Yeniden The Gates – Bu defa bol resimli^^

Şurada bir dizi bulduğumdan, daha sadece bir bölüm izlediğimden ama diziden yana umutlu olduğumdan kısaca bahsetmiştim.. Uzun zaman oldu dizi de biteli baya oldu tabi.. İçime sinmedi bu güzelim diziden böyle ufacık bahsetmek.. Biraz daha uzun ya da bol resimli bir post hakediyor bence.. Çünkü çok beğendim ve devam etmesinden yanayım kesinlikle..
Diziden çok bahsetmeyeceğim spoiler olmasın diye konusunu okumak isteyen “The Gates” başlığının altına bakabilir.. Ekleyeceğim bir kaç şey olacak elbette.. Ama asıl amacım diziden kareler paylaşmak hem de bol bol, bir sürü😀 Yine spoiler olmasın diye sadece insan odaklı resimler hazırladım sizin için.. Yani sadece oyuncuları tanıyacağız biraz..

Bunlar okullu gençlerimiz.. Bu resme bir isim verecek olsak bu ‘aşk dörtgeni’ olurdu🙂

En sevdiğim yaratıklar: Vampirler! Dizinin beni çeken taraflarının başında gelir bu.. Yapımcılar da onların daha çok sevildiğinin farkındalardı sanırım ki hep vampirler ön planda oldu dizide.. Ama yazık kurtadamlara hep ikinci oluyorlar😛 Bir seçim yapmam gerekseydi, sorulsaydı “vampir mi olmak istersin kurtadam mı” falan diye cevabım kesinlikle ama kesinlikle vampir olurdu.. (Küçük kardeşimin sorularına benzedi bu biraz poff)

Vampirler, cadılar, kurtadamlar, şerif ve eşi..
Şu sarışın olan cadı kadın var ya tam cadı hakkaten.. Son anda iyi mi oldu ki derken bir kazık attı yine şeytan kılıklı😛

Resimleri teker teker eklemek yerine birleştirip hazırladım daha çok resim paylaşabileyim diye.. Bazı resimlerden bir kaç tane var ama idare edin elli kadar resim kaydetmişim karışıyor doğal olarak.. Şunu söyleyebilirim ki dizi bile bu posta uğraştığım kadar uzun sürmemişti.. O halde içime sinmiyor hala.. Vaktim olsa hepsini silip tekrar yapardım ama malesef.. Neyse bu da böyle olsun :s

    Vampirleri seviyorum derken erkek olanlarını🙂

2 thoughts on “Yeniden The Gates – Bu defa bol resimli^^

  1. Aslında bu yazıyı görmüştüm Arwen ama dizi iptal edildiğini için yazmak istememiştim.
    Evet, dizimiz iptal edildi ve ben üzgünüm. Bu yüzden yazmak gelmemişti içimden. Havada kaldı konu ve lexiyi göremeyeceğim🙂 Napalım artık, önümüze bakacağız ^^

    • evet lee gördüm o haberi ama kesin bir haber değildi kesinleşmiş mi şimdi?
      şefimiz twitterında mı ne paylaşmış sanırım
      yarım kaldı dizi ya hücrelerim ölcek bari bitirselerdi poff

Bir Cevap Yazın

