Aşçı Olmak Varmış..

Konu başlıklarım gittikçe felaket bir hal almaya başladı.. Bunu yazmadan önce şunu bile denedim: aşçı olmalıymışım pehh😛
Neyse konumuza gelelim.. Normalde televizyon izleme fırsatım olmuyor ama dün tam odama geçip kendime bir film açmayı planlarken bir bakayım dedim tv.de ne varmış? Önce kelime oyununa takıldım biraz reklam çıkınca kanalları gezerken Yemekteyiz programını gördüm.. Showtv’de yayınlanan Yemekteyiz programında bu hafta şefler yarışıyormuş.. Şeflere karşı bir sempatim var uzun zamandır acayip özeniyorum bunu da görünce ayrılamadım başından..

İzlediğim bölüm ikinci günüymüş ve Ceyda yarışıyordu.. O kadar keyif aldım ki izlerken gece gece nasıl gülüyorum ama görmeliydiniz🙂 Showturk’de izliyordum ondan saat 1 falandı sanırım.. Ev ahalisi erkenden uyudu her zamanki gibi yalnız gececiydim zaten..
Şefler zaten çok şirindi bir de birbirlerine karşı davranışları, samimiyetleri o kadar hoştu ki tühh dedim şef olmalıymışız..
Yemekteyiz’i ilk çıktığı zamanlarda biraz izliyordum ama sonraları sırf kavgadan, hakaretlerden oluşmaya başladı.. İzlenir bir hali kalmadı.. Herkes parayı kazanmak, bilgili görünmek için tartışmaya giriyor karşıdakinin hakkında atıp tutuyor ve beğendiği halde beğenmedim diyordu..
Ama bu bölüm çok hoştu gerçekten.. Hani şu tribünlere oynamak meselesi var ya bunu yapanlar anlaşılıyor hemen fakat şeflerin samimiyeti gözle görülür şekildeydi..
Bu gece yine denk getirebilirsem üçüncü akşamı izleyeceğim..

Şeflere olan hastalığım yine Kore’ye bağlanıyor bir yerde.. Hiç şaşırmadınız di mi?🙂
Pasta ve My Name İs Kim Sam Soon buna sebep diziler.. Ahh kalleşler nasıl içim gitti izlerken ayıp yahu! Bu kadar güzel gösterilir mi aşçılık/şeflik? Bana yapılır mı bu!? Bir de izlerken her şeyi nasıl da canımız çekmişti yaw

İki diziyi de sevmiştim ama Pasta’nın yeri biraz daha ayrıdır.. Nerdeyse en sevdiğim ikinci – üçüncü dizi falan olacak.. O kadar çok sevmiştim işte.. Pasta dizisindeki Şef hala favorimdir şefler arasında:

Bağırmak bu kadar mı yakışır bir adama yahuu! Böyle şefim olsun da beni her gün azarlasın gık demem (mesela yani) Dilimize takılan “yee şepp” repliği de bu diziden.. İzlediğim sıralar evde sürekli bunu deyip duruyordum bizimkiler şaşkın şaşkın bakıyor her zamanki gibi..
Her diziden bişeyler kapıp evin içinde onları tekrarlayarak dolaşırsan olacağı bu.. Gumiho’yu izlerken “hoi hoi” “nomu nomu” “cakciki” takılmıştı aynı şekilde😀 Çoğu dizide olan “pabu ya” hep dilimde zaten.. “Miçosso” deyip duruyorum bir de arada.. Daha çok var tabi ancak aklıma gelenler bu kadar yeter yahu daha ne olsun

Neyle başlayıp nerelere geldim yine.. Konu saptırmakta üzerimize yok zaten maşallah.. Nette bir konu hakkında bişeyler araştırıyorum bir süredir, konu başlığı açılmış ama altındaki muhabbetlere baksan yüz cevaptan ancak onu konuya ait.. Rahatlığımızdan mı, aptallığımızdan mı bilemiyorum ki bir türlü..
Onlar gibi olmadan konuyu kapatıyor hepinizi sevgiyle kucaklıyorum

    Bir de nereye aşçı falan oluyorsun, uçuyorsun arwen bilmiyorum ki.. Sanki evde yemek yapa yapa öldün.. Türk yemeklerini hatim ettin ya Allah bilir İtalyan mutfağı da öğrenmek istiyorsundur sen şimdi (valla istiyorum yalan yok) Ha maşallah yavaş gel!
    Yalnız şef olacak olsam ya makarna şefi ya da pasta şefi olmak isterdim hea.. Dizilerden fazla etkilendiğim düşünülebilir tabi illaki etkisi vardır fakat ilk sebebim benim bunları seviyor olmamdır.. İtalyan mutfağını da pizza için istiyorum hatta🙂 Bayılırım pizzaya^^

7 thoughts on “Aşçı Olmak Varmış..

  1. ben de sırf bu şefler için izliyorum dört gündür .her bölümü ayrı güzel oldu yemekteyizin çünkü arkadaş oldukları için çok iyi anlaşıp güldürüyorlar .yemekleri değilde onların halini izliyorum daha çok ama kardeşim senin gibi aşçı mı olsam ne diye geçirdi de annem seni aşçı olasın diye mi okutuyorum diyerekten son noktayı koydu🙂 pastayı izlemedim ama bu aralar indiriyorum başlayacağım o zaman bende özenirim belki :)diziden öğrendiklerimizi kullanmasak paylaşmasak olmuyor zevki kalmıyor🙂

    • hehe annen iyi demiş😀
      tabi cnm işi olsun önce, kocasının evinin de aşçısı olsun nolcak
      ahaha diyene bak yahu üsttekileri ben yazmadım sanki hea🙂
      kuzum pastayı kesin izlemelisin mükemmel bir dizi ben kefilim😉
      valla paylaşma isteğimizden, hevesimizden oluştu bu bloglar paylaşmasak olmaz tabi🙂

      • pasta’yı indirmekle meşgulum .herkes övüyor izlemesem olmaz😀 ama öncelikle secret garden bitsin öyle başlayayım diyorum .çünkü bir boşluğa düşeceğim kesin😀
        bende blogu paylaşmak için açtım ,sırf bu yüzden abuk sabuk yazılar yazıyorum😀 YAŞASIN BLOG ALEMİ😀

        • heh süper o zaman seninki büyük bir boşluk olmayacak ne güzel çok beğeneceksin pastayı😉
          abuk sabuk olur mu hiç canım hepsi emek dolu deme öle..

  2. Pastayi daha yeni bitirdim kuzum….arkasindan bi bakiim dedim neler olmus buralarda ugrayamadim bir kac gündür…bi baktim sefler falan tam modundayimda simdik…iki kelime yaziim dedim🙂
    Yemekteyizi izlemeyeli uzun zaman oldu senin de dedigin sebeblerden hicde zevkli degil bu yarisma…ama madem sefler yarisiyor bende bi bakiim bu aksam…tabii direk Pasta sefimizle karsilastirirmisim ben🙂
    bugünlerde benimde evde sürekli kullandigim replikdir yee sep🙂 artik senin sayende deli ilan edildim evde kuzum🙂
    Coffee Prince de begenmedigim adama resmen hayran oldum Pastada…Sana katiliyorum bir insana bukadarmi yakisir bagirmak yaa..yiyesim geldi resmen🙂 neyse bende uzatmadan bitiriim artik kocaman öpüyorum seni melegim

    • iyi yapmışsın kuzum🙂
      güzeldi ya direkt ustalarını izlemek ve aralarındaki samimiyete şahitlik etmek, benim hoşuma gitti..
      Ayy ama yok onunla karşılaştırılamaz ondaki karizma yok hiç birinde🙂
      amaan kuzum boşver hepimiz deliyiz.. zaten delirmeden ilerlenmiyor kore dünyasında biz de sevgimizi böle gösteriyoruz😉
      coffee prince’i beğenmemene başlı başına şaşırdım ben zaten yaw ilk falansın heralde ya da azınlıktır yani beğenmeyen söyliyeyim
      tabi yine de zevk meselesi denilmez bişey
      bu adam kendini pasta dizisinde göstermiş orda gongun gölgesinde kalmıştı ondan😀
      ben de seni öpüyorum meleğim..

      • gongun gölgesindemi kalmisti…gong parlamiyordu ki orda nasil kalsin gölgesinde🙂 diceeeem kizcan…neyse cokda fena degildi diyelim güzelde gülüsü varAllah icin…ben belkim fazla dizi izledim arka arkaya beynim sulandi ondan begenmedim belki…beynim dur dedi kendini veremedi diziye…yorgun yorgun izledim ondandir…öfff ne cok sey yazdim yaw…saptim konudan
        neyse bende kocaman öptm yine seni melegim🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s