İnternet Hızı

İnternetin hızlı olduğu zamanlara bayılıyorum.. Telekomun sınırlı sınırsız (?) tarifesi bizimkisi.. Yani 15 gb.ı geçmediği sürece oldukça hızlı sonrasında ise aşırı yavaş..
Sürekli bişeyler indirdiğim için tabi çok uzun sürmüyor bu keyif..
Daha ayın başındayız.. Sınır da 15gb dedim.. Ama downloadera eklediklerim daha şimdiden 10 gb kadar..

Jdownloder’in yakın zamandaki hali buydu.. Buradaki indirme hızı 440 KB/s.. Altın değerinde bişey bu yaa🙂
Ohh insin diziler izlesin arwen hehehe
Sonrasında bir süre yavaş nete katlanacağız napalım..

8 thoughts on “İnternet Hızı

  1. ah tam bir hayal benim için 440kb way anasını demek istiyorum benim en hızlı olduğu değer 110kb ama yine de idare ediyorum😀

    • önceden benim de öyleydi canım bu tarife biraz daha yüksek bir hız sunuyor ama o da sınırlı oluyor işte.. 15gb sonrası indirdiklerim ölüm gibi, o kadar yavaş ki 4kb.a indiği oluyor indirme hızının o zaman da.. ama diyorum ya hızlıyken süper bayılıyorum🙂

  2. he şunu yazmayı unutmuşum ulan hatun orda kaç tane upload var bütün listeyi doldurmuş ben anca bir diiz ya da filmin tamamını atarım listeye o biter diğeri sonra manyak mıyım ben?😀

    • dört yorum birden gelmiş bayıldım bayıldım yerim seni öncelikle😀 ve cevaba geçiyorum:
      orda 3 tane dizi vardı sanırım.. ya ben dolduruyorum listeyi inen iniyor inmeyen ertesi günlere kalıyor tek tek uğraşmıyorum keyfim yerinde böyle tavsiye ederim😉 yavaş indiği zamanlarda da böyle oluyor benim liste genelde asıl manyak benim sanırım😀

Bir Cevap Yazın

