Çakıl Taşları 17. bölüm

Geçen haftaki bölümün ardından 17. bölümün reklamını izledim.. Hiç hoşuma gitmedi..
Sevil ve Ekrem ayrıldılar geçen bölümde.. Ekrem yalnız kaldı o uyuz Zeynep’in yüzünden..
Benim sinir olduğum şey 17.bölümün fragmanında gördüklerimdi.. İzleyin görün hak vereceksiniz:

Zeynep ve Ekrem arasında bir aşk muhabbeti yapılırken, Sevil ile Cihan arasında da bir yakınlaşma oluyor.. Dolayısıyla bu bölüm beni korkutuyor.. Kavak yellerine dönecek yavaş yavaş sanki ya
Öyle bişey olursa bak şimdiden söylüyorum bırakacağım izlemeyi.. Hemen bırakamazsam da yavaş yavaş sakızla çerezle ikame edip bırakacağım sonunda
Ama olmasın ya biz Ekrem’in Sevil’i cıvık cıvık sevişini sevdik.. Kendini övüp durarak kızı delirtişini sevdik.. Cihan’la yapın Zeynep’i ohh ne güzel boyu boyuna olur onlar ama Ekrem’le yakıştıramam bu saatten sonra ben o kızı.. Ağlarım yaw

6 thoughts on “Çakıl Taşları 17. bölüm

  1. iyi bayramlar🙂 bence de cihanla sevil olmaz olamaz ..yakıştıramam onları ama o uyuz zeynebi de yakıştıramam cihan a .cihan tek kalsın muhhahahhah yaşasın kötülük🙂

  2. selam arwen’cim, biraz geç olmakla beraber bayramın kutlu ve de mutlu olsun ^^

    çakıl taşları yazısı olur da ben yorum yapmadan durur muyum? evet, ekrem seville güzel. eğer ekrem’i o uyuz zeynep’e yaparlarsa ben de isyan edicem😛

    ama aynı anda hem cihan’ın hem de ekrem’in sevil’e aşık olmasına itirazım yok😀 aşk üçgeni varsa iki kız bir erkek değil, iki erkek bir kız hikayelerini tercih edenlerdenim (bilmem ki acaba kendimi kızla özdeşleştirip ego tatmini mi yaşıyorum, nedir bunun sebebi?😛 ) neyse işte, bence cihan da sevil’e aşık olabilir yani, sorun yok. ama sonunda sevil must end up with ekrem; başka türlüsü olmaz, olmamalı :))

    zeynep de o uyuzluğuyla tek tabanca kalmaya devam eder inşallllllah!!!😀

    • hoşgeldin hikaru senin de (geçmiş) bayramın kutlu olsun inşallah güzel geçmiştir..
      beraber isyan edelim kuzum olmaz o iş😛
      kesinlikle bu seçimde ben de öyle düşünüyorum iki kız bir erkek olacağına iki erkek bi kız olsun😉
      zeynep diziden çıksa da olur ya benim için eksiklik fln olmaz öldürüp çıkarsınlar karıştırmasın arayı yelloz😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s