Yeni temamın şerefine^^

Blogumun yeni teması şerefine yazı, resim falan hazırlayayım demiştim.. Gong yoo’yla ilgili videolar izliyordum o sıra ve benden çıkan sesleri tahmin edebilirsiniz: oyş, ayy, maşallah yaaa, Allahım yerim yaa, vs vs
Sonunda küçük erkek kardeşim isyan etti: “Yediğin adama bak” şeklinde..
“Hayır bi de bir kişiyi sevsen öyle neyse bir sürü erkeği seviyorsun, ben bi kıza hayran olsam tek ona hayran olurdum sen kaç tanesine hayransın” falan diyor pis bücür😀
Bu velet bi de 11 yaşında hea ve bu konuşmayı bilgisayarda salak bir oyun oynarken yapıyor.. Ne oyuna ara veriyor ne de bana laf atmaktan geri kalıyor koca kafa
Ama tabi haklı olduğu noktalar yok değil tepkileri biraz abartmış olabilirim konu Gong olunca😛

O sırada bu videoyu izliyordum ee doğal olarak gong etkisi olan aptal gülümseme suratımdaydı ve arada kahkaha da atıyordum🙂 Kardeşimin tepkileri görmeliydiniz uyuz veled “kontanstrasyonumu bozuyorsun” diyor – kelimeyi anladığınızı umuyorum söyleyemiyor da bizim ufaklık o kelimeyi😀

Böyle bir aşk yaşasam (coffee prince dizisindeki gibi) o kadar kişiyi mi severdim bir tek o kişiyi severdim – lanet şans bi de bana gül😦

9 thoughts on “Yeni temamın şerefine^^

  1. çok güzeldi aşkları,hepsi çok güzel.gong yoo muymuş adını bilmiyordum,şimdi öğrendim ama hepsini izledim dizinin. çok güzeller🙂

    • aaa gong yoo nasıl bilinmez yahu hem de coffee prince izleyip bilmemek! çok şaşırdım
      süperdir coffee prince ya herşeyiyle
      hoşgeldin bu arada sophie🙂

  2. Güzel olmuş yeni teman. Ben de biraz inceledim ama kararsızlığım yüzünden seçemedim:)) Coffee Prince, her denk gelişimde açıp izliyorum, bıkmadan.. Bloglarda da CP ile ilgili bir şey görünce sevindirik oluyorum😛

    • beğendiğine sevindm🙂
      seçersin yaw ben de kararsızımdır bu üçüncü temam bir yılda sanırım😛
      coffee prince’den bıkılmaz yaw kaç defa izlediğimi hatırlamıyorum bile.. aynen valla nerde CP ile ilgili bişey var toplaşıyoruz oraya tüm blogcular🙂

  3. buna da yorum yapmak ıstıyorumm musaadenle. ben bu sahneyı tum arkadaslarma ayrı ayrı ızletmıstım o asktan salaklasmıs halını falan ayyy anlatmak ıstemıom zaten o asık halını cok ıyı bılıosundr.burda bu sahneyı gormek de cok hosuma gıttı.

    • müsaade ne demek estfrllh istediğin kadar yorum yapabilirsiniz istediğiniz kadar uğrayabilirsiniz..
      aşkın bu kadar yakıştığı bir adam daha var mı diye düşünüyordum okurken bulamadım sanırım yok🙂 ve tabi ki o güzel gülümsemenin de bir eşi daha yok

  4. kesinlikle başka bir eşi neyin bişeyi yok.artık gong yoo kadar olmasa da hos bı gulusu olmayan bırının pek sansı yok gozumde.p cıtayı bayaaa bi yükselttım anlayacagın :))) yaa ben yazdan berı kore dızılerıne sarmıs durumdayım once lee min ho sonra gong saolsun solladı onu.ben bunlarla yatıp bunlarla kalkarken hıcbır arkadasımla oturup bunların dızılerını ızleyemıom ya da bunlar hakkında konusamıom cunku bır tane bıle arkdasım cıkıp da kore dızılerıne sans vermedı ve benı ergenlıge ınmekle sucladılar.ben aslında cok acı cekıom.p kafayı bloglarla bozdum.okurken o kadar mutlu oluyorum kı.ama senın blogunu sadece koresever olarak degıl yazdıklarının cekıcılıgıı dolayısıyla her gun takıp edıyorum(ayıptır solemesı sık kullanılanlar cubugumdasın kesfettıgım ılk gunden berı).hafıf bosluga dusmus gıbıyım o yuzden bana ılac gıbı gelıosun

    • Gong bir tanedir ya arkadaşlar arasında da paylaşamayız onu hiç.. Lee min ho da çok hoştur severim onu da..
      başlarda hepimiz öyleydik canım takma kafanı.. herkes “ayy bunu mu izliyosun, kore mi, nasıl ayırıyosun bunları birbirinden” şeklinde dalga geçerdi sağolsunlar hala değişen pek bişey yok insanların tepkilerinde ama umrumuzda da değil artık.. dediğim gibi sen de umursama biz varız ben varım her zaman gelebilirsin derdini anlatabilirsin her konuda yakınabilirsin😉
      çok teşekkür ederim beni bu şekilde ayrı gördüğün yazdıklarıma değer verdiğin için.. birinin derdine ortak olabilmek ilaç olabilmek ne güzel bunu duyduğuma sevindim.. öpüyorum canım..

  5. bana çok samimi gelen bir yönün var,tesekkur ederım kurdugun sıcak cumleler ıcın🙂 ben de opuyorum senı arwen🙂

Bir Cevap Yazın

