Harry Potter ve Ölüm Yadigarları..

Harry Potter serisinin hayranlarındanım ben de.. Her kitabı çıkar çıkmaz yedik yuttuk filmleri devirdik ama sonuncu gelmek bilmedi bir türlü meraktan öldük.. Zaten bir defada da bitmeyecek iki bölüm halinde sunulacak film..

Elimizde büyüdü bu veletler.. Harry, Ron, Hermione… Kocaman oldular şimdi maşallah😛
Hele Hermione bir serpildi bir serpildi ki sormayın gitsin.. Kıvırcık kafalı şirince bir kızcağızdı.. Şimdi havasından geçilmez hatunun ama içimden “hey ufaklık sen küçükken kakanı yerdin bea sen bilmezsin tabi hatırlamazsın hıh” demek gelir.. Hepimizin çevresinde bunu diyenler vardır neden bizim böyle bir hakkımız olmasın ki?
Bana sokağın ortasında “sümüklü!” diye bağıran akrabalarım var hala.. Silip atasım geliyor bazen rezil etmeye yarıyorlar sadece ama çocuklarından çıkartacağım acısını diye bekliyorum.. Üstelik öyle temiz bir çocukmuşum ki tamamen zevzeklik yaptıkları yani ama işte “ben senin çocukluğunu bilirim sümüklünün, mızmızın tekiydin” diyerek hem seni çocukluğundan beri tanıdıklarını belli ederler hem de bunu yapmak onlara garip bir keyif verir nedense.. Anlayacağım ama az kaldı büyüyor çocukları ve izliyorum her anlarını ahahaha😀

Neyse konuyu dağıtmayalım.. Filmin birinci bölümü 17 Kasım’da ikinci bölümü ise 15 Temmuz 2011’de gösterime girecek.. Msn.com filmden görüntüler paylaşmış ve biraz bahsetmiş.. Oradan direkt alıntı yapayım diyorum ben de.. Kitabı okuyanlar zaten bilirler konusunu bilmeyenler için toparlamış olalım biraz…

“Bölüm 1, Harry, Ron ve Hermione’nin Voldemort’un ölümsüzlük sırrını barındıran Hortkuluklar’ın izini sürmek ve yok etmek görevini üstlenerek yola çıkmaları ile başlıyor. Profesörlerinin yönlendirmeleri ve Profesör Dumbledore’un koruması olmaksızın, tek başlarına yola çıkan üç arkadaş şimdi herzamankinden daha fazla birbirlerine güvenmek zorundadır. Ancak, onları tehdit ederek ayrı düşmelerini sağlamak isteyen Karanlık Güçler de aralarındadır.

Bu arada, büyücülük dünyası Karanlık Lord’un tüm düşmanları için tehlikeli bir yer haline gelmiştir. Uzun zamandır korkulan savaş başlamış ve Voldemort’un Ölüm Yiyicileri Büyü Bakanlığı’nın kotrolünü zorla ele geçirerek terör estirmekte ve kendilerine karşı olabilecek herkesi tutuklamaktadırlar. Ama, Voldemort için en değerli olan ganimeti; Harry Potter’ı hala bulamamışlardır. Seçilmiş kişi artık aranan kişidir ve Ölüm Yiyiciler Voldemort’a “canlı” olarak teslim etmek üzere onu aramaktadırlar.

Harry’nin tek umudu Voldemort onu bulmadan önce Hortkuluklar’ı bulmaktır. Ama, ip uçlarını araştırdıkça neredeyse unutulmuş olan eski bir efsaneyi ortaya çıkartır – Ölüm Yadigarları’nın efsanesi. Eğer bu efsane gerçekleşirse, Voldemort aradığı üstün güce erişebilecektir.

Aslında Harry’nin geleceği, geçmişte yaşadığı ve tüm geleceğini etkileyen “sağ kalan çocuk” olduğu kader gününde belirlenmiştir. O, artık sadece bir çocuk değildir, Harry Potter, Hogwarts’a ilk adımını attığı günden beri hazırlanmakta olduğu Voldemort’la nihai mücadelesine giderek daha da yaklaşmaktadır.

Filmde Daniel Radcliffe, Rupert Grint ve Emma Watson; Harry Potter, Ron Weasley ve Hermione Granger rollerini tekrar üstleniyorlar.

Kitaplarını okurken; Sirius Black ve Dumbledore öldüğünde ağlamamak için zor tutmuştum kendimi.. Özellikle de Dumbledore öldüğünde.. Yaşlıları öldürmesinler öyle acılı bir şekilde yaw duygusal hatunum ben hocam dayanamıyorum.. Huzurevine ziyarete gidip gözyaşlarından önünü göremeyen bi kişiliğim ben😛 Sonra da koşar adım uzaklaşmıştım zaten bir daha da gitmedim.. Marifet diye söyleyemiyorum tabi ki.. Ama ağlayarak yüzlerine baktığınızda onlar da üzülüyor bazıları ‘acınacak bir halimiz mi var’ bile diyor.. O yüzden en iyisi hiç bulaşmamak..

Bol resimli bir post oldu yine.. İyi okumalar😉

6 thoughts on “Harry Potter ve Ölüm Yadigarları..

  1. sanırım filmin ikinci kısmını daha bir heyecanla bekleyeceğim.özellikle 15 yıl sonra.kitabı okuyalı yıllar oldu ya 10 yıl ya da 15 yıl sonrası, tren garında yeni nesil anne babaları ve çocuklarını hogvards a uğurlayış sahnesini..filmin başındaki veletlerin film sonundaki geldikleri nokta:) özellikle drago malfoy offf gerçekten son sahne benim adıam çok özel olacak.

    • asıl merak ettiğimiz sonu olacak tabi ki ama olayların oraya gelişi de önemli.. hoş biliyoruz herşeyi kitaplardan fakat izlemek apayrı.. aslında bazen diyorum bunca zaman bekledik bir de iki bölümden oluşması bize haksızlık değil mi? ama belki de hemen bitse artık harry potter bekleyemeyeceğiz bu biraz ağır gelebilir onca kitabı ve filmi beklemeye alıştıktan sonra boşluk olabilir.. bilemiyorum izleyip görcez..
      o veletler ilk filmden bu yana öyle büyük bir değişim yaşadılar ki mutasyona uğradılar desek yeri🙂 aslında biraz daha sabırlı olabilseydi insanoğlu o 15 yıl sonrasının yaşandığı zamanda yine bu karakterlerin büyük hallerini görebilseydik😛 daha güzel olurdu ama ben kendi adıma hayatta dayanamazdm..

  2. ben de dayanamazdım.ama film biran önce bitsin isteyenlerdenim.zaten kitabın ne kadarını yansıttılarki.beklemek birşey değiştirmeyecek.ben umutluyum belki de çocuklarımın elinden tutmuş yeniden harry seğretmek için sinema yolları tutacağıma. 10 yıl sonra yeniden başlayacağını düşünüyorum.

    • evet kitap filmleri hiç bir zaman kitaba dokunamıyor bile bırak yetişmeyi.. yeniden başlaması beklenebilir bişey olurdu hakikaten..
      harry olarak olmasa bile ilerde arthur olur adı sam olur ne bileyim başka bişeyler çıkar ve biz elinden tuttuğumuz çocuklarımızla kitaplarını aldığımız filmlere gideriz..

  3. Güzel yazı olmuş Arwen, ellerine sağlık… Ben de Harry Potter kitaplarına bayılanlardanım, ama filmlerini pek sevemedim nedense… Sevilen kitaplar film yapılınca ne kadar iyi olursa olsunlar insanın beklentilerini karşılayamıyorlar, muhtemelen o yüzden… Ama filmlerdeki cast seçimini beğendiğimi itiraf etmeliyim; bütün oyuncuları rollerine çok uygun buluyorum; hatta bir ara filmler çekilip bitene kadar genç oyuncuların fazla büyüyüp irileştiğine dair eleştiriler vardı da başka çocuk oyuncuların oynatılması gündemdeydi; o zaman epeyce streslenmiştim ama neyse ki olmadı öyle bir şey…
    Bu arada Harry Potter’ların devamının yazılacağına dair bir söylenti çıkmıştı bi ara, bilmem ki gerçeklik payı var mı… Aslında bir yanım bunun doğru olmasını istiyor, bir yanımsa “tadında bırakıldı, devamı yazılırsa saçma olur, karakterlerin 15 yıl sonraki hali falan anlatılmştı” diye istemiyor. Kararsız kaldım yani🙂 Böyle işte…

    • teşekkür ederim cnm..
      kitabı tümüyle dökemiyolar filme tabi ki.. zaten sanırım filmi önce biz kafamızda yapıyoruz.. mesela ben hangi kitabı okusam gözümde canlanıyor okuduğum herşey.. yani hepsi değil ama etkili olanlar..
      cast iyiydi hakikaten kitap kapağındaki harry ile gerçek harry çok benziyor ztn.. ve diğer kişiler de nerdeyse kafamda canlandırdığım şekildeydi..
      o haberin doğru çıkmaması gerçekten iyi oldu hiç birimiz memnun olmazdık.. harry’i canlandıran daniel radclif için de hasta demişlerdi o değişecek denilmişti ama o da olmadı çok şükür.. gerçekten hasta mı bilmem, epilepsi diyolardı..
      devam etmez ya artık dediğin gibi 15 yıl sonrası fln anlatıldı daha ne anlatılcak ki.. hem en fazla bir kitap daha olabilir fazlası olmaz.. sen rahat ol🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s