Aklımdan kopanlar :P

Gördüğüm her bağlantıya tıklamak gibi bir manyaklığım var yaw.. Nasıl vazgeçeceğim ben bundan? Bilgisayarım virüs yuvası olacak sonra göreceğim günümü.. Ah ahh

Bir de buz yeme alışkanlığım var.. Özellikle bunalım olduğum zamanlarda.. Normal insanlarda bulunan çikolata yiyip mutlu olmak var ya bende de buzlu dondurma falan o işte.. Tercihen gökkuşağı.. Eskiden yaz-buz vardı (nam-ı diğer kalem buz) onu çok severdim ama her markette olmazdı ben seviyorum ya.. Sonra gökkuşağı aldı onun yerini.. Bu defa da onu bulamaz oldum.. Diyorum ikame ürün bulmam lazım olmayacak böyle..
Dondurma olarak yiyemiyorsam o an buzu direkt yiyorum ayıptır söylemesi.. Biliyorum delilik..

en üstteki yeşil kısmına hastayım.. tamamı onunla kaplı olsa ^^

Havalar soğudu malum.. Aniden hem de alışma süresi bile vermedi bize sağolsun.. Ee buz yiyorum dedim.. Alışkanlıklar öyle kolay da bırakılmıyor.. Sonra ne mi oluyor? Ne olacak arwen hanım karın ağrısından kıvranıp duruyor bütün gün.. Boşuna dememişler “insana en büyük zararı kendisi verir” diye..

Gün içinde hiç film, dizi izleyemiyorum.. Geceleri de uyumuyorum o yüzden.. Vakit kaybı gibi geliyor uyku.. Gecelerimi bişeyler izlemeye ayırıyorum yani bu düşünceyle.. Yakında yeni bir diziye başlamak gerekecek.. İzlediğim dizi bitmek üzere çünkü..
Geriden takip ettiğim diziler var bir de.. Yeni diziye başlamadan önce bir kaç bölüm izleyip geçiyorum onlardan da.. Bunlar ne mi? Supernatural, How I Met Your Mother,.. Üçüncü sezonlarını izliyorum daha..

Tv dizilerini takip etme özürlüyüm ben, söylemişmiydim daha önce bilmem.. Zaten bir çakıl taşlarını izliyordum onun da gününü bile bilmiyorum şaka gibi.. Öyle bir geçer zaman ki’yi izlemek istiyorum ama önce geçmiş bölümlerini netten izlemem lazım.. Sürekli erteliyorum doğal olarak.. Çünkü internetten dizi izlemek boğuyor beni, daralıyorum nedense..

    Saçmalamaya sonra devam edeceğim yine şimdilik bu kadar🙂

Bir Cevap Yazın

