Yolla yolla yar yolla

😀😀😀

2 thoughts on “Bu sese Bu cüsse (!)

  1. Popüler müzik dinleyen biri değilim ama gece uyku tutmadığı zamanlarda bazen radyo dinlerim, yani bu şarkıya rastlamıştım. Görünce ben de oldukça şaşırdım şimdi:/ Dediğin gibi buradaki sorun “sesi güzel olanın tipi de güzel olur” diye kendimizi şartlandırmamız. Aslında düşününce belki de adamda bir çekicilik olmaması daha iyi, en azından sevenler sırf müziği için seviyor ve iyi bir iş çıkarttığını düşünerek takip etmeye devam ediyorlar. “Kızım, bu Toygar denen çocuk bomba. Bittim resmen, yakın takibe aldım!” durumu yok😀

    • aslında adam için fena bişey dediğin gibi.. beğenen gül yüzüne hasret fln değil sesini beğeniyor yaptığı işi beğeniyor.. yetenekli demek oluyor ki bu da fiziksel görüntüden daha değerli benim gözümde..
      ama tabi yakışıklı bir adam da sırf sesi kadife deil elinin tersiyle itilmez o ayrı😛 o kadar kusur kadı kızında da olur der alınır kadroya😀

Bir Cevap Yazın

