Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Part_1 İzlenimleri..


Harry Potter’ın yeni filmi için tetikte beklediğimi söylemiştim.. Tabi ki ilk günden yani 17 Kasım’da gidip izledim..
Baştan söyliyeyim acayip beğendim.. Kötü yorumlar gelse bile umrumda olmayacak benden tam not aldı diyebilirim..
Filmin artılarını, eksilerini sayacak ve bitireceğim.. Evet kısa bir yazı olacak.. Zaten daha önce Harry’e iki başlık ayırmıştım…
Bir kere son kitap iki part halinde yapıldığı için rahat rahat yayılmışlar.. Kitaptaki olayları fazla atlamadan yansıtmışlar perdeye..
Serinin bir filmi çok karanlıktı.. Sanırım Zümrüdüanka Yoldaşlığı’ydı.. Bu film karanlık olmamış herşey gayet net, güzeldi..
Çocukların büyümesini fırsat bilip bir kaç açık sahne eklemişler.. Bu iyi bişey mi bilemedim.. Çok açık olmasa da küçücük veledlerin de filme gittiği düşünüldüğünde pek iyi bişey gibi görünmüyor..
Film 3d’li olarak çekildiğinden görüntüler de ona göreydi.. Bulunduğum şehirde 3 boyutlu gösterilmediğinden o şekilde izleyemedim ama böyle bir imkanı olanlar izlesin derim.. Güzel olacakmış gibi göründü bana.. Korku efekti falan kullanmışlar bolca..
Dobby öldü.. Kitaptan biliyordum tabi ki ama yine de çok üzüldüm.. Hatta benim Dobby’i ne kadar çok sevdiğimi bilen uyuz kardeşim benimle dalga geçmeye kalktı “ağladın mı Dobby’n ölünce” diye.. Ayıpsın yanında gitmek istedim ölüme bile😀
Voldemort’un çirkinliğine bir kez daha şahit olduk.. Allahım çok çirkin hakkaten bea! Ve şükürler olsun sana tabi.. Burun deliklerimiz ne mucizevi şeyler farkında mısınız? Olmasaydı onlar ya da çok küçük olsalardı kim olduğunu bilirsin sen‘e benzeyebilirdik (Allah korusun)
Son olarak çok uygun bir yerde bitirdiler birinci partı.. Voldemort’un Dumbledore’un mezarına gidip ölüm yadigarlarından biri olan mürver asayı aldığı yerde…

Yazımı Dobby’ciğimin son sözleriyle bitirmek istiyorum..

    Luna : Ne zaman hazır olursanız efendim.
    Dobby : Efendim mi? Bu kızı sevdim.
    ≈ ≈ ≈
    ” Dobby’nin efendisi yok. Dobby özgür bir cin. ”
    ≈ ≈ ≈
    “Burası ne güzel bir yer. Dostlarımla birlikteyim. Harry Potter’la..”

10 thoughts on “Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Part_1 İzlenimleri..

  1. yazını spoiler korkusuyla tamamen okuyamadım, umarım bugün izleyebilirsem gelip yorum yaparım. sadece beğenip beğenmediğini merak ettim ve iyice heyecanlandım. aslında ben nette falan hep olumlu yorumlar okudum, kitabın havasını taşıdığını falan söylemişler. of ama 2.sini beklemek var gerçi biz neleri bekledik^^

    • izle gel cnm bakalım sen ne diceksin merak ediyorum
      kesinlikle serinin diğer filmlerinin çoğundan hoş, kitaba daha yakındı.. atlanan yer daha azdı.. diğerlerini izlerken hatırlıyorum da “ya şurayı atlamışlar, bundan bahsetmemişler” die söylendiğimiz yer çoktu baya ama bunda sinemadan çıktıktan sonra iki part yapmaları baya işe yaramış dedik .. ve ben ilk partı bitirdikleri yerin neresi olacağını merak ediyordum böle dizi gibi olmadık heyecanlı bi yerde biterse onca zaman nası beklicez diye.. ama güzel bitirmişler.. ikincisi de bu şekilde olacaksa razıyım diyebiliyorum şimdilik fakat tabi ki heyecan olacak sabırsızlık olacak ona yapcak bişey yok.. aynen öyle biz neleri bekledik🙂

    • önceleri ben de tepkiliydim buna
      ama ilk partı izledikten sonra böyle yaya yaya anlatıldığını gördükten sonra iyi ki iki part diye düşündüm bi ara itiraf ediyorum😛

  2. bu arada izledim çoktan ama yorumlamayı unutmuşum, ben de pek beğendim.
    ama salonda başka yer olmadığından ilk sırada izledik astrea ile. başta tereddüt ettik ama dedik başka uygun zaman yok izleyelim. anam o ne iğrenç bişey. bir ara perdenin sol köşesinde olanları görmek için başımı çevirmek zorunda kaldım. tepeye bakmaktan boynum tutuldu. mesafeyi sormuştum girmeden ama 2.5 metre pek uzun değilmiş, anladım^^
    bu arada dobby sahnelerinde gözüm doldu resmen, sanırım harry potter maceramda sadece zümrüdüanka yoldaşlığı’nı okurken sirius’a üzülmüştüm bu kadar.
    nitekim güzeldi, asıl diğeri bomba olacak gibi, heyecanla bekliyorum.

    • malesef biz de yer yokluğundan baştaki sıralarda izlemiştik kafamı kaldırmak yordu baya görüntüyü tüm görmekte zorlanmıştım ama filmi anlatmaktan ona vakit kalmamış^^ nese ki her zorluğa rağmen hepimiz ortak bir noktada buluşuyoruz çk şükür: beğendik!😀
      ahh beni görseydin kitapları okurken sirius’a ağla dön dumbledore’a ağla utanmadan bi de üstüne dobby’e Allah dedim yeter
      aynen diğerini meraktan çatım çatım çatlayarak bekliyoruz haydi hayırlısı..
      sağolasın cnm dönüp tekrar yorumladığın için öperim

Bir Cevap Yazın

