Romantic Island – Aşk Adası


Bugün kendime verdiğim bir cezaydı bu film.. Ceza deyince kötü olduğunu zannetmeyin sakın.. Dün gece film izleyeyim diye düşündüm konserve mısır ısıttım (bildiğiniz bardak mısır işte) film seçmeye koyuldum sonra ne mi oldu? uyuyakaldım! Biliyorum şaka gibi ama zaten az olan uyku saatimi iyice azalttığım bugünlerde böyle bir son kaçınılmazdı..
Sabah bi uyandım benim mısır buz gibi olmuş duruyor masada laftop da kucağımda hea kımıldamamışım hiç resmen nasıl olduğunu ben de anlamadım normalde hareketsiz yatmak huyum değildir dört dönerim ama heralde laptopun şansıydı o da.. neyse iyi olmuş😀
Sonra dedim arwen sana ceza: Kahvaltı dahi yapmadan bir film izleyeceksin.. Nasıl ceza bu demeden önce film boyunca sizi rahatsız eden annenize bu durumu izah etmeye çalıştığınızı hayal edin görürsünüz
Tamam tamam filme geçiyorum…

Gündelik hayatlarının tekdüzeliğinden sıkılmış ve başka bir kaç sebeple daha Filipinler’e giden 6 kişinin hikayesidir bu film.. 3 çift demek daha doğru olur aslında ama bu tatilden önce sadece biri çift olduğu için böyle demeyi uygun bulmadım, diğerleri Aşk Adasının marifetiyle çift olma yolunda ilerledi..
Soo-Jin, sevmediği bir işte çalışan ailesine bakmakla yükümlü ama çok sıkılmış bir kız.. Bu tatil olayıyla beraber planı ailesinin yanına tekrar dönmemek ve dünyayı gezmek..
Jae-Hyuk, zengin asabi soğuk bir iş adamı.. Babasının ölümü sebebiyle Filipinlere gelmiştir..
Soo jin ve Jae hyuk bir otelin lobisinde tanışıyorlar.. Kız adamdan fotoğraflarını çekmesini istiyor.. Daha sonra Soo jin kendi başına dolaşırken yeniden Jae hyukla karşılaşıyor bu defa adam ondan bişey istiyor.. Yanında çalışan biri davranıp birini aramasını istiyor.. İş bittikten sonra kıza bu yardımı için para veriyor kız kabul etmiyor ama adam parayı almayınca “ben de seni işe alıyorum bu parayla gezerken bana eşlik edeceksin” diyor.. Ertesi gün bir adaya gidecekler ve bu defa da adam kıza “benim rehberim olur musun” diyor.. Bunların ilişkisi iş ilişkisi gibi başlayıp ateşle barutun biraya gelmesinden çıkan doğal bir sonuç.. (vay bea tanıma bak)

Ga-Young, ünlü bir şarkıcı.. Ağır çalışma şartları yüzünden bunalıma girerek kimseye haber vermeden bir tatil kaçamağı yapmıştır..
Jung-Hwan, kendi halinde sessiz arasına rağmen iş bulamamış ve sevgilisi tarafından terkedilip onu hala unutamamış olan bir genç..
Ga young ilk defa yalnız bir tatile çıkıyor ve dil bilmiyor bu yüzden havaalanında karşılaştığı Jung hwandan yardım istiyor.. Bir taksi tutup otele gitmeye çalışıyorlar ama Jung’un “big otel” tanımını yanlış anlayan taksici onları “Big Otel” adında bir harabeye götürüyor.. Yürüyerek bir otel bulmaya çalışıyorlar, paralarını dolara çevirmeye çalışırken kazıklanıyorlar, daha onu kaldıramamışken kapkaça uğruyorlar.. Anlayacağınız başlarına gelmeyen kalmıyor.. Neyse ki sonunda Jung’un arkadaşı gelip onları alıyor da sorun çözülüyor..
Sonraki gün gidecekleri adada ona yine eşlik etmesini istiyor Ga young böylece beraberlikleri devam ediyor.. Adada neler olacağını tahmin etmek çok zor olmasa gerek değil mi? Edemiyorsanız bile hayatta söylemem o zaman izlemenin anlamı kalmaz çünkü

Joong-Silk ve eşi, sürekli çalışmaktan tatile gitmeye fırsat bulamayan bir kız çocukları olan çift..
Bu tatile çıkmalarının sebebi adamın beyninde tümör olması.. Eşinin haberi yok ama adam ameliyattan kurtulamayacağını düşündüğü için kendini sigortalatıyor ve bir kazaya kurban gitmiş gibi ölüp ardından sigortadan gelen parayla karısının ve kızının rahat etmesini planlıyor..
Adam tatil boyunca çeşitli şekillerde ölmeyi deniyor ama istediğin zamanda olmazsa hiç bişey olmuyor valla.. Hallerini bir görseniz; önce suya atlıyor boğulmayı umarak su sığ, küvete girip saç kurutma makinesini içine atmak istiyor kablo yetişmiyor vs vs.. En sonunda bir kiralık katil tutmaya karar veriyor bizim Şaban’ın yolundan giderek😛
Adaya gittiklerinde bir adama pasaportunun bir örneğini verecek ve ardından iş sadece 31 Aralık akşamı öldürülmeyi beklemesine kalacak..
Fakat şansa bakın ki pasaportun fotokopisini veren görevli aynı turla gelen diğer iki adamın da pasaport örneğini sayfanın arkasında bırakıyor.. O iki adam kim?
Kiralık katil küçük kardeşine bu pasaport örneklerini bırakıp yılbaşı gecesi bu adamı öldür deyip gidiyor.. “Büyükbabamın sana ateş etmeyi öğrettiği şekilde vur sadece”.. Çocuk üç adamı da izliyor film boyunca hangisini öldürecek diye merak edip duruyorsunuz..
Filmi farklı kılan nokta da buydu zaten.. Yoksa klasik bir tatil hikayesinden öteye geçemezdi sanırım..
Ben beğendim filmi.. Gerçekten merakla izledim hiç birinden vazgeçemedim.. Önce daha kolaydı bu seçim.. Ama daha sonra Joong’un kararı değişti ve anlaşmayı iptal etmek için aradı adamı.. Kiralık katile ulaşmak imkansızdı ama çünkü kimse bilmiyordu abisinin bu küçük çocuğa böyle bir görev verdiğini..

Kısaca benden size tavsiyedir dostlar.. Önce çok klasik bir şekilde başlayıp sonradan heyecanla sona sürükleyen bir filmdi.. İlk yarısında sıkılıp bırakanlar için bişey diyemem ama sonuna kadar izlerseniz eminim beğeneceğinize Üstelik manzaralar, görsellik çok güzeldi sadece onlar için bile izlenir…

Bu resimde gördüğünüz sahnedeki muhabbete dikkat edin😀
Bu resimde de Soo jinin adada yaptırdığı dövmeyi görüyorsunuz.. Benim hoşuma gitti.. Omzuna yaptırmış olması da, dövmenin deseni de…

    Filmin fragmanına bakmak isterseniz buyrun:
    Filmden bir şarkı bu da ama filmi izlemeden izlememenizi tavsiye ederim yoksa sonunu öğrenirsiniz hiç hoş olmaz.. Uyarmadın demeyin hea

İyi seyirler

7 thoughts on “Romantic Island – Aşk Adası

  1. Amanın ^^ Neler görüyorum. Ehuehuhe ^^ Walla bu filmi izleyinceye kadar kafamda oluşturduğum Kim Yoo Jin imajı bu filmle beraber anında silinip gitti. Geride ne kaldığını tahmin edersiniz… Kim Yoo Jin… ama bikinili haliyle ehuehuh ^^ Burası Arwen ‘in blogu olduğundan mütevellit muhabbeti derinleştirmiyorum. Bu film izlenir diyorum sadece. Saygılar ^^

Bir Cevap Yazın

