Minyatür İnsan^^

Geçenlerde iki gün evimizde bir ufaklık vardı.. Hepimiz uzun uzun olunca o olduğundan daha minik görünüyordu sanki.. Minyatür insan gibiydi🙂
Sevimli mi sevimli bir kız çocuğu.. Halamın kızı.. Tüm sülaleye neşe getirdiler en beklenmedik anda.. Bi kuzenimin de oğlu oldu aşağı yukarı aynı zamanlarda şimdi aynı yaştalar ay farkıyla sanırım..
Çocuklar insanların yalanlarla öğütülmemiş saf hali denir ya hakikaten öyle..

cilvenaz ^^

Kız olan bir cilveli bir cilveli görmelisiniz.. Bir menfaati varsa insanın kucağına geliyor niyeti direkt belli veledin yani.. Büyüklerini taklit ediyor sıkça.. Geçenlerde eline bir kitap alıp oturmuş koltuğa vücudunu uygun rahat bir şekle sokup fısır fısır okurmuş gibi yapıyormuş.. Bir yandan da ders çalışan öğrenci modunda annesinden kendisini beslemesini istiyormuş.. Dünyayı kurtaracak sanki sıpa.. “Anne” diye sesleniyor annesi de eline bir elma dilimi uzatıyormuş bu kitaptan hiç gözünü ayırmadan onu alıp yiyor bitince yine sesleniyormuş..

kepçe ^^

Erkek olanı az sanıyorsanız aldanıyorsunuz.. Dünyanın en güzel gözlerine sahip bir kere onu belirteyim.. Ama Allah bir kusur verecek ya kulakları alabildiğine kepçe🙂 Şapka falan giydirdiğinizde sorun yok o kadar güzel bir çocuk ki.. Ama kulaklar ortaya çıkınca başka bir şey göremiyorsunuz.. Sürekli yayında olan bir anten maşallah😀 (pardon iki)
Bu sabah ben evden çıkarken bize geldiler yine ikisi de.. Arabadan iner inmez koştu bizim cilvenaz.. Hemen kucağıma atladı aldım bi sevdim.. Kepçemiz biraz huysuz bir de çok sıkıştırmaya gelmiyor zaten morarıyor bir hastalık anladığım kadarıyla.. O yüzden kucağıma falan almaya kalkışmıyorum durduğu yerde seviyim diyorum yine bile mızıldanıyor.. Sonra giderken el salladı ama bana çok şükür sırıtarak.. Sonra bizim kuzen hemen doldurdu çocuğu “ananı de ananı de arwen’e” diye😀 Demedi bana pek demiyor herkese diyor da sıpa.. Abiye kuzunun taklidini yapıyor o yaşta erkek haline bile bakmadan.. Bir müzik açsan hemen oynuyor ben beceremiyorum ya nispet yapar gibi😛 Ahaa bişey daha yapıyor ama söylesem mi bilemedim şimdi biraz ayıp kaçabilir🙂 Amaan ya da söyleyeyim gitsin yaw çocuktur deyip dikkate almayın hocam sakın hea.. “Pipini göster arwen’e” diyor annesi o da böyle avuçluyor pantolonun üstünden iğrenç bir görüntü aslında ama velette komik, sevimli duruyor ne hikmetse😀
Bloggerlar arasında banlanmak diye bişey varmıydı yaw? Varsa biri az önce ipe gitti sanırım🙂
Yalnız ne çok bahsettim çocuklardan değil mi? Yan taraftaki kategoriler kısmına bir de veledler bölümü mü açsam ne yapsam😉

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s