“Reenkarnasyon”

Aslında bu bir mim.. Chibi‘cik shutlamış bana.. Yerinde olmak istediğin birini veya bişeyi yaz demiş ee “emrin başım üstüne güzelim”😛
Reenkarnasyon dedim ben de buna.. Reenkarnasyon bildiğiniz gibi ‘yeniden doğuş’ anlamına gelir ama başka bir bedende.. Birinin yerinde olmak istiyorsam kılıfına uyduralım değil mi? Baştan onun bedeninde doğalım gitsin🙂
Konuyu okuyunca aklıma ‘benim o‘nun reklamı geldi.. O yüzden diyorum ki: “Naz Elmas olsam uçsam koşsam zıplasam…” yok cık ıı ııı onu olunca bi kıçıkırık bisküviyi bile vermiyolar adama..
Bu mim biraz ağır hea ne dersiniz? İnsana her şeyi sorgulatıyor.. Düşünüyorum şimdi neden başka birinin yerinde olmak istiyoruz ki? Sanki kim olduğumuz çok önemli değil gibi geliyor.. Bir de bende bu şanssızlık varken Cameron Diaz olsam, Lee Da Hae olsam ne fayda.. Yine herkesin bihaber olduğu ‘bir garip arwen’ olurdum pehh

Lee Da Hae (my girl'den tanırız kendisini)

Tabi ben yine de böyle bir bedende doğmak isterdim yaw😀 Yine farkedilmezsem “göremeyen gözler utansın” der geçerdim hocam..
Bir film, dizi, kitap kahramanı falan olmak da fena olmazdı tabi ama onlar çok yazıldı çizildi ben eksik kalayım.. Kitap olabilirdim ama bak içindeki kahraman olmak yerine.. Ama şöyle en değerlilerinden bir zahmet.. On kere okusan bıkmayacağın, kütüphanenin en vazgeçilmez, paha biçilmez kitaplarından biri olayım kitap olacaksam da.. Ve hatta mümkünse Gong’un gözde kitabı olayım😀 Şöyle bin küsür sayfalık falan okuyup okuyup bitiremesin beni ahahaha
Leyn bu süper bir hayal oldu bak! Hatta elinde ben varken uyuyakalsın.. Sonra sarılsın kitabına uyurken (yani bana hehe), başının altına koysun yastık niyetine oh ohh maşallah maşallah😀 Aman kızdaki hayal gücüne bak sapık falan demeyin valla hepimiz uyuyakalırız elimizde kitapla doğal bişey bu hıh

yastığın olayım ^^

Bi mim cevaplıcam ya şu hale bak oyuncak ettim elimde rezillik.. En iyisi bunu adam gibi cevaplayacak, hakkını verecek birine gönderelim.. Hıımm kim olsun kim olsun? Heh öncelikle sonkanka‘ya gitsin bu mim.. Tabi o cevaplayana kadar ben gönderdiğimi bile unutacağımdan bir tek ona yollamayacağım.. Sermin ve bunusevdim sizler de bu mimden nasibinizi aldınız dostlar..

9 thoughts on ““Reenkarnasyon”

  1. Allahhhhhhhhh çok kötüsün sen var ya😀 bir de ben senin kadar orjinal olamam yzmışsın hatun Gong’u sokmuşsun araya daha ne kadar orjinal olucan ahhhhhh ulan o fotodaki it olmaya razıyım ben😀 süper olmuş yazı kuzu kitap olayını da sevdim doğrusu😀 sağol yazdığın canım ellerine sağlık🙂

    • planlı bişey değildi tatlım yazarken çıktı valla kayıp gitti elim ona doğru😀
      hakket o fotoda bi de it vardı kestim ben onu aramıza girmesin kareyi bozmasın diye🙂
      çok sağol kuzum beğenmene sevindim çoook

  2. Hiç düşünmediğim bir konu olduğu için biraz düşünme süresi istiyorum😀 Gerçi insanın yazarken daha hızlı aklına geliyor dimi.. Kitabı değil de yastığı olma fikri iyi, seni mıncırır yumuşacık hahaha

    • istediğin zaman yap canım keyfin bilir.. ama ben de önce süre istemiştim aklımda bişey yok die sonra bi başlık atıyım derken yazıp bitirmişim ben de şaşırdım🙂 başla devamı gelmezse bırak taslaklarda amaan
      direkt yastık demiyim dedim adım sapığa çıkar fln sonra mazallah ama bence de daha ii bi fikir
      dürtmesene beni bu’cum duramıcam sonra ahaha

  3. Lee Da Hae ‘nin bu posttaki pozu için içimden geçenleri açıklamak isterdim ama… Etrafta dolaşan çoluk çocuk olabilir. Yorumu okuyup benden soğumalarını istemem eheuhuehueheu ^^

    Mimin geldi ehuhue ^^ Ona iyi bakıcam, sevgi ve şefkatle büyütücem. ^^

    Teşekkürler, ilk defa mimlendim, heyecandan ne diyeceğimi bilemiyorum. (“Çinşimiya – Samimiyim”) ^^

    • kimse seni suçlayamaz kanka yaw o resimde bomba hakkaten

      ii bak, çabuk büyüt ama 18’ine geldi mi özgür bırak bi zahmet ki biz de okuyabilelim e mi😀

      ilk mimleyen ben miyim çok sevindim “heyecandan ne diyeceğimi bilemedim” şimdi hehehe

  4. Teşekkür ederim Arwen ancak harbi senin kadar orjinal olmayavak sanırım benimkisi. Yav bu mim zormuş harbiden neyse birşey yapmaya çalışacağım artık teşekkür ediyorum😉 Tekrar🙂

  5. Geri bildirim: Mim, deniz olmak « Bunu Sevdim

Bir Cevap Yazın

