Mutlu Bayramlar :)

Herkesin bayramı en içten dileklerimle kutluyorum😉
Her ne kadar bayramların eskisi gibi tadı olmasa da…

Eskiden tüm ev ahalisi bayram namazı saatinde kalkar, erkekler namaza giderken bayanlar onlar gelene kadar kahvaltı hazırlardı..
Kurbanlıklar bahçelerde, evlerin bodrumlarında kesilmek üzere hüzünlü bir şekilde bekler ve evin küçük çocuğu her kurban bayramında babasına yalvarırdı “kesme” diye..
Artık kana, ölüme fazlasıyla alıştığından insanlar bunu da çok doğal karşılıyoruz.. Allah’ın emri tabi karşı gelinmez yapılacak illa ki.. Ama lütfen işkence etmeden kurban edelim hayvanlarımızı..
Sevgiler, mutlu bayramlar…

Pek alakası yok bugünle ama şu an bu şarkıyı dinlediğimden paylaşmak istedim..

    Burdan da dinleyebilirsiniz…

12 thoughts on “Mutlu Bayramlar :)

  1. Geri bildirim: Tweets that mention Mutlu Bayramlar :) « Arwen Life.. -- Topsy.com

  2. Hehehe mangalları yakalım, bayrama tavan yaptıralım kolestrolümüz yedikçe düşsün daha ne güzel bayramlar yaşayalım.
    Bayramın kutlu olsun seninde kuzum öpüyorum bende😉

    • yaw et yicem diye bekledim öldüm açlıktan
      evde dolanışımı bi görseydiniz “et et et istiyorum açım!” diye diye😀
      neyse ki yedim az önce rahatladım ohh
      tekrar mutlu bayramlar dilerim sermincim en güzel bayramlar bizim olsun😉

    • 😀 şeker niyetine seni yicem şimdi bayram şekeri oldun tam devamlı gelen bayram msjlarınla🙂
      teşekkür ederim cnm inşallah biri çok çirkin olmuşsun deyip bi lüzumsuzluk yapmaz yeni boyatınca kaldıramayabilirm😛

  3. Bak sana güzel bi söz buldum

    Sevmek sevilen yapilan en güzel duadir,
    yagmur topragin günes gecenin duasidir,
    Ey yüregi güzel insanlar dualarimin en güzeli sizidir🙂
    Bayram mübarek olsun

    Ay ben bayiliyom bu güzel sözlere
    muck

Bir Cevap Yazın

