. . .

ağacından dökülmüş cümleler topluyorum sana
sevgimi hasretimi özlemimi sunuyorum yanımda

dönüp ardına bakmadan giderken sen
arkandan sular döküyorum

her şimşekte korkuyorum
içeme gömülüyorum
seni arıyorum

sessiz çığlıklarım var gün batınca uyanan
hapsedilmiş gözyaşlarım..
geceleri uyumamam ondan

aklımın tek işisin sen
izne ihtiyacım olunca üzerini dolduruyorum

susuzluktan yanarken boğazım
yine aklıma esişin sanıyorum

isyanlarım acımın büyüklüğünden
haykırışlarım bastırılmış..

müziği son ses açarken
yüreğimin sesini kısıyorum

sana sesleniyorum her dakika içimden
sadece bir kez cevap versen…..

öyle dolusun ki içimde
yazarsam atarım belki diyorum
cümleler biterken gözlerinin içine bakıyorum
git diye..

dilim tükeniyor ölüyorum gitmiyorsun…

    (arwen)

Bir Cevap Yazın

