Kıro şarkılarla harcanan Kore Klipleri..

Kore filmlerine dizilerine hayranız bunu bilmeyen yoktur.. Ama bu adamlar klipleri bile film/dizi tadında yapıyolar onlar bile ayrı bir güzel oluyor.. Herkes bizim kadar şanslı değil.. Kore dünyasından haberleri yok, dizilerini izleyemiyorlar ama o güzelim Kore kliplerinin ardına eklenen kıro şarkılarla bu dünyadan az da olsa haberdar oluyorlar.. Tabi biz gerçeğinin ne kadar güzel olduğunu da bildiğimizden bu durumdan nefret ediyoruz..
Bu konu üzerine şurda bir sohbetimiz olmuştu Ser_min‘le.. Bir yazı yazalım demiştik ama ancak vakit oldu..
Karşılaştırmalı olarak bir kaç örnek vereceğim ki gördüklerinizden sonra kesinlikle bize hak vereceksiniz..
İşte bizimkilerin katkılarıyla iğrençleştirilmiş bir Kore klibi:

Bu kadarla kalsa iyi.. Bir de küfürlü altyazı yapmışlar kusmaya saniyeler kala bıraktım izlemeyi:

Bu da klibin aslı:

Bu güzelim klibi şarkıyı ne hale getirmişler.. Yazık valla.. Bir de herkes bunları izledikten sonra film veya dizi olduğunu zannediyorlar arıyorlar ama malesef bunlar sadece klip.. Bazıları için ben de çok istiyorum film/dizi olmasını ama…
Başka bir örnek daha:

Orijinaline bakın bir de:

Bu video görüntülerinin Green Rose’dan alındığını söylüyor herkes Green Rose’u izlemedim ama bildiğim kadarıyla Hyun Bin oynamıyor orda.. Bu konuda bir fikriniz varsa paylaşırsanız sevinirim..

Bir tane daha:

Klibin orjinali:

Bu da Lee Seung Gi’nin klibinin Türkçe şarkı eklenmiş hali:

Orijinal halini daha önce paylaşmıştım zaten:

Son olarak, Gaile (Serkan Ağar) Zeytin isimli Klip:

Klipteki görüntüler Alone in Love isimli Kore dizisinden alınmış..

Bir de üstüne bu klipleri ekleyenlerin çoğu Korelileri hiç tanımıyor ve her çekiğe yakıştırdıkları gibi “Japon” deyip geçiyorlar.. Zaten kliplerin isimlerine bakarak da görebilirsiniz bunu.. Japonun aşkı diye isim koymuşlar videoya yahu😀
Ağlasam mı gülsem mi bilemiyorum bazen bu duruma.. Neyse halimize şükrederek bitiriyorum bu postu

58 thoughts on “Kıro şarkılarla harcanan Kore Klipleri..

  1. Canım sonunda elin değmişte yazmışsın. Vallahi bir çok kişisinin derdine tercüman oldun.

    Sana Hyun Bin li video hakkında bilgi vereyim. Her hangi bir dramadan falan alıntı değil o görüntüler. Klip için özel çekilmiş. Hatta şarkının gerçek adı Memory söyleyenide Kim Bum Soo😉

    Geçen bir korelinin türkiye hakkındaki görüşlerini okudum 1990 dan beri burada yaşıyormuş adam diyor ki “Ben hep burda Çan çin çon oldum, Japon oldum Çin oldum. Hiç bir zaman koreli olmadım” diyordu. Üstelik biliyorsun kore-japon ilişkisi bizim yunanistan ile olan ilişkimize benzer adam çok bozuluyormuş. Şimdi Japonun aşkı diyince çok ironik bir durum oldu😀

    Nerde görsem altına yazıyorum. Gerizekalılar onlar koreli hatta isimleri bu saçma sapan konuşmayın diye :d Ancak yinede manyak olan ben oluyorum😀 Elimde olsa meydan dayağı çekerim😛

    • sağolasın kuzum senin gazınla oldu biraz tabi

      yaw ben de önce öyledir diye umursamadım sonra herkes şu diziden demeye başlayınca kıllandım lee da hae vardı ya ikisinde de onun da etkisi var.. ama casta bakıyorum hyun bin yok, değildir diyorum yine de bi filmse öğreneyim dedim sağolasın kuzum bilgiler için onu da görmüştüm evet bu videoları ararken ama aynı klibi bir kaç şarkıya kullanmışlar hangisi aslı bilemedim..

      yazık bea adama aynen öyle ama yani çekikse direkt yapıştırıyolar japonu, çini hiç kore diyen yok.. çan çin çon diye de dalga geçiyolar.. başka bir ülkenin vatandaşı olsaydım merak ediyorum türkler ilgimi çeker sempatimi kazanırmıydı diye şöle bi bakınca çok odun var ya😛

      videoların altında bi kaç yorumda bu klip buna ait değil salaklar şu filmden gibi yorumlar gördüm sen mi yazmıştın yoksa🙂 şaka bi yana insanlar rezilliklerinin farkına varmayıp doğru söyleyene saldırıyolar çok rahat.. o yüzden sana bana manyak gözüyle bakmak daha kolay onlar için.. ne yapalım onlarla aynı kategoride değerlendirmemek bile yeter aslına bakarsan benim için, deli olan manyak olan biz olalım bırak🙂

  2. Ben bu tür klipleri görünce gülüyorum. Hani küfürlü altyazı olması tamamen ayrı bir konu. Neden, neden, neden böyle insanlar diye sorguluyorum kendim, sorup duruyorum ama bir türlü cevabını bulamıyorum.

    Bu Japon, Çin olayı ise aşılamayacak bir vaka. Böyle gelmiş, böyle de gidecek bence. İnsanımız genellemeyi, tektipleştirmeyi çok sever çünkü😀

    • ya o küfürlü olan iyice acayipti bea
      yuha dedim bunu da mı yapmışlar bu kadar iğrençlik olamaz
      aynı soruyu hepimiz soruyoruz heralde lee ama cevap veren olmayacak belli..

      aynen öle.. genellemekten vazgeçmeyiz biz Türkler.. akrabalardan bahsederken bile teyzemgil halamgil derken turunçgil gibi neyin düzelmesini beklicez😀

  3. Sinir krizleri geçirmemek ve psikolojimin bozulmaması için video kliplerin değiştirilmiş hallerini izlemedim. Allah akıl fikir versin o insanlara, ne diyeyim.

    Japon meselesine gelecek olursak, benim çevirdiğim Korece bir filme bir forumda rastladım ve forum üyelerinden biri sormuş “Filmin dili nedir? İngilizce mi?” diye ve başka birisi cevaplamış “Japonca maalesef”. Şaka gibi😀 Asıl komik olan ise filmin konusunda şöyle bir ibare geçiyor olması: “Bu yeni nesil film, Seul’de yaşayan 30’lu yaşlarda genç, şehirli ve zengin profesyonellerin yaşantılarını ele alıyor.” Hadi Japon’u Koreli’den ayıramıyorsun onu anladık da bari Seul’un Kore’de olduğunu bil! “Japonca maalesef” cümlesindeki “maalesef” sözcüğüne hiç girmiyorum bile. Uzak Doğu dili olunca pis, kaka oluyor sanki. Ayy hatırlayınca tekrar sinir oldum ve nefret doldum.

    Neyse sakinleşip yazımı sonlandırırken, bu tip insanlar mümkünse hiç karşımıza çıkmasın diyorum🙂

    • iyi yapmışsın biz facede fln bol bol paylaşılınca direkt maruz kalıyoruz malesef..

      valla şaka gibiler hea🙂 hem seulu bilme hem dilden anlama hem de malesef ekle sonuna uyuzlar ya sıkarım boğazlarını nefret ettim ben de şimdi sen anlatınca

      karşımıza çıkmamalarını dilemek yerine o insanlar karşımıza çıksalar da iyi bi dayak atsak ne iyi olur aslında bea😀

      sen çeviri yapıyosun demek hımm ne güzelmiş bu yaw

      • Face’im olmadığından mutlu olduğum zamanlardan biri😀

        Dayak atarsak geriye zaten azıcık olan beyinleri de kalmaz Arwen, en iyisi bir yolunu bulup beyin nakli yapmak. Zaten Korelilere karşı aşırı bir sempatim olduğu ve gözlerim Korelilerden başkasını görmediği yetmiyormuş gibi bir de ülkemin insanının bu tarz aptallıkları iyice beni soğutuyor onlardan. Hep anlatılan mükemmel bir tarihimiz var ama gerisi fos maalesef. Cidden utanır oldum ülkemin insanının cahilliğinden artık. Neyse daha fazla konuşmayayım, gittikçe sinirleniyorum.

        Çeviri işine gelince sadece 2 tanecik film çevirdim şimdiye kadar. Aslında başka projelerim de var ama vakitsizlikten yapamıyorum. Bu çeviri işi de tutku gibi bir şey, bir kere başladın mı bırakamıyorsun. İzlemek istediğim onca dizi dururken oturup başka bir dizi çeviriyorum şu sıralar. Çok ağır ilerliyorum bakalım😀 Günün birinde güzel bir şey çevirirsem izlemenizi tavsiye ederim ama yeni başladığım için köşede kalmış yapımları çeviriyorum. Öyle işte🙂

        • hemen aç bi face paylaş acımızı😀

          sen de haklısın ama bu beyinsizlere kim verir ki beynini poff.. en iyisi umursamamak onları görmezden gelmek.. dediğin gibi gözümüz korelilerden başkasını görmüyor pek zaten zor olmaz o yüzden onları görmezden gelmek.. tarih ayrı bi boyut tabi ki padişahlardan çok sevdiklerim var ama nerde o eski heybetli cesur adamlar şimdikiler kızlardan korkak kızlardan süslü hiç çekemem amaan
          sinirlenme kuzum dalga geçelim diye bu post sinirlenmek için değil😉

          olsun iki miki başlamışsın bitirmişsin ya yeter ne olcak daha tüm çevirmenler geçmedi mi sanki bu devrelerden.. ayy aslında secret gardenın 12. bölümünü çevirsen süper olurdu tukyunun da sınavları varmış biraz gecikcek çeviri.. takılıyorum tabi vaktin yokmuş zaten üzerine bi de ben gelmiyim.. tabi ki haber et cnm sen izleriz mutlaka

          • Tukyu çeviriyi ablasına (hiraru -SKKS’ı çeviren-) bile elletmiyor, bana bırakır mı hiç😀 Çarşamba’ya verecekmiş, merakla bekliyoruz. Dediğin gibi vaktim yok zaten😦 Finaller kapıya dayandı yine.

            Zamane erkekleri hakkında söylediklerine sonuna kadar katılıyorum canım. Bir mucize olsa da düzelseler keşke ama nerdee…

            • hadi ya😀 çok sahipleniyor o zaman yaptığı işi maşallah valla ne diyim
              çarşamba gelcekse iyi yaw dayanırız nolcak..
              altyazısız biraz baktım zaten dayanamayıp😛
              Allah yardımcın olsun kuzum inşallah iyi geçer sınavların..

              yok zannetmiyorum mucize aralarında düzgününü bulmak olur ancak.. hepsinin düzelmesini beklemek rüya olur

  4. Zavallı adam “sultanahmet’e gitmeyi hiç sevmiyorum sırf bu yüzden” diyor.

    Kesinlikle eğer onlar akıllıysa ben deli olmaya razıyım, onlar deli ise ben akıllıyım. Aynı türden olduğumuza inanmıyorum. Ancak en çok arzuladığım şey o dalga geçtiği uzakdoğu ile ilgili ağzımı açıp, cümlelerimle onu yerin dibine sokmak. Ki ortamını yakaladığım zaman acımıyorum yapıyorum. Normalde öyle sinirli bir insan değilimdir ama bu konuda feci bir damar var bende basıldımı beni tutabilene aşk olsun :D:D

    • yazık valla ya ve Türkiye için de içler acısı bir durum

      değiliz zaten kuzum için rahat olsun kesinlikle dağ kadar fark var aramızda onlarla😉 aman acıma denk gelirse iki üç lafta benim için sok kafalarına da indir arada iki tane yerleşsin içeriye ohh😀

  5. bizim kursta yarı koreli yarı amerikalı bir hoca var, doğma büyüme amerikalı, yabancı hoca olarak derslere giriyor. geçenlerde “bazı insanların ne kadar küçük bir dünyası var” dedi, “noldu yiğidim:P” dedim “bana çince konuşuyor muyum diye sordular, annemin koreli olduğunu söylememe rağmen” dedi, başka bir grup da yine kökenini bilmelerine rağmen japonca konuşup konuşmadığını sormuş:s
    ona türklerin her çekiği çinli ve japon sandığını söyledim^^

    bu videolar için diyecek sözüm yok gerçekten kıroluğun dik alası bir eylem, sırf bunun için youtube’a üye olup, söven yorumlar mı yazsam??

    • Yarı Koreli yarı Amerikalı, yani Daniel Henney gibi mi?❤ Danny'me benziyor mu Kimbap? Daha önemlisi cinsiyeti nedir hocanın😀 3. soru ise "evli mi?"😛

      Youtube'a üye olmak konusuna gelince hiç kasma bence değmez. Nasıl olsa kapasiteleri o kadar, anlatsan da anlamazlar. Ama sinir stres atmak açısından iyi olabilir bak😀

        • Haklısın ya unutmuşum😀 Aklım başımdan gitti araya Danny girince😛 Aslında benim şöyle çok gizli bir planım var. Mesela oppalar hiç evlenmesin, sonra yaşlanınca Korede onları kimse beğenmesin ve bize kalsınlar😀 Başka türlüsü şimdilik mümkün gözükmediği için kendimi bu tür hayallerle avutuyorum😀

          Mesela Danny 50 yaşında olunca ben 39 yaşında olacağım, beklerim o yaşa kadar hiç sorun değil yani😀 Hem belirli bir yaştan sonra yaş farkı pek göze çarpmıyor. Mutlu mesut yaşarız, ben ona Meksika yemekleri de yaparım. Şimdilik tek sorunumuz köpekçikleri. Ben köpeklerden korktuğum için ona bir çare bulmam lazım acilen.

          Ayy konudan ne kadar saptım ve kendi sapıtmış fantezilerimden bahsediyorum Arwen:/ Mazur gör😀

          • farkettim unuttuğunu bi sakatlık olmasın diye uyardım hemen😀
            yahu o kadar da düşmedik bea yapma yaşlı oppaya hayır yaşlı da oppaya hayır diyesim geldi simge gibi😛

            39’la 50 çok farketmez ama dediğin gibi.. bi de onlar yaşlanmıyolar ki anacım hiç göze çarpmaz yani.. hayırlısı diyelim o zaman.. köpekleri bana gönderirsiniz ben severim hehe

            önemli değil cnm istediğin yere sap nolcak kuralımız fln yok çok şükür😀

            • Oppa olsun da her türlüsü kabulümdür filan dermişim😛 Yok dediğin gibi, o kadar da düşmedik çok şükür😀

              İyi bari köpekçikleri de hallettik geriye Danny ile birlikte olmamız için bir engel kalmadı😛 Çok sağol Arwen, bu iyiliğini unutmayacağım😀

              • aman diyim Allah düşürmesin ama gongum gelse on yıl sonra yok yaşlandın diyecek değilim yani😀

                Allah kavuştursun😀 hiç önemli değil sevenlere yardım olsun hehe

    • yuha yalnız bu adamların derdi çilesi bitmiyor anaam yazık yahu
      noldu yiğidim iyiymiş😀
      adam nası dumur olmuştur bu istekler karşısında acıdım düşününce yaw

      videolar öle cnm ya kırolar tam, daha beterleri de var da hepsini paylaşmaya post mu yeter
      bir kaç temsilcimiz var diye tahmin ediyorum bikaç yorum gördüm ama bir elin nesi iki elin sesi ol valla🙂

  6. yuh yaa güzelim klipleri ne hale getirmisler….cok sinirlendim coook….nasil yaparlar böyle biseyi yaa….kör kütük cahiller bide yaw…püüüüü

    • yerim seni meleğim ne güzel oldu bu hep gel sen hep😀

      sinirlenme kuzum Allahın izniyle haklıcaz hepsini tek tek🙂
      cahillik diz boyu kuzum haklısın valla ohh tükür tükür😀

  7. kendisi boşuna heveslenme çingu erkek olsa da orta yaşlı grubunda ve danny’e hiç benzemiyor^^ ama ismi benziyor garip bir şekilde ahahah

    arwen, tabi konuşurken öyle demedim, adam korkarak kaçardı herhalde^^ youtube’a bunun için üye olamayacak kadar üşengeçim ama kendisi’nin dediği gibi bir gün canıma tak ederse girip “dağılın ulenn” diye haykırabilirim😛

    • Dün “oppa olsun her türlüsü kabulümdür” lafını bugün afiyetle yedim😀 Arkadaşla Topkapı Sarayı’na gittik, malum turist kaynıyor. 3’er farklı Koreli aile gördüm, ajussilerin yüzüne bakılmıyordu😦 Zaten Kore dizilerine baktığımda da “yaşlı ve yakışıklı” ya da “yaşlı ve güzel” insan göremiyorum😦 Gerçi ajummalardan biri güzeldi ama çok nadir çıkıyor öyle. Yaşlandıkça çok değişiyorlar demek. Ne yapalım kaderimizde yokmuş😛

  8. öyle demediğini tahmin ettim zaten güzelim kaçardı adam tabi ya da anlamaz bakardı bön bön😀

    ahhah benim kadar üşengeç olamazsın valla bloga yazı yazmaya bile üşeniyorum bazen halbuki yazmak ve ardından bu muhabbetler ne kadar iyi geliyor ama işte üşengeçlik başka bişey.. tabi bu olanlara bir dur demek lazım en yakın zamanda diyelim inşallah🙂

  9. Eski Yara’nın o klibe cuk oturduğuna inanıyorum kaldı ki kıro bir parça değil bence. Yorum biraz ağır olmuş. Yani bizim Kore sevgimizi anlamayanları nasıl biz anlamıyorsak türkü ya da özgün müzik sevenleri de kıro diye yargılayınca onlarla aynı şeyi yapmış olmuyor muyuz?

    • cnm son klipte mi ne hatırlamıyorum ama yine bir pop şarkı var onlar da kıro değil mesela, biraz genelledim farkındayım evet.. ilk yazdığımda onu değiştirmeyi tepki alabileceğini düşünmüştüm ama daha uygun bir sözcük bulamadım açıklamalarla kapatırım açığı diye düşündüm..
      ve kesinlikle türkülere fln laf atmışlığımız yok.. ben de türkü severim onlara ne diyebilirm ki?
      bizim tartıştığımız kliplerin orijinal şarkılarıyla daha güzel olduğu.. sonrasında da tartışma korelilerin tanınmadığı japon çin olarak genellendirildiğine geldi zaten o kadar..

  10. heh şimdi konuya dönüp size katıldığımı ekliyorum. Ama ne demiş Einstein
    “Önyargılar parçalamak atomu parçalamaktan daha zordur.” Umarım o demiştir😛 Biz haklıyız biz biliyoruz ya boşverin gerisini😀

    • muhtemelen o demiştir cnm ben de öle hatırlıyorum🙂
      yanlış anlaşılmaları giderebildiysek gerisi önemli değil zaten.. giderebildik mi peki?

  11. bende bir yanlış anlaşılma yok. Demek istediğim insanların çekik gözlülere karşı olan tavrını değiştirebilmek. Valla be elimden geleni yapıyorum. İzletiyorum anlatıyorum. Hatta ben müziklerini dinlemem ama kitaplarını okurum mesela. Sevdiysem öneriyorum. Kardeşime başlattım. Arkaşıma da öyle. En son komşu kızına iki film izlettim 10 tane bıraktım umarım izler. Kuzenlere başlattım izliyorlar. Şimdi aklımda bir tanıdığımızın kızı var. Onu da halledersem bana daha bir şey olmaz😀

  12. cidden böyle şeyleri görünce sinirleniyorum..
    Kore’lilere Japon demeleri ayrı bir konu.. O.o
    bunlar çok düşüncesizce yapılmış..
    zaten böyle klipleri paylaşanlardan nefret ediyorum..
    bir Kore fanı olarak bunların sonunun gelmesini istiyorum.. (tabii bu millet ile imkansız)
    gerçekten şarkılara diyecek sözüm yok!
    because I’m girl şarkısına yapılan küfürlü saçmalığın yeri çok ayrı~~
    yaptıkları çok cahilce….böyle şeyleri görünce gülemiyorum.. T.T

  13. korecanlar bide funndy diye biey vr şarkının adı gamzende uyut beni klıp süper şarkı berbet güzelim klıbi nasıl kullanmışlar yaaaaaa valla gebertmek lazım bunları yapanları

  14. arkadaşlar ben katılmıyorum size çünkü bazı klipleri gerçekten şarkıya uyuyo.mesela fundyy-gamzende uyut beni şarkısı süperdi ve bir tane daha var şarkının başlığı duygusal klip şarkısı da deniz gözlüm benim başka beğendiğim yok ikisi haricinde.hayırlı günler dilerim.

  15. bn çk seviyorum kore filimlerini hep aklıma bir zamanlar çok sevdigim insan geldiginde açıp izleyim aglıyorum neden ble oldk dye ilaç gibi geliyo …

  16. ben fundyy nin başka gözlere baktığında beni gör klibindeki flim veya dizinin adını istiyorum lütfen

  17. Ya bakarmisiniz ben funndy nin baskasinin gozlerine baktiginda beni gor sarkisindaki klibin aslini ariyorum bulabilirseniz burda paylasirmisiniz simdiden tsk. Ederim

  18. ıımm şey peki ben böle kıro sarkılarda yer alan canııımmm kore dizilerinin yada filmlerinin ismini istesem nasıl olurrr ?🙂

  19. ne olur fundy birdaha sevmem kılibindeki filmin adını söylermisiniz lütfen yavarıyorum hadi ama araştırdım bulamadım 80 dk bulamadım

    • o klipteki kişiler koreli değil ama. Çin dizisi diye bir söylenti var fakat ilgi alanım dahilinde olmadığı için Çinliler pek fikrim yok. İstersen Çin dizilerine/filmlerine konu olarak bir bakabilirsin

      • yailgi alanınız olmasada bi bakmazmısınız ya lütfen onun film/dizisini bulmam gerekli lütfen zaten youtube yasaklandı belki biri youtube yorumlarına yazmıştır ama giremiyoruz 2 haftadır arıyorum o klipteki diziyi artık çatlıycam lütfen bu seferlik bizim için bulabilirmisiniz funddy – bir daha sevmem😀😀😀😀 şimdiden kumasmida😀

  20. funddy seni seviyorum sarkısının orjinali yani dizisinin adı ne çok merak ettim çok arıyorum bulamadım lütfen yardım edin çok önemli ya lütfennnnnnnnn

Bir Cevap Yazın

