Asker Mektubu^^

Uzun araştırmalar sonucu elime geçen çook eski bir asker mektubunu paylaşmak istiyorum sizinle.. Öyle bir yerlerden alıntı falan değil hea gerçek bir mektup

    “Çanakkaleden sevgi ve selamlar. Değerli dayı oğlu İsmayil. Evvela seni ve beni uçaktaki dümeni gemideki yelkeni tarladaki dikeni dünyada olup biteni gurbette hasret çekeni baharı yazı kemeri sazı bahçedeki maydonozu dünyadaki en güzel kızı yaratan ulu tanrıdan iyi olmanı dilerim.

    Ey benim değerli sağlam ciğerli bazen kederli bazen orta şekerli her dilden her türlü halden anlayan şeker paresi kuşlar yuvası avcumun ortası horoz yumurtası yedi amerikan sakızı kardeşim evvela kalbimin derin köşelerinden gül suyu şişelerinden sana salmış olduğum selamlarımı sunar o menekşe kokulu kardan beyaz kıştan ayaz pamuktan yumuşak yeni açmış güller gibi şeker yemiş diller gibi kız oğlana mendil sallar gibi o nazik ellerinden yüzyirmi beygir motor kuvvetinde hafif hafif sıkarım kardeşim.

    Nasılsın iyimisin boşmu dolumusun dünya gibi genişmisin bülbül gibi kuşmusun inşallah maşallah daha iyisindir. Kardeşim İsmayil sende beni soracak olursan ben çok hastayım öyle bir derde düştüm ki nesen sor neben söyleyeyim ben hastaneye gittim bana şu ilacı yazdılar burada bulamadığım için sana havale ediyorum iyi dinle yazıyorum.

    50 eşek arısı 5 ermeni karısı 100 yumurta sarısı 20 mısır darısı 40 çingene karısı 120 kilo niğde elması 80 tane bursa şeftalisi 4 saat gece yarısı bir tencere et kavurması 3 konyak 5 manyak her tarafı oynak kiraz dudak bunların hepsini bir aşk tenceresine koyup kaynatmak için 5 kilo tuz 20 parça buz bir adet bozulmamış kız derdime derman olması için 60 gün kaynat 70 gün oynat 80 gün karıştır ve acele olarak şu adresime gönder. Dağıldı toplanmaz tümeni bitti gelmez tugayı çağırdı bağırdı bölüğü izin almaz mangası”…………….

Noktasına varana kadar aynı şekilde paylaştım mektubu.. Sonra gelip de İsmayil değil İsmail olacak o falan demeyin öyle yazıyo valla

4 thoughts on “Asker Mektubu^^

  1. Yahu Arwen ne güzel mektup bu böyle.
    Bende de dedeme yurtdışındaki akrabalarından gelen kartpostallar var başta dedim onlar gibi heralde.
    Dayı kızı nasıl, sevgili amca oğlu falan diyince.

    Ama bu adam kimse bende elini yüzyirmibir beygir gücünde hafif hafif sıkma isteği yarattı😀

    Çok sevdim. O ilaçtan bizede yapılsa ancak içine 5ten fazla manyak koyulsa😀

    Paylaşım için sağol😀

    • “o adam benim babam derdi dağlardan büyük” die başlayıp bi iğrençlik yapıym önce çatlarım yoksa😛
      ama gerçekten babam yazmış bu mektubu yazıda söylemedim bilerek.. şimdiki odunluğunu görsen hayatta bu mektubun ondan çıktığına inanmazsın🙂
      zaten mektubu bulunca okudum da annemle ikisine gülmekten yarıldılar😀
      bu devirde manyak çokluğu yaşanıyor ztn merak etme on fazla da konulur senin için kuzum😉

Bir Cevap Yazın

