Gitti de kurtulduk – Bir Yılbaşı Yazısı^^

Arkandan konuşmak olacak ama; 2010, ben seni hiç sevmedim ki…

Yılbaşı yazısı yazamadım.. Çünkü kafamda büyüdü durdu yazacaklarım.. Biliyorum ki bol bol şikayet kusacaktım, imkansız bir dolu dilekte bulunacaktım, yazının sonu gelmeyecek uzadıkça uzayacaktı..
Ama kısa bişeyler karalamaya karar verdim yine de.. Hakkında çok iyi şeyler düşünmediğim geçen yılın yüzüne söyleyemediklerimi ardından da olsa söylemeliyim dedim..

İyi bir yıl olmadı 2010 benim için.. Tabi bu iyi hiç bişey olmadı demek değil..
Bir kaç iyi yönünden bahsetmek gerekirse:
_ En sevdiğim şehre, İstanbul’a iki kere gitme fırsatı buldum.. Üstelik biri doğum günü hediyesi olduğundan iki hafta kadar kalabildim.. Yılın en güzel zamanlarıydı kuşkusuz..
Neredeyse gezmediğim yer kalmadı.. Bunu sağlayan böcüke çok teşekkür ediyorum..
Mükemmel iki insanla tanıştım: La Fea, Nefertiti.. Ben onları çok sevdim umarım ben de onlarda iyi bir etki bırakmışımdır..
İstanbul’a ikinci gidişim son dakika golü gibi bişeydi.. Aniden oldu her şey.. Aynı hafta sınavım olduğu için çok kalamadım ve kötü hava şartları yüzünden İstanbul’a çoğunlukla buğulu camlar ardından bakmak zorunda kaldım..

_ 2010’un ilk yarısını dolduran muhasebe kursum.. İyi ki gitmişim iyi ki orda bulunmuşum diyorum şimdi ve eminim ilerde de aynı şekilde düşüneceğim.. Canımdan değerli arkadaşlarımı buldum orada çünkü.. Çiğköfte sevdasını paylaştık birlikte🙂 Hala da paylaşıyoruz hatta iki hafta önce yine toplanıp bir çiğköfte partisi yaptık.. Onlarla her şey çok keyiflidir zaten o gün de çok güzeldi.. Her ne kadar sene başında yaptığımız Tartan Evi planını ısrarlarıma rağmen gerçekleştirememiş olsak da 2011 için umutluyum bu konuda🙂

_ Üye olduğum bir kaç sitenin dışında bir foruma daha üye oldum ve bu kez film-dizi linkleri almak dışında nedense muhabbetlere de katıldım.. Şeytan dürttü heralde😛 Böylece hayatıma mükemmel bir kaç insan daha kattım.. Etraftaki bencil insanların aksine inanılmaz doğal, samimi davranışlarıyla dost diyebileceğim kişiler oldular..

_ O yıl hayatıma girip sülük gibi yapışan kişiden nihayet yılın bitmesine bir kaç hafta kala kurtuldum.. Bu hem iyi hem kötü bir madde aslına bakarsan.. Hayatımda var oluşu kötüydü ama gitmesi güzel oldu.. Aslında daha düzgün çıkmasını dilerdim.. Değerini tamamen sıfırlayarak değil..

İyi şeyler bitmiş olabilir ya da hafızamda yer edecek kadar güzel şeyler yok 2010’a dair..
Unutmadan blogumu da bu yıl açmıştım.. İyi ki de açmışım.. Bir dolu güzel insanla tanıştım bu sayede.. Yan taraftaki liste blog listesi değil güzel insan listesi aslında😉 Hayatımın değişim dönemleri olduğundan, sürekli sınavlarla, dertlerle boğuştuğumdan pek ilgilenemedim ama hep biliyordum ki en umutsuz anımda derdimi anlatabileceğim kendime ait bir mekanım vardı: Arwen’in Yeri😀 (Bir gün bu isimle kahve açıcam sanırım :P)

Geçen yılın kötü zamanlarını maddeler şeklinde anlatmayacağım ki gözümde daha da büyümesinler..
Zaten bu günlük yazıları gibi oldu.. Kendimce geçen yılın muhasebesini yapıyorum ve ilginç bir şekilde iyi geliyor..
Şubat ayında girdiğim bir sınav vardı.. Başarısız olmuştum.. Ona çok üzüldüğümü hatırlıyorum..
Arkadaşlarımdan, çevremden, her şeyden uzaklaştığımı hissettiğim zamanlar oldu.. Kendimi soyutladığım zamanlar.. Anlatırken sevmediğim fakat yaşarken tuhaf bir biçimde hoşuma giden zamanlar.. Mazoşist bir yanım vardı hep biliyordum..
En sevdiğimden en çok çektiğim bir yıldı bu yıl.. Belki de ben en çok onun sözlerine, davranışlarına alındım bilmiyorum.. Sonuç olarak döktüğümüz on gözyaşından dokuzu en sevdiğimiz yüzünden oluyor..
Ama en çekilmezi yine son gelendi.. Aralık ayı korkunç bir aymış benim için hea yazarken farkediyorum desem inanır mısınız?
İnsanların değişmesinden, artık o tanıdığım kişi olmamasından çok korkuyormuşum bir kez daha gördüm.. Ve birinin değişimi gözüme öyle battı ki nerdeyse acıttı, yara yaptı diyebilirim..
Hayatınızdan hiç çıkarmak istemediğiniz ama çıkması gerektiğini bildiğiniz insanlar vardır.. Bu, kararsızlık yaratır, ikilemlerde bırakır sizi.. “En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir” sözünü sürekli kendime hatırlattığım halde uygulamayı beceremediğim karara varamadığım söyleyemediğim şeyler oldu..
En acı şekillerde öğrendim her şeyi bu yıl.. Alışma süreci yaşayamadım pek.. Şak diye yapıştırıldı bişeyler suratıma adeta.. Nerdeyse “değiş” demeye getirdi birileri..
Güzel günlerimi kötü noktaladım genelde.. Şanssızlığım başıma açtığı dertlerden sonra karşıma geçip kahkahayla gülmüş olabilir..
Fazla duygusaldım sanırım bu yıl.. Ve büyük acılar gülerek karşılanır misali çok da güldüm..

2010 yılı En Çok Üzüldüğüm – En Çok Güldüğüm yıldı…

2011 için umutluyum ama🙂 Pollyanna’yı hep ezik bulmuşumdur her kötü şeyden iyi bi sonuç çıkarılır mı len hiç! Ama lanet olsun ki fazlaca alışkınım polyannalığa

Bolca dileğim var tabi ki yeni yıldan.. Öyle ayrıntılı anlatmıcam çünkü kesin bişeyleri unuturum eksik dua gibi olur..
Yeni yıl senden istediklerim upuzun bir liste.. Babanın (2010) borçlarını da sana yazdım ve bu defa tahsil etmeliyim😀
Hayatımın düzene girmesini istiyorum.. Kalıcı, en azından uzun süreli bir düzen olsun bu lütfen.. Bu genel bir dua tabi.. İçinde neler var neler? Mutluluk, huzur, sağlık,.. Bunlar da konu başlıkları.. Altları doldurulacak yani😀

Uzun lafın kısası: Allah bu yepyeni yılda hepimize gönlümüzden geçirdiklerimizi versin..

    Not: Resim ne şeker di mi😀 Bayıldım ben.. Bunun üzerine bir dilek daha dilenir: Benim yaşlılığım da öle şeker olsun ve eşimle de böyle uyumlu bir çift olalım inşallah (amin)

6 thoughts on “Gitti de kurtulduk – Bir Yılbaşı Yazısı^^

  1. Canim benim Allah inslh bütün dileklerini bütün dualarinikabul etsin…
    yazdiklarini okurken cok icim acidi nedense…yüregim daglandi…kiyamam ben sana…umarim 2011 sana sevdiklerinle mutlu huzurlu hep gülecegin güzel günler getirir…güzel yüregin hep huzurlu hep mutlu olsun…seni tanidigim icin cok ama cok mutluyum…güzel melegim benim…

    2010 benim icinde cok kötü bir yildi…hersey kötü gitti…sanirim cogu insan icinde böyleydi…ama dedigin gibi Pollyanacilk en iyi cözüm…onun gibi olmak lazim yoksa hayat cekilmez…

    Herzaman mutlu ol ve hic degisme hep gül emi kuzum…SARANGHANDA

    • Amin cnm hepimizinkileri..
      üzdüysem kusuruma bakma kuzum sadece şöyle bir dönüp baktım 2010a ve bunları gördüm.. umarım hepimiz için uğurlu bir yıl olur 2011 gecen yılın darbelerinden sonra buna gerçekten hepimizin ihtiyacı var.. 2010nun güzel olduğunu söyleyen pek kimseye rastlamadım halbuki ne çok beklentimiz olan bir yıldı.. severiz ya böle küsüratsız tam sayıları ondan başında büyük hayaller kurduk heralde..
      ben de seni tanıdığım için çok mutluyum cnm benim, geçen yılın en iyi olaylarından biri sizlerle tanışmam üstte de yazdım ztn.. umarım uzun yıllar aynı şekilde dostluğumuzu sürdürürüz ve umarım bir gün yüzyüze de tanışma fırsatı buluruz..

      2010dan almayı umup alamadığın herşeyi 2011 verir inşallah sana cnm başta mutluluk huzur ve tabi bol bol kore dizisi😉

      güzel dileklerin için çok teşekkürler ederim kuzum.. nomu nomu nomu saranghe😀

  2. hahhaa resim süper ya bayıldım. ben de postumda yazmıştım giden yıl kimseye yaranamaz gelecek yıl iktidar partisi gibi ümit vaadeder diye hakkettende öyle benim içinde mükemmelbir yıl değildi ama daha kötüsü de olabilirdi ama olmadı çok şükür umarım tüm dileklerin gerçek olur canım.

    • di mi yaw çok şeker
      hatta sırf bu resimi paylaşmak için yazı yazılır işte böle😀
      biraz dediğin gibi aslında ama 2010 ayrı bir lanetli gibiydi yahu nedense anlamadım gitti..
      amin kuzum inşallah hepimizin dilekleri gerçek olur..

  3. Canım ben bunu yeni gördüm. Tabiiki biz de seni çok sevdik. O kadar bekledin bir surat asmadın telafi edeceğim ama söz :)İyi ki gelmişsin ve iyiki tanışmışız. Yine görüşürüz umarım. 2011 güzellikler getirsin hepimize. Sağlık dolu bir yol olsun inşallah kendi adıma en önemli dileğim budur🙂

    • geç olsun güç olmasın kuzum🙂
      niye surat asayım gayet mantıklı sebeplerin vardı lafeam
      ama telafi et yine de tabi sen😀 mesela bi 5-10 gün sonra telafi edebilirsin hehe
      2011 bizim yılımız olsun inşallah cnm sağlık sıhhat mutluluk versin rabbim hepimize.. evet senin sağlık sorunların da oldu inşallah bu sene bir daha sorun yaşamazsın kuzum.. tarihcim de çabucak iyileşir inşallah.. dua yerine saysın Rabbim..

Bir Cevap Yazın

